Vauva-palstan virtuaalinen itsenäisyyspäivän soihtukulkue, tervetuloa!
Istutaan tässä ketjussa yhdessä led-kynttilät kädessä. Jos haluaa, voi symbolisesti ottaa muutaman askeleen myös. Jos jaksaa, ei ole pakko.
Kulkue protestoi leikkeleiden leikkauksia, palmuöljyä joulusuklaissa ja Aake Kallialan laiturin piisamituhoa.
Kaikki ovat tervetulleita. Hyvää Itsenäisyyspäivää! 🥂
Kommentit (27)
Miksi Helsinki ilman nachoja -ketju poistettiin? Ei saa vastustaa transrasvoja ja suolaa?
Ei Puppaa vauva-palstalle, ei Puppaa minnekään!
Itsenäisen Suomen, rauhan, suvaitsevaisuuden, väkivallattomuuden, maaseutuelinkeinojen, lihan syönnin ja maidon juonnin, sekä luonnon puolesta. Osallistun.
Onko mulle persuna turvallinen tila taattuna tässä kulkueessa allergikkona? En voi olla vassarin vieressä kulkueessa, koska mulla on vihervassariallergia eli saan näppyjä, jos vassari haukkuu tai alkaa tönimään. Eli pitää olla vähintään 5m turvatila ja haluan olla kulkueessa keskellä. Tämä ei oikeasti ole mitään kuittailua. Mulla on tohtori Tolosen raportti kirjallinen dokumentti tästä mun allergiasta
Vassut ei jaksaneet lähteä sosiaalituetuista asunnoistaan, vaan jäivät tänne raportoimaan mieltään pahoittavista aloituksista
Vierailija kirjoitti:
Vassut ei jaksaneet lähteä sosiaalituetuista asunnoistaan, vaan jäivät tänne raportoimaan mieltään pahoittavista aloituksista
Kukaan järkevä ihminen ei ole Töölöntorilla tänään illalla puoluekantaan katsomatta.
Huudetaan!!
Ei Puppaa Vauva-palstan virtuaalisen itsenäisyyspäivän soihtukulkueeseen, ei Puppaa minnekään!!
Ei Puppaa Vauva-palstan virtuaalisen itsenäisyyspäivän soihtukulkueeseen, ei Puppaa minnekään!!
Toivon mukaan ketju säilyy ja on hyvän mielen ketju edes tämän yhden päivän. Toki en odota liikoja
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta ilman nattzzeja!
ja vennäänmielisiä.
Iigorit pois vauvalta! Ei enää iigoreita!
Vierailija kirjoitti:
Ääriliikkeitä vastaan 👍
Ääriliikkeet pahasta niin joogassa kuin politiikassa. Molemmat parempia ilman turhia rutinoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mulle persuna turvallinen tila taattuna tässä kulkueessa allergikkona? En voi olla vassarin vieressä kulkueessa, koska mulla on vihervassariallergia eli saan näppyjä, jos vassari haukkuu tai alkaa tönimään. Eli pitää olla vähintään 5m turvatila ja haluan olla kulkueessa keskellä. Tämä ei oikeasti ole mitään kuittailua. Mulla on tohtori Tolosen raportti kirjallinen dokumentti tästä mun allergiasta
Kulkueessa on kaikille turvallinen tila, myös persuallergikoille. Eli pelisäännöt ovat: ei aivastella toisia päin, ei whataboutismia, ei uhriutumista eikä öyhötystä. Sloganeita saa laittaa.
Kulkueessa nahistellaan vain verbaalisesti, eli se on myös poliisihevosille turvallinen tila.