Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka on ollut elämässäni jo monta vuotta. Mitä hän haluaa vai pelkkää ystävyyttä?

Vierailija
06.12.2024 |

Hän on todella kohtelias ja auttavainen ollut aina. Meillä on ollut yhteinen harrastus mutta tapasimme sattumalta muualla ensin. Sitten aloimme yhdessä harrastamaan koska oli kokenut konkari ja minä vasta aloittelija. Hän sitten aina auttoi ja piti ilmaisia tunteja.

Joskus näimme muutenkin ja vietimme yhteisiä öitä. Seksiä olemme harrastaneet tasan yhden kerran mutta silti senkin jälkeen olemme viettäneet yhdessä aikaa. 

Vuosien mittaan vaikka elämme nykyään toisistamme kaukana, eri kaupungeissa niin näemme kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa, riippuen. Hän tarjoaa kaiken ja vietämme yön hotellissa. 

Paljon on antanut minulle rahaa koska ollut vaikeita tilanteita. Hän on erittäin varakas, minä köyhä. Auttaa jos tarvitsen. 

Olemme yhteydessä viestein. Käymme läpi elämäämme, henkilökohtaisesti ja yleismaallisesti.

En ole mitenkään erityisen näköinen, olen välissä seurustellut ja kaikenlaista ollut. Hän on pysynyt aina tukena, aina ollut yhteydenoton päässä ja on edelleen. 

Hän on hyvä ihminen, minäkin tavallaan mutta en harkitsevainen ja menestynyt kuten hän. 

En käsitä miksi hän elämässäni on. Siis onneksi on, hän on minulle ystävä mutta hänellä on paljon ystäviä, kaikkea mitä tarvitsee mutta olen ongelnainen ihminen. Miksi minä? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä mieheltä. Mistä ihmeestä tällä palstalla kukaan voisi tietää vastausta.

Vierailija
2/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänkö on tällä hetkellä sinkkumies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hänkö on tällä hetkellä sinkkumies?

Kaikki nämä vuodet olleet. 

Olin häneen ensimmäiset vuodet todella ihastunut mutta se ei oikein edennyt mihinkään. Jäimme ystäviksi mutta on kaikesta huolimatta erittäin auttavainen ja kohtelias. 

Aloittaja 

Vierailija
4/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näkee sinut eräänlaisena hyväntekeväisyyskohteena, mikä buustaa hänen egoaan. Varmasti siis pitääkin sinusta aidosti, mutta jotenkin tulee sellainen olo, ettei dynamiikka ole ihan kunnossa parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
5/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppiä haluaa ja sitähän on ennenkin saanut sinulta.

Vierailija
6/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo erakko ja haluaa nähdä joskus ja muuten ei halua mitään vaan vetäytyy omiin oloihinsa. On pelokas ihmissuhteissa. On joku ihan kamala lapsuuden trauma josta ei pääse eroon eikä halua aukaista sitä.

Vierailija
7/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain mukava? 

Jos mietit, onko hän ihastunut, niin pelaa avoimin kortein. Kerro, että pidät hänestä ja teistä voisi olla enempäänkin ja ehdota vaikka pikkujoulujen viettoa yhdessä.

Jos ja kun toinen on ollut mukana kaverifiiliksellä, niin teidän on helpompi jatkaa samaan malliin, kun käyt hakemassa pakit ajoissa, ennen kuin olet ehtinyt velloa haavekuvissa kovin pitkään :D 

Vierailija
8/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näkee sinut eräänlaisena hyväntekeväisyyskohteena, mikä buustaa hänen egoaan. Varmasti siis pitääkin sinusta aidosti, mutta jotenkin tulee sellainen olo, ettei dynamiikka ole ihan kunnossa parisuhdetta ajatellen.

Ilmeisesti. Omaa kristilliset arvot jne. Ei mikään himouskovainen mutta pitää arvoja tärkeinä. 

Ehkä se sitten buustaa hänen egoaan kun minä olen tarvitseva ja heikko, hän kaikkea muuta. 

Aloittaja 

Vierailija
9/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti kommentoida jotakin aivan muuta, mutta tämä rupes v:maan.

Kyllä niitä ihan hyviäkin ihmisiä on. Ei nyt jonoksi, mutta on kuitenkin. Ap:lla käynyt säkä.

Vierailija
10/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti kommentoida jotakin aivan muuta, mutta tämä rupes v:maan.

Kyllä niitä ihan hyviäkin ihmisiä on. Ei nyt jonoksi, mutta on kuitenkin. Ap:lla käynyt säkä.

Niin, hän on hyvä ihminen. En voi kieltää sitä. Nimenomaan kuitenkin se, että koska olemme ihmisiä niin aina jokin tarve kai siellä taustalla on. On fiksu ihminen. Niin miksi minä, joka olen kaikkea muuta, olen hänen elämässään niin tiivisti ja pitkään. Ehkei sille ole mitään erityistä syytä mutta kyllä sitä välillä mietin. Pian tulee kymmenen vuotta täyteen ja ystävyytemme on aktiivista. 

Aloittaja 

Vierailija
11/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet hoikka tai nuori. Tuskin katselisi ylipainoista keski-ikäistä? Rahaa tarjoten.

Vierailija
12/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet hoikka tai nuori. Tuskin katselisi ylipainoista keski-ikäistä? Rahaa tarjoten.

No suhteellisen nuori. En hoikka kuitenkaan enkä mikään missi. Halunnut auttaa rahallisesti, minä yritän maksaa sitä mukaan kun pystyn mutta ei sen puoleen kysele juuri koskaan. 

Aloittaja 

Vierailija
13/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet osaa olla kavereita naisen kanssa. Nimimerkillä kokemusta on. Mutta seksi tai sen vonkaaminen ei oikein sovi kuvioon.

Vierailija
14/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. Omaa kristilliset arvot jne. Ei mikään himouskovainen mutta pitää arvoja tärkeinä. 

Ehkä se sitten buustaa hänen egoaan kun minä olen tarvitseva ja heikko, hän kaikkea muuta. 

Aloittaja 

"Ehkä se sitten buustaa hänen egoaan kun minä olen tarvitseva ja heikko, hän kaikkea muuta"

Hauska että kun joku kerrankin auttaa toista ihmistä vaatimatta mitään vastineeksi avustaan, niin välittömästi tämäkin onnistutaan kääntämään jotenkin negatiiviseksi 😂😂 ja vieläpä juurikin sen avun saajan toimesta. 

Miksi ihmiset ovat näin sairaita henkisesti?

Vierailija
15/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja 

"Ehkä se sitten buustaa hänen egoaan kun minä olen tarvitseva ja heikko, hän kaikkea muuta"

Hauska että kun joku kerrankin auttaa toista ihmistä vaatimatta mitään vastineeksi avustaan, niin välittömästi tämäkin onnistutaan kääntämään jotenkin negatiiviseksi 😂😂 ja vieläpä juurikin sen avun saajan toimesta. 

Jaa miksikö? Ihan tosi et näe miksi ihmisistä tulee varovaisia ja kriittisiä. Hyvin harvoin käy niin, että todellisuus on niin vilpitöntä kuin annetaan ymmärtää. Poikkeuksiakin on mutta kyllä monen ihmisen kokemus iän tullen aika kyyniseksi tekee. 

Vierailija
16/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja 

No niin, mysteeri ratkaistu.

Vierailija
17/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä hyvä ystävä, jota haluaa auttaa, mutta et parisuhdemateriaalia, koska olet tarvitseva ja heikko.

Vierailija
18/18 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohtaloni miehenä on se, että olen  päässyt tai joutunut kuinka vain naisen kaveriksi tai jopa ystäväksi eli ns. friendazonelle.

Paljon tämäkin paljon enemmän kuin osaan tai pystyn sanomaan tai kuvailemaan. Se miksi kirjoitin myös, että tai joutnut johtuu siitä, että joskus olsi saattanut olla helpompaa ja mutkattomampaa, jos tosein olisi voinut vain unohtaa. Yhtä kaikki olen ollut monesti ihmetellyt, että miski näin käy.

Miksi en tai emme ole onnistuneet ikinä etenään niin, että voisin tai voisimme sanoa olevamme ja elävämme yhdessä parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi