Mustasukkaisuus, miten eroon ajattelusta?
Hei! Olen lopen kyllästynyt ajattelemaan "katastrofaalisesti" vaimoni menoista. Silloin kun hän on viettämässä tyttöjen iltaa tms. mietin ja maalailen mielessäni kaikenlaisia mahdollisia pettämisskenaarioita, joita jossain välissä alan melkeinpä uskomaan. Vaimoni on kaunis ja sosiaalinen, eikä mitään, tanssimista, vastakkaisen sukupuolen kanssa kummempaa ole tapahtunut koskaan. Eli syytä tällaiselle ajattelulle ei pitäisi olla. Tiedän, että aiemmat kokemukset suhteissani ovat varmasti syynä tähän, koska olen tullut petetyksi. Tällainen pohtiminen saa vai huonoa oloa aikaan ja olen kyllästynyt.
Kommentit (27)
Ihan vaan toteat mielessäsi sen kovan faktan, että et voi omistaa ketään, etkä voi käskeä ketään, joka ei halua olla omistuksessasi, joka ei halua noudattaa käskyjäsi. Ja sitten viettele sellainen kaunotar joka haluaa.
Monet naiset pitävät siitä että mies asettaa rajoja. Sitä kautta saat kunnioitusta, vaikka naiset toista väittävät tänä tasa-arvon aikana. Jos hän flirttailee muiden kanssa niin sanot suoraan ettei tuollainen käytös käy. Todennäköisesti hän suuttuu aluksi, mutta myöhemmin kiittää. Aseta siis rajat ja ole johdonmukainen niiden kanssa, jos nainen on arvoisesi hän muuttaa alentavaa käytöstään, jos ei ole niin suhde päättyy, mutta silloin olet vapaa etsimään itsellesi kunnollisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset pitävät siitä että mies asettaa rajoja. Sitä kautta saat kunnioitusta, vaikka naiset toista väittävät tänä tasa-arvon aikana. Jos hän flirttailee muiden kanssa niin sanot suoraan ettei tuollainen käytös käy. Todennäköisesti hän suuttuu aluksi, mutta myöhemmin kiittää. Aseta siis rajat ja ole johdonmukainen niiden kanssa, jos nainen on arvoisesi hän muuttaa alentavaa käytöstään, jos ei ole niin suhde päättyy, mutta silloin olet vapaa etsimään itsellesi kunnollisen puolison.
Miehen asettamat rajat antavat turvaa naisille, sitä valtaosa naisista suhteissa haluaa. Siksi tätä kannattaa kokeilla ehdottomasti. On todennäköisesti hyväksi parisuhteelle ja teidän molempien hyvinvoinnille. Jos suhde päättyy siihen että pidät huolta omista rajoistasi ja naisesi ilmeisen vastuuttomasta käytöksestä, on sen tarkoituskin päättyä.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi pillu pillussaan.
Ai että sitä naista olisi vielä nautinto vetää viikseen ja spermat laskee silmään
Olishan se kun katsoo hänen kroppaa!
Naiset suuttuvat rajoista, nykyään heidän pitää saada mennä ja tehdä mitä vaan. Näin he saavat voimia jaksaa arkea, kaikki on sallittua kun on itsekäs.
Petin itse ja sain kuulla kunniani. Nyt en voi toisen tekemisiä arvostelemaan. Ei kyllä paras keino.
Se ei ole näin helppoa. Kirjoitin tuolla aikaisemmin ylempänä, kun vaimo/tyttöystävä on jotenkin flirtti. Ei minulla ollut aikaisempien tyttöystävien kanssa samanlaista mustasukkaisuuden tunnetta ja luotin ja olin itsevarma. Se, mitä yritin tuoda esille,että naisen käytöksessä saattaa olla jotain outoja ja et osaa sanoa mikä siinä tekee sinut jotenkin epävarmaksi naisen luottamuksen suhteen. Vaimoni osottautui narsistiksi ja sarja pettäjäksi mitä en koskaan uskonut hänestä, mutta jotain epämääräistä aistin alusta alkaen ja se saisi minut epävarmaksi. Voi olla, että oli vaimoni heikko itsetunto, moinkä takia halusi paljon ulkopuolista hyväksyntää.