Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rakastaako hän edes minua?

Vierailija
23.02.2007 |

Hän on komea, raitis mies. Viihtyy erittäin hyvin kotona, ei pyöri kapakoissa kavereiden kanssa. Hän haluaa aina minut mukaansa jos hänet on kutsuttu jonnekkin. Tekee jonkinverran kotiötiä, ei tiskaa kyllä ikinä. Mutta pesee pyykit ja ostaa kotiin kirpparilta lähinää kaikkee tavaraa, esim. viime viikolla tosi ihana maton kylppäriin. Hän tuo myös minulle alennusmyynneistä vaatetta, jos saa halvalla.

Mutta mutta.. hän opiskelee päivät ja tekee siinä sivussa iltasella -parisen tuntia ja enempikin töitä puhelinmyyjänä, hän tienaa noin 700 -800 e kuussa. Minä tienaan kaksi kertaa enempi. Mutta koskaan hän ei anna minulle vuokraan rahaa, vuokra on 600 ¿/kk ja minulla on lainaa mitä maksan yksin 200¿ kk. Minusta hänen tulisi auttaa minua enempi rahallisesti, kuin sen satasen. Omat puh. laskut hän maksaa ja antaa rahaa sähkölaskuun ja samaten nettimaksun hän hoitaa yksin. Mutta minusta tuntuu että hän elää siivelläni ja mietin joskus rakastaako hän minua edes.

Minua masentaa ja raivostuttaa tämä..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on siitä hyvä kyllä että auttoi vanhaa äitiään asunnon remontissa ja osti hänelle uuden tv:n kun entinen hajos eikä mummulla ollut rahaa ostaa omaa. Mutta minulle hän ei kertonut sitä etukäteen.

ap-

Vierailija
2/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ap:n viestin perusteella en kestäisi ap:tä itseään sekuntia kauempaa...

Sulla on lainaa, pitäisikö miehen muka maksaa sitä myös? Vai mitä ajoit tuossa takaa? Jos asutte yhdessä niin mies maksaa oman osuutensa vuokrasta, sähkölaskusta sun muista asumiskuluista. Kelatkaa itse miten suuri se osuus on. Muuten molemmat hoitaa omat laskunsa.

Kuulostat muuten aika nysvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te naimisissa? Onko teillä lapsia?

Ei ilmeisesti.. Silloin menot puoliksi.. Oli tulot mitkä tahansa!

Itse en ikinä, ennen lapsia suostunut siihen, että toinen maksaa laskuja enemmän.. Oli tulot mitkä oli!

Ja varsinkin jos kyseessä joku ihan uusi suhde, tulisi mieleen kyllä, että käyttää sinua hyväkseen ja jättää sitten kun valmistuu.. tai rikastuu!

Mutta jos olette pitkään olleet yhdessä ja naimisissa niin sitten pitäisi tulot ja menot olla yhteisiä..

Vierailija
4/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat opiskelut 700 euron tuloista, maksaa omia laskujaan, teidän yhteisen nettilaskun ja antaa sinulle satasen kuussa? Tekee kotitöitä, muistaa sinua ostaen mitä on varaa ja vie sinua ulos? Mikä sinut saa epäilemään hänen rakkauttaan?

Ei minusta hänen sinun lainaasi kuulukaan maksaa. Voit tietysti pyytää, että hän antaisi sinulle vaikka 200 euroa kuussa.

Vierailija
5/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ja anna minulle hänen puhelinnumeronsa.

Vierailija
6/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsee kesätöihin aluksi. Hän on opiskellut koko ajan kun olemme olleet yhdessä. Mutta ehkä tämä tästä muuttuu vielä. Hän on hyvin rehellinen ihminen muuten.

Vierailija
7/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko ruuat puoliksi?

Sitä me emme voi tietää, rakastaako hän sinua.

Vierailija
8/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
9/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheitä tulee kun niin nopeesti kirjoitan.. sori.

Vierailija
10/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
11/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina minä siitä muistutan.

Koko ajan, vähä väliä.

Mutta kyllä minusta vaikka EI oiskaan naimisissa, mutta asuu yhdessä kulut pitäs laittaa puoleksi.

ap.

Vierailija
12/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä toinen tienaa enemmän, välillä toinen. En ikinä pystyisi olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa kuin sinä, AP. Varo, ettet aja miestä pois luotasi omalla itsekkyydelläsi. Jos olette naimisissa ja miehesi opiskelee, sinulla on elatusvelvollisuus miestäsi kohtaan, koska asutte yhdessä. Saatteko yhdessä asumistukea? Nyt järki käteen ja puhukaa yhdessä raha-asioistanne, ennen kuin onnistut pilaamaan liittonne tyhmillä ajatuksillasi. Tottakai hän on ainakin rakastanut sinua, jos olette menneet naimisiinkin.

Vierailija
13/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit AP, että kulut pitää laittaa puoliksi kun asuu yhdessä. Se ei pidä paikkaansa, vaan virallisestikin avo-/avioparien tulot lasketaan yhteen, kun selvitetään teidän tuloja ja varallisuuttanne. Eli teidän tulisi laskea tulonne yhteen, maksaa siitä laskut ja jakaa loput kahteen osaan, jotta toimisitte oikein.

Vierailija
14/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kertomastasi ei edes viittaa siihen etteikö miehesi sinua rakastaisi. Hän vaikuttaa kunnolliselta ja hyvältä mieheltä jolla nyt sattuneesta syystä on vaan pienemmät tulot kuin sinulla.

Selkeästi mies haluaa osallistua myös rahallisesti elämäänne mutta minkäs teet jos ei ole rahaa.

Meillä menee raha-asiat niin että se maksaa kummalla sattuu olemaan enemmän rahaa tilillä, suurinpiirtein puoliksi kuitenkin. Joiltain osin tekstisi oli hyvinkin tuttua muttei minulle mieleen tulisi epäillä rakkautta. Onko miehesi muuten suomalainen?

Vierailija
15/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaa enemmän, joka tienaa enemmän (minä). En halua, että mieheni koko palkka menisi yhteisiin laskuihin ja hänelle ei jäisi euroakaan omaa rahaa käytettäväksi. Minä sitten mälläisin yksikseni omilla rahoillani. Olispa se hauskaa... Tietysti parisuhteessa vedetään yhtä köyttä, kumpikin voimiensa mukaan. Jos raha on noin tärkeää, kannattaa miettiä miksi elää yhdessä. Tuollainen kulut tasan-ajattelu kuuluu siihen seurusteluaikaan kun ei asuta yhdessä ja vielä pohditaan kumppanin valintaa.

Vierailija
16/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alunpiäen eniten minua ehkä ärsytti ja se oli se vika pisara, kun hän osti sen tv:n äidilleen eikä kertonut minulle. No, oisin antanut hänen ostaa sen, hänen äitinsä on erityisen ihana ja suloinen ihminen, mutta minusta hänen ois pitänyt sano siitä minulle myös.

Mies on ihan suomalainen, mutta hänen isänsä oli latino, kuoli muutama vuosi sitten. Miten senkin joku osas arvata? Kyllä hän lähes suomalainen on luonteeltaan, eikä muulta osin olekaan kyllä valittamista. Tänäänkin kun tuli töistä toi kukkia. Hän oli isälleen kuulema erityisen rakas (ainoa lapsi) ja hän puhuu useasti isästään.

Mutta kiitos kaikille, ehkä minun tulee vähän olla vähän epäitsekkäämpi.

ap.

Vierailija
17/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki PUOLEKSI-ihmiset todellakin sitä mieltä, että myös naisen tulee maksaa puolet kaikesta kaikissa tilanteissa (esim. jos alkaa kouluttautua uuteen ammattiin tai ei ole vielä valmistunut ja mies melko rahakkaissa töissä)??? Parisuhteessa ei siis voi enää opiskella, jos asutaan jossakin inhimillisessä kämpässä - täytyy erota ja muuttaa yksin soluasuntoon vai?

Rakastatko sinä miestäsi, ap? Jos rakastat, miten ja miksi?

Vierailija
18/18 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on erityisen hyvä mies. Monesti monet sanoo minulle että et tiedä kuinka olet onnekas, mutta kyllä minä sen tiedän. Hänellä on loistava huumorintaju ja hän on järkevä ihminen. Lapsirakas ja lempeä luonne.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi