Miksi Auri Kananen oli kutsuttu Linnaan?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Auri ole suomalainen. On virolainen, minkä näkee jo epämuodostuneista kasvonpiirteistään.
Mitä vattua?
Mene hoitoon.
Kaunis nainen ei saa menestyä. Varsinkin jos on virolainen huh. Vain pienipippelinen mies voi väittää jotain noin typerää.
Sori nyt, mutta ainakaan miehet ei pidä Auri Kanasta kauniina. Lesboista en tiedä.
Kääk. Onko sulla kaikki maailman miehet linjoilla? Mun tietojeni mukaan poikaani veljeäni ei ole haastateltu, ja veli ja aikuiset pojat pitää Auria todella viehättävänä, koska on hoikka, hyväluonteinen ja kauniit kasvot sekä naiselliset pitkät hiukset.
Oikein nAiSeLlIseT pItKäT hIukSeT 😍🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Auri ole suomalainen. On virolainen, minkä näkee jo epämuodostuneista kasvonpiirteistään.
Mitä vattua?
Mene hoitoon.
Kaunis nainen ei saa menestyä. Varsinkin jos on virolainen huh. Vain pienipippelinen mies voi väittää jotain noin typerää.
Kumma juttu naisilla tuo näköharha. Eihän pippelin koko määräydy oikeasti ihmisen mielipiteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua?
Mene hoitoon.
Sori nyt, mutta ainakaan miehet ei pidä Auri Kanasta kauniina. Lesboista en tiedä.
Kääk. Onko sulla kaikki maailman miehet linjoilla? Mun tietojeni mukaan poikaani veljeäni ei ole haastateltu, ja veli ja aikuiset pojat pitää Auria todella viehättävänä, koska on hoikka, hyväluonteinen ja kauniit kasvot sekä naiselliset pitkät hiukset.
Kyllä niitä hiuksia sitten jo panis. Mutta Kanasta ei kyllä.
Hmmm.
Vauva palsta vai Aurin videot?
Taidan mennä katsomaan Aurin videoita. Ne lanseeraa sinituotetta (suomalainen brändi muuten) nyt jopa jenkkeihin, tai ainakin yrittää Aurin avulla.
Mä menen katsomaan Aurin videoita ennemmin. En viihdy tässä negatiivisesti ilmapiirissä. Tarpeeksi stressiä muutenkin.
Toinen siivouskanava mistä tykkään btw,on midway madig cleaning. Se mies on autistinen ja olen oppinut etenkin autismista ja hoardaamisesta sen kanavan avulla. Ovat ottaneet mallia Aurista.
Itselläni ei ole autismia tai hordaa,mutta en sairaana kykene niin paljoa siivoamaan ja tykkään katsella ja saada vinkkejä.
Hyvää lauantaita kaikille mukaville ihmisille! <3
Auri on menestynyt ja ansioitunut. Huomaan, että ihmiset on kateellisia ja oikein erityisen katkeria, kun siivooja on onnistunut menestymään työllään ja keksinyt sen ympärille noin hyvän bisnesmallin. Samalla auttaa huonoon tilanteeseen ajautuneita ihmisiä. Nerokasta, mutta ei sovi nöyrän duunarin muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhotti, kun kaikissa haastatteluissa mukahauskasti selosti, että etsii linnasta siivottavaa jne. Ei hauskaa eikä omaperäistä!
Olin juuri tulossa kommentoimaan, että minusta oli hauska kun hän esitteli siivousrätti-kuosista iltalaukkuaan ja ajatteli pyyhkivänsä sillä jotain. 💗
Nauroitteko ihan koko perhe sohvalla niin että sipseihin meinasitte tukehtua?
En. Asun yksi, enkä syönyt sipsejä.
Kerroit, että kaikissa haastatteluissa. Itse näin vain yhdessä.
Miksi olet noin tarkkaan seurannut julkkisten haastiksia kun ne noin ärsyttää? Söit varmaan sipsejä samalla.
Vierailija kirjoitti:
On ihan saatanan rahvasta seurata jotain Kanasen YouTubea.
On todella rahvasta katsoa mediassa puhutun Kanasen siivouksia ja seurata aikaansa. Mitä sinä seuraat? Kymijoen filharmonisen orkesterin syyskonsertteja ja kun haluat vaihtaa kevyelle, katsot tiistain täysistuntoja vuosikerta viiniä juoden? Aatelinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua?
Mene hoitoon.
Kumma juttu naisilla tuo näköharha. Eihän pippelin koko määräydy oikeasti ihmisen mielipiteiden perusteella.
Ei mutta pippelin koko määrittelee miehen itsetunnon vahvuuden, ja heikot pikkumunat vihaa naisia, koska äiti pisti ne hiljaiseksi.
"Kyllä niitä hiuksia sitten jo panis. Mutta Kanasta ei kyllä."
2024 soitti. Tai tekstasi.
Meitä ei kiinnosta ketään joku random "panisi".
Tai muutenkaan.
Jotku kateelliset läskit sipsin mussuttajat täällä näreissään kun siro Auri jaksaa siivota. 😁
Kanasen äidillä oli siivousfirma ja rikastui halpa työvoimalla niin että pääsi itse 50v oloneuvokseksi.
Kanasesta suorastaan huokuu wt ja täytyy olla todella yksinkertainen ja itsekin wt, että seuraa häntä ja hänen tekemisiään. Hän on vaurastunut hyväksikäyttämällä sairaita ihmisiä ja heidän vaikeita elämäntilanteitaan ja te jotkut pidätte häntä jonain hyväntekijänä. Herätys!
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa mistä se Kananen jutteli ihmisten kanssa siellä juhlissa. Sinin räteistä?
Älä viitsi olla ylimielinen. Auri on raa'alla työllä tehnyt omaisuutensa. Vai olisitko itse valmis siivoamaan törkyisiä ja likaisia asuntoja tuholaiseläimineen ? Siivoamsella ei ole mitään tekemistä ihmisen keskustelutaitojen kanssa. Tosin sillä voi olla tekemistä sen kanssa, miten paljon mukavampaa kanssakäyminen on kuin sinun kaltaisesi ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robin Packalén oli kutsuttu?
Koska se on miljonääri. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ahahhah, tää oli hyvä! Ei-rahvaalta noin tökerön rahvaanomainen kommentti. Joissakin trolleissa on ainesta!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa seuraajista löytynee kehitysmaista tarkemmin vessasta tumputtamasta ja unelmoimasta suomesta jossa naiset siivoaa nöyrinä ja taikaseinästä saa discorahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kanasesta suorastaan huokuu wt ja täytyy olla todella yksinkertainen ja itsekin wt, että seuraa häntä ja hänen tekemisiään. Hän on vaurastunut hyväksikäyttämällä sairaita ihmisiä ja heidän vaikeita elämäntilanteitaan ja te jotkut pidätte häntä jonain hyväntekijänä. Herätys!
Saisi tulla siivoamaan tämän sairaan kämpän koska vaan ja kuvata palkkioksi. Jäisin ikuisiksi kiitolliseksi vaan. Ihan sama vaikka tienaisi videollaan miljoonia.
Ei Auri näytä Tai kerro niistä ihmisistä mitään,elleivät ne itse halua. Harvoin näkyy kamerassa. Jos se kuvattava ei halua niin ei kerro mitään tunnisteita. Toisinkuin esim.tv show hoarders,joka repi ne ihmiset kameran eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananen maksaa itselleen palkkaa ja niistä verot Suomeen. Näytti viime vuoden tulot olleen 120 000€. Verokone, Italehti.
Niin, tuohon verosummaan saa ynnätä 3-4 duunarin palkkaa, joten näen selvästi että Auri paikkansa ansainnut menestyneiden suomalaisten joukossa. Summan perusteella uskoisin, että tuossa on vain palkkatulot? Summa näyttää pieneltä muuten.
Tässä oikeaa tietoa Aurin youtubetuloista:
https://views4you.com/tools/youtube-money-calculator/?url=https%3A%2F%2…
Hän tienaa kuukaudessa $157741 sekä sponsorituloja noin $43300 per video. Hänen vuositulonsa pelkästään youtubesta ovat siis useita miljoonia.
Tämän lisäksi hänellä on tuloja muista somekanavista ja yhteistöistä. Nämä tulot menevät hänen yhtiölleen joten ne eivät näy henkilökohtaisissa tuloissa. Auri on siis erittäin varakas ja menestyvä yrittäjä, joten kateellisia riittää.