Minusta on surullista että itsenäisyyspäivänämme poliittiset ääriliikkeet saavat niin suuren huomion
Minusta tänään huomion keskipisteessä pitäisi olla Suomi ja Suomen itsenäisyys.
Kommentit (110)
Perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita.
Vierailija kirjoitti:
Media ruokkii noita tyyppejä antamalla palstatilaa. Itse laittaisin vain vähäisen muutaman millin toteamuksen lehteen.
Sairaat tyypit kohottavat panoksia ja tekevät jotain nykyistä radikaalimpaa, jos eivät saa huomiota. He ovat mielenmaisemaltaan uhmaikäisten lasten tasolla.
Aivan sama loppujen lopuksi. Minulle riittää nämä kaksi asiaa:
a) Suomen hyvä poliisi pitää kaikenlaisen roskasakin kurissa
b) Puolustusvoimat pitää rys**n pois.
Tästä sopii kiittää pelkästään vasemmistoa joka aloitti kuokkavierasperinteen. Tämä veti puoleensa vastamielenosoituksen ja sittemmin äärioikeiston oman mielenilmauksen. Nyt vasemmisto protestoi 612-kulkuetta etsien vimmaisesti nasseja oikeuttamaan omaa olemassaoloaan.
Resten av tiden kunde samtliga politiska organisationer få väldigt mycket mindre utrymme, då ingen av dem har Finlands bästa som sitt program och överens kommer de inte heller. Politiker är helt enkelt B-klass som ledare.
Olen kanssasi samaa mieltä, ap. 🙂
Enkä lue kommentteja: nyt jo on "punikkivassarit" ja persut maalittamisen kohteina.
Voitaisiinko edes tänään olla yhdessä hyvää mieltä siitä, että meillä on Suomi?
Me saadaan olla vaikka mitä mieltä asioista, kukaan ei jyrää päälle eikä poliisi tapa.
- On ikävää, että mm. Elokapina hötkyilee: silti. Suomessa on turvallista osoittaa mieltä. Hyvä, Suomi!
No mitäs teet kun pollarit suojelee natzimarssia.
Media on syyllinen koska kun ääriliikkeiden tempaukset saavat massiivista julkisuutta, se ruokkii niitä lisää. Kumpaakin ääripäätä. Tulee vastaiskun vastaiskuja. Ennen oli korkeintaan joku pieni muutaman rivin juttu pienellä fontilla jossain palstan syrjässä. Marginaalille marginaalinen huomio.
Perussuomalaiset toi vihan politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitä mediaa. Eihän kukaan tietäisi mistään marsseista jos media ei olisi ties kuinka montaa viikkoa hehkuttanut nasse ja "äärioikeisto" marsseista ja niitä vastustavasta hyvästä moskovan väkivalta-fanttijoukkiosta joka ei väärää tekoa voi tehdä median mielestä.
Mutta eihän nää antifantit voisi tehdä mitä ne tekee joka vuosi jos media ei antaisi noille tekosyytä joka vuosi viikkojen äärioikeistospämmillä.
Kysy medialta noiden motiivia spämmiä selkeää antifanttien propagandaa viikkoja joka vuosi, koska sitähän tuo äärioikeistojankutus on ollut jo vuosien ajan.
612-kulkueen perustivat oikeistoradikaalit tahot. Joka vuosi mukana on ollut äärioikeistolaisia, esim. PVL:n jäseniä (joskus ihan tunnuksineen). Tätä faktaa ei kukaan ole kiistänyt.
Mitä ihmettä tarkoitat, kyllä media on
Sinä saat uskoa propagandaasi jos tahdot.
Antifat ja "anarkistit" (ei ne oikeita ideologisia ole) kuvittelevat omistavansa muut ihmiset ja kiusaavat niitä kiusaamisen ilosta. Ei niillä mitään järkevää tarjottavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Media on syyllinen. Ilmeisesti äärivasemmistolla on ideologiset paukut niin vähissä että tarvitsevat vihollisen jota vastaan sitten voisivat sankarillisesti taistella.
Esimerkkinä esim Iltalehden uutisointi Oodin kirjastohäirinnästä, josta syytettiin äärioikeistoa. No, paikalla oli viisi "natsia" jonka rauhallista lukupiiriä saapui häiritsemään kymmenien äärivassarien lauma, joka aloitti metelöinnin.
Minusta aivan uskomatonta uutisointia, uhri onkin syyllinen.
Huligaanit haluavat vain rähinää.
Vierailija kirjoitti:
Antifat ja "anarkistit" (ei ne oikeita ideologisia ole) kuvittelevat omistavansa muut ihmiset ja kiusaavat niitä kiusaamisen ilosta. Ei niillä mitään järkevää tarjottavaa ole.
Ei, vaan he osoittavat mieltään rasisteja ja fasisteja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs teet kun pollarit suojelee natzimarssia.
Vaikka olisivat täysin ihmiskunnan vastaisia, kunhan marssivat ilman häiriöitä. Mielenosoitusoikeus kun on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Olen minä ollut anarkisti ja todella. Luin Bakuninia, Krapotkinia, Proudhonia, Tuckeria ym. Vanhempana olen jättäntyt ne utooppisina taakseni.
Kun nämä ääriliikkeet marssivat tänään, niin miksi ne peittävät osan kasvoistaan liinoilla? Pelkäävätkö, että joku tunnistaa heidät vai mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä ääriliikkeet marssivat tänään, niin miksi ne peittävät osan kasvoistaan liinoilla? Pelkäävätkö, että joku tunnistaa heidät vai mistä on kysymys?
Naamioidut voi jättää huomiotta, koska haluavat ettei heitä huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Olen minä ollut anarkisti ja todella. Luin Bakuninia, Krapotkinia, Proudhonia, Tuckeria ym. Vanhempana olen jättäntyt ne utooppisina taakseni.
Kyse ei ollut nyt anarkismista, vaan mielenilmauksesta fasi*mia vastaan.
Media ruokkii noita tyyppejä antamalla palstatilaa. Itse laittaisin vain vähäisen muutaman millin toteamuksen lehteen.