Tänä itsenäisyyspäivänä ymmärsin, etten kuulu tänne
Olen koko ikäni Suomessa asunut ja täällä opiskellut. Olen aiemmin ollut ylpeä suomalaisuudesta.
Nyt kun katson politiikassa tehtyä tuhoa ja mieltä osoittavia ihmisiä itsenäisyyspäivänä, siitä on jäljellä vain muisto ja ymmärrän etten kuulu tänne.
Kiitos Suomi hyvästä lapsuudesta ja ilmaisesta yliopistokoulutuksesta.
Kommentit (20)
No mitäpä ap teit, jotta olisit säilyttänyt sen mitä oli?
Ole hyvä vain - ei tule ikävä. Tiedän monta hyvää maata EU:n ulkopuolella. Voit ilmoittautua niissä paikallisen fattan luukulle.
Muista katkaista kela-tuet lähtiessäsi
Minä olen koko aikuisikäni kokenut asiat niin etten kuulu tähän yhteiskuntaan. Päättäjät ovat aina olleet surkeita, suomalaiset arvot ovat aina olleet surkeita, suomalaiset ihmiset ovat aina olleet tyhmiä ja ilkeitä. Koko suomalainen yhteiskunta on ankea, täällä sitä vaan elän, käyn töissä jotta muut ihmiset saavat rahaa kun taas minä vain odotan koska kuolen pois. Olen itse 33 vuotias nyt, vielä joudun käymään töissä jotta muut ihmiset saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En saa Kela-tukia, koulutus ja kielitaito mahdollistaa työskentelyn hyvinvoivissa maissa 😊
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä ap teit, jotta olisit säilyttänyt sen mitä oli?
Äänestin eri tavalla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Heippa 👋
Mihin maahan menet?
Italiaan tai Portugaliin :)
En ole oikeastaan ollut innoissaan itsenäisyyspäivästä yms. Suomijutuista edes silloin kun asiat ovat olleet vähän paremmin tässä maassa. Nyt sitäkin vähemmän kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa 👋
Mihin maahan menet?
Italiaan tai Portugaliin :)
Komeita miehiä, iloisia mieliä ja aurinkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa Kela-tukia, koulutus ja kielitaito mahdollistaa työskentelyn hyvinvoivissa maissa 😊
Hyvinvoivia maita ei maailmassa enää ole, paitsi korruptoituneelle eliitille.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain - ei tule ikävä. Tiedän monta hyvää maata EU:n ulkopuolella. Voit ilmoittautua niissä paikallisen fattan luukulle.
Näistä maista tuljoita onkin Suomi pian täynnä. Väestönvaihto etenee.
Valitettavasti nykyaikana on yleistä, että jos omassa maassa ei viihdytä, lähdetään muualle. Sen sijaan pitäisi jäädä ja toimia sen puolesta, että omasta maasta tulisi parempi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jännä juttu: persut ulisee vä es tön vaihdosta, vaikka joka ukolla on kotona kaukaa rahdattu tummahipiäinen puoliso :D
Totta, että nykyisin Suomessa on masentunut ja toivoton meininki. Öykkäri militantit riehuvat Eduskunnassa ja kaduilla.
Minä ainakin kuulun tänne, tämä on rakas kotimaa. Ei ole toista yhtä hyvää maata. Enkä ole edes hyväosainen. Olen ylpeä hyvinvointivaltiostamme. Ja työssäkäyvänä ei haittaa yhtään maksaa veroja. Päättäjät ovat surkeita kylläkin.
Ei suomalainen muista maista töitä saa ellei ole sairaanhoitaja tai sitten joku erityisosaaja mutta ne on jo muualla töissä. Sori siitä.
Ei tänne kukaan muukaan halua jäädä, vain kielitaidottomat juntit jää vihaamaan maahan muutta neita, naisia ja eniten itseään.