Rakkausyllätys Linnan juhlissa! Sebastian Tynkkysen Alan-rakas toivoo kosintaa ja 5 lasta
IL: Jättiyllätys IL:n haastattelussa: Sebastian Tynkkynen sai luvan kosia rakastaan
Sebastian Tynkkynen (ps) hämmästyi rakkaansa ulostuloa.
Sanat saivat Tynkkysen haukkomaan henkeään.
-Rakas, tämä on ensimmäinen kerta, kun kuulen tästä, ja se tapahtuu suorassa lähetyksessä. Olet rohkea, Tynkkynen hämmästeli.
-Kiitoksia teille (toimittajille). Nimittäin nyt te onnistuitte kaivamaan jotain, mitä hän ei ole koskaan ennen sanonut minulle.
-Nyt minulla on virallinen naimalupa kosia häntä. Mutta en olisi ikinä uskonut, että se tapahtuu tällaisissa olosuhteissa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f0385ee0-0900-410f-8e80-c23c7f…
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Homofoobikoita ja rasisteja on ainoastaan venäjällä. Kuvitteletteko tosiaan, että perussuomaliset olisivat päässeet Suomen hallitukseen, jos se ei olisi aito suvaitsevainen sateenkaripuolue?
Pistitpä hyvän.👍🤣
Ihan söpö pari, onnea vaan heille.
Huvittavaa kyllä, että jos olisi vaikka vihreiden poliitikko niin täällä Ps:n kannattajat huutaisivat kurkku suorana, että miksi inhottavaa homoutta pitää tyrkyttää mediassa, että kumppanin ei pitäisi saada kansalaisuutta ja että lapsi tavitsee sekä isän että äidin.
Vai vielä lapsia pitäisi saada.Tuskin hallitsevat edes kunnollista alapesua..siis omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Alan ole itse kosinut?
hän on kai "bottom" eli suhteen feminiini
Vierailija kirjoitti:
Adoptio lasten kiva kuunnella illan puhteessa kun alanin pallit hakkaavat tynkkysen pakaroita ja jäätävä pökäleen haju tulvii huoneisiin
Normi-ilta persuperheessä.
Kyllä mieskin voi synnyttää senkin rasisti. Eikun kyntämään perä aukkoa niin eiköhän sieltä kohta jotain ulos putkahda.