Milloin posliiniudesta tuli trendi?
Muistan kun vuonna 1999 odotin esikoista ja täällä vauva-palstalla keskusteltiin eri synnäreitten käytännöistä epparin leikkauksiin liittyen. Moni oli huolissaan, ajellaanko kaikki karvat ja siistitäänkö vain sen verran kuin tarvii
Kommentit (126)
Minusta posliini on nätimpi ja käytännöllisempi. Ehkä näin naisena pitäisi ajatella toisin, mutta kun ei niin ei. Vuoden ajan yritin, en tykännyt. Samoin säärikarvat. Olen uimari ja vartalo on tosi paljon kivempi rasvatakin kun ei ole karvoja. Ehkä jos olisi tiiviimpi karvoitus niin se suojaisi enemmän.
Se tosiaan oli trendi joskus 1995-2015. Nykyään pikkasen karvaa kummulla on se trendi, ei kokoposlari. Bikinirajat ajelen itse, ettei alkkareista tursuile.
Aika tyhjäpäistä ajella jotain alapään karvoja. Suoraan sanottuna. Uikkaritkin pitäisi olla sen verran lahkeellisia, ettei tarvitsisi edes nivusia ajaa. Ainakin mulla iho ärtyy siitä.
Jos löydän, niin ostan lahkeelliset uikkarit ensi kesäksi.
Itselleni posliini on ennen kaikkea häikäisevän kaunis. Se on siis KAUNEUSKYSYMYS. Vaikka olen kahdeksissa kymmenissä, minulle ei ole jäänyt päälle nuoruuteni ajan ihanne. Naisen elimet tulevat posliinissa esiin parhaiten ja kaikessa moninaisessa kauneudessaan.
Olen jyrkästi sitä mieltä, että KAIKKIEN naisten sukupuolielimet ovat kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. Kynis.mies
Taisi alkaa 80-luvun lopulla, kun stringiuima-asut tulivat muotiin.
Jos olen aivan kartalla, niin trendinluojien, eli homomiesten keskuudessa on aika pasé tuo karvattomuus ja kohta heterot tapansa mukaan seuraavat perässä...
Mirri,tussu, tupsukka. Onko karvaton kissakaan mistään kotoisin?