Linnan juhlien osallistujat pitäisi arpoa kansalaisista
Eli kaikkien yli 18 vuotiaiden nimi arpakoriin, ja onnekkaat juhliin. Sen pitäisi olla koko kansan juhla.
Kommentit (38)
Paskanmarjat. Minkälaisia resupekkoja ja torakoita sinne silloin pääsisi? Voisi olla hieman levottomat juhlat.
Olen samaa mieltä. En ole katsonut enää vuosiin linnanjuhlia, koska minua ärsyttää, että siellä pällistelevät aina samat naamat typerine pukuineen. Kansaa jakava, ei yhdistävä juhla.
Joo ei todellakaan. Niin monella tavan tallaajalla on käytöstavat, tyylitaju ja etiketti hukassa että juhlien arvokkuus romahtaisi.
Ei taviksia kukaan viitsisi katsoa. Korkeintaan jokaisen tutut ja sukulaiset.
Nykynen järjestelmä on parempi.
Arvotko itse juhliesi vieraat Suomen kansalaisista?
Miksi pitäisi Linnaan päästää jotain vtun narkomaaneja tai työttömiä? Saahan sinne nytkin moni ihan tavallinen tallaaja kutsun mutta en ymmärrä miksi roska väkeä pitäisi joten juhlia kun eivät he arvosta Suomen itsenäisyyttää paskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtiolliset juhlat ja kotijuhlat ovat aivan eri asia.
Ei todellakaan. Porukat olisi jossain college housuissa ja teepaidassa ja taatusti kauheassa kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Porukat olisi jossain college housuissa ja teepaidassa ja taatusti kauheassa kännissä.
Tuo viimeinen osuus hoituu eliitinkin osalta. SIksihän suora lähetys juhlista lopetetaan yleensä siinä vaiheessa kun juhlaväki alkaa olla liian tuiskeessa.
Vierailija kirjoitti:
Paskanmarjat. Minkälaisia resupekkoja ja torakoita sinne silloin pääsisi? Voisi olla hieman levottomat juhlat.
En haluaisi katsoa suomalaisten ryyppäämistä ja asiatonta käytöstä Linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kansaa hävetään, onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitä mellakkaa, yrjöämistä ja ristiinnussimista en kotiini halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtiolliset juhlat ja kotijuhlat ovat aivan eri asia.
No ei ne ole siinä mielessä, että kummassakin kutsuja päättää ketä kutsuu. Linnan juhlissa kutsuja ei ole valtio, vaan presidentti(pari).
En lähtisi joten se siitä kuka haluaa olla tuolla heh persaukiset viinantoivossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi Linnaan päästää jotain vtun narkomaaneja tai työttömiä? Saahan sinne nytkin moni ihan tavallinen tallaaja kutsun mutta en ymmärrä miksi roska väkeä pitäisi joten juhlia kun eivät he arvosta Suomen itsenäisyyttää paskan vertaa.
Se olisi hyvä kun sattuisi arpaonni jollekin oikein kunnon perseilijälle, joka pääsee sitten linnan boolia maistelemaan :D
Saa tulla hakemaan mutta en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi demokraattista..
Ja jotain uutta, tulisi tappeluita ja sammumisia ja osa olisi pilvipäissään ja osa varastaisi pöytähopeat, jne...
Juhlat voisi pitää jossain suurella areenalla, vaikka entisellä Hartwall-areenalla, ja tarjota viinaa ja lauantain lotossa arvottaisiin linnan juhtiin osallistujat. Presidentti kulkisi siellä porukoiden seassa ja voisi hivauttaa turpaan jos on jotain valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En ole katsonut enää vuosiin linnanjuhlia, koska minua ärsyttää, että siellä pällistelevät aina samat naamat typerine pukuineen. Kansaa jakava, ei yhdistävä juhla.
Mutta eikö tämä sama asia koske kaikki juhlia eli kaikki Emma- ja Jussi gaaloja ja mitä näitä nyt onkaan? Eikä näitä tarkoitus ole olla "tosi tv viihdettä"?
Tuo olisi demokraattista..