Äitini kotoa vietiin sotaan hevonen
Mutta se palautettiin viikon päästä. Heppaparka oli kunnan kokoamispaikassa reagoinut muutokseen vatsallaan (eli piereskellyt) niin, ettei sitä haluttu 😆
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän isoisä vietiin myös aikanaan sotaan mutta se tuli viikon päästä kotiin kun se piereskeli siellä niin paljon etteivät halunneet sitä sinne.
No en ihmettele. Ja sinä olet saanut ne geenit, eikä kukaan halua sinua pierupussia töihin saatika kumppaniksi.
Totta. Minä en ole koskaan joutunut sotaan mutta armeijasta minut heitettiin viikon jälkeen pois kun piereskelin siellä niin paljon etteivät halunneet minua sinne.
Tämä on ihan tosi juttu. Yritin kyllä puolustella itseäni ja sanoin että enkös minä toimi piereskelyineni hyvin sitten vihollisenkarkoittimena mutta sanoivat vain että kemiallinen sodankäynti on kansainvälisten sopimusten mukaan rikos.
Moni hevonen palasi sodasta täysin hyödyttöminä hermoraunioina. En ihmettele yhtään, kun tietää millaisia eläimiä hevoset ovat
Meillä joskus oli jätetty kottikärryt tallin pihassa väärään asentoon ja siitäkös se härdeli syntyi
Venäläiset lähtivät sotaretkelle vapauttamaan ukrainalaisia mutta ne piereskelivät siellä niin paljon ettei ukrainalaiset halunneetkaan niitä sinne.