Linnan juhlien televisiointi kannattaisi lopettaa. Kenelle tulee aidosti hyvä olo lähetyksen seuraamisesta?
Linnan juhlien televisiointi kannattaisi lopettaa. Kenelle tulee aidosti hyvä olo lähetyksen seuraamisesta? Paljon pahaa mieltä, kateutta ja ärtymystä on herännyt jälleen keskustelupalstalla. Mitä järkeä on kritisoida ja haukkua muiden ulkonäköä ja tamineita?
Varsinkin nyt kun veteraaneja, jotka olivat linnan tähdet, ei enää ole juhlissa, ei televisioinnille ole perustetta.
Juhlitaankohan missään muussa maassa kansallispäivää katsomalla televisiosta toisten ihmisten juhlimista? Juhliminen on ulkoistettu muille, ja oma toimijuus on alettu alas.
Ihmettelen vain. Kekkosen ajalta tämä televisiointi on peräisin. Olisi jo aika antaa juhlivien juhlia rauhassa ilman televisiointia ja järjestää ihmisille oikeita juhlia. Itsenäisyys on oikeasti tärkeä asia, jota kannattaa juhlia!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoonalle tulee.
Ihmiset katsovat, kun ei ole muutakaan. Ovat kateellisia, ahdistuneita ja surullisia.
Höpö höpö. Tämä on vankka suomalainen traditio. Eikä kai kukaan terve ihminen tosissaan kadehdi jotain telkkarissa näkyviä juhlijoita.
Mulle. Siksi ei saa lopettaa.
Ja aloittaja voi tehdä jotain muuta 6.12. kuin katsella telkkua, juoda vaikka viinaa jos se helpottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee aidosti hyvä ole yhtään minkään tv-ohjelman seuraamisesta? Ehkä jostakin olympiavoitosta, mutta aika harvinaisia ovat nekin nykyään.
No mulle ainakin tulee monenkin. Urheilua en kyllä seuraa, enkä sen seuraamisesta saisi hyvää oloa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Ylen Linnan juhlat -lähetystä seurasi tänä vuonna keskimäärin 2,1 miljoonaa ihmistä, Yle kertoo tiedotteessaan. Finnpanelin tilastoinnin mukaan lähetys tavoitti 2,8 miljoonaa suomalaista.
Eli kun mokaa niin sen näkee moni.
Vierailija kirjoitti:
Veteraanit saikin omat juhlansa ilman huomiohuorien huomiohuoraamista.
Sen televisiointia odotin, "kiva" kun uutisissa oli minuutin pätkä ja eilen taisi olla vajaa viis minuuttia kättelytauolla? Mieluummin veteraanien juttuja ja vanhempaa musiikkia olisin kuunnellut kun eilistä elitistä paskaa!
Veteraanit on olleet syy miksi katsoa linnan juhlat tähän asti.
Itse en käy ikinä minkäänlaisissa bileissä ja silti tuota on ihan hauska seurata. Kateutta en osaa tuntea, tai keksi, mistä sitä tuntisin.