Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onko sulla kortsuja?"

Vierailija
06.12.2024 |

Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.

Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:

"Syötkö sä pillereitä"

Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:

"Onko sulla kortsuja"

No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.

Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa....

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä taas lukee niin ei voi ihmetellä tyhmien miesten määrää. Ei ihme, että taudit leviää. Totta kai itsestään ja naisesta huolehtiva mies pitää mukanaan itselle sopivia kumeja ja myös käyttää niitä. Mutta jos mies on niin itsekäs ja omahyväinen ja yksinkertainen, ettei osaa edes ennakoida, saati halua käyttää kumeja tai jos on  onneton lerppakulli kumin kanssa, ei nainen tee hänellä muutenkaan mitään. Ei hänestä olisi kumminkaan parisuhteeseen ja naiselle mitään hyötyä, joten kannattaa heivata runkkari heti pihalle. Jo perustelu,,ettei osannut varautua kumin kanssa, kertoo naiselle, ettei ole naista arvostava ja naisten haluama pelimies, eli naiselle tyhjä arpa. Seuraava... 

Minulla, kuten muillakin herrasmiehillä oli säännöllisesti uusittu kumi mukana 40 vuotta, jos sattuisi heikko hetki ja joku pommittava seireeni onnistumaan valloituksessa. Koska vain täys id.iootti kantaa tauteja kotiin vaimolle. Sen nyt jotenkin ymmärtää, että mies voi joskus hairahtua vieraisiin, mutta taudin hankkiminen kertoo todellisesta tyhmyydestä. 

Vierailija
82/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja  kyllä löytyy naistenkumeja käsilaukusta,en halua jäädä ilman kuminpuutteen takia enkä luota miesten kumeihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit kertoneekin paljon, missä jonnet menee henkisesti. Ja sitten vielä joku ihmettelee, miksi nuorten naisten ja miesten välillä on "kuilu"...noo se on myös vanhempien naisten ja miesten välillä ei sikäli, ja erittäin syystäkin!

Itsellä _aina_ sinkkuaikoina (ja usein muutenkin...) omat kondomit MySize suurin koko eli 72mm, koska a)paljaalla ei puuhailla vaikka nainen vannoisi kuinka käyttävänsä ehkäisyä b)hommista ei tule mitään noilla normipippeleille tarkoitetuilla.

Vierailija
84/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.

Ei häiritse sukupuolitaudit?

No niitä on ihan turha nykyään enää peljätä, riittävän tehokkaat lääkkeet löytyvät

AIDSiin ei ole parantavaa lääkettä, ja elinaikaa pidentävät lääkkeet ovat rankkoja. Esim. Carlos Irwin Estévez käytänössä katosi näyttämöltä sen jälkeen kun oli hankkinut AIDS tartunnan (varsin ilmeisesti 2014).

Vierailija
85/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä.

Nyt 2400 naista takana ja aina lasken spermat pillun pohjaan 

Eli lampaita ja lehmiä?

Vierailija
86/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ap olet kevytkenkäinen suttura, niin älä valita, vaan pidä vaan jatkossakin niitä spädäreitä lipastossa!

Tyypillinen paskiasimies.

Tyypillinen viherpiipertäjä feministi h i e k k a p i l l u!

Vierailija
87/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kortsut aina mukana, jos on tarkoitus tai toiveena naida tuntemattoman kanssa. 

Vierailija
88/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan käsitys miesten tyhmyydestä johtuu siitä, että hän ei ole tapaillut naisia. Minä olen mies ja on kokemusta toisesta näkökulmasta. Reilusti yli 90 prosenttia naisista kulkee ilman kondomeja ja luottaa siihen, että mieheltä ne pitää löytyä. Kun olen ottanut kondomin esille tai siitä maininnut, noin puolet naisista on alkanut estelemään ja perustelemaan miksi sitä ei tarvita. Joskus asiasta on ollut tulossa jo pieni riita, koska en ole suostunut ilman kumia etenemään. En tiedä, mitkä prosentit olisivat jos olisin pyrkinyt olemaan ilman kumia, mutta kaikesta päätellen se olisi onnistunut helposti valtaosan kanssa.

Eli vastuullisesta miehestä tuntuu samalta kuin vastuullisesta naisesta, että suurin osa muista on vastuuttomia. Se on totta, mutta koskee molempia sukupuolia. Nykyään olen oman naiseni löytänyt ja olen ollut jo pitkään parisuhteessa, joten tilastointi on päättynyt. Otos on kuitenkin tilastollisesti merkittävä.

Vierailija
89/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin paljon ei tee mieli että kumia käyttäisi, oikea seksin tappaja. Osaan ottaa ajoissa ulos.

Ei se tauti kuitenkaan lähde mul*un mukana ulos. Ja vaikka sinä ehkä tiedät olevasi puhdas, kumppani ei sitä välttämättä tiedä, eikä usko yhden yön tuttua.

Vierailija
90/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän miehet ei kanna mukanaan naisten kondomeja jos naiset kantaa mukanaan miesten kondomeja?

Miksi pitäisi kantaa?

ymmärrät varmaan eron siinä, että onnviettämässä iltaa ilman aietta seksiin, ja toinen on viettämässä iltaa hakemalla seksiä. Kummallakohan se vastuu on hilehtia ensisijaisesti ehkäisystä? Sillä joka yllätetään vai se joka hakee?

Jos haluat tosiaan vältellä minkäänlaista vastuuta, älä suostu kutsuun.

Vierailija
91/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 35 vuotta kaksi kondoomia lompakossa, siltä varalta että saan joskus naista. Kyllä miehen täytyy olla seksiasioissa vastuullinen. Onko noissa joku parasta ennen päiväys?

Vierailija
92/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kondoomien päiväyksestä tuli mieleen kun aikanaan muutimme tänne omakotitaloon pienestä kerrostalo luukusta, niin niitä muuttotavaroita järjestellessä huomasin avaamattoman 20kpl kondoomipaketin makkarin tavaroissa. Avasin ja katsoin että viikonpäästä menee vanhaksi. No nuukana miehenä ilmoitin asiasta silloiselle kihlatulle eli nykyiselle vaimolle että nämä pitäisi käyttää pois. Päiviä kului ja pakettikin kivasti tyhjentyi puoleenväliin. Oli paripäivää vielä aikaa käyttää niitä, niin sitten kun 3kpl oli vielä jäljellä viimeisenä päivänä, vaimo ilmoitti että alkoi menkat. No minä läpällä laitoin ne pakkaseen😅 kun hän sitten ehkä viikon päästä löysi ne sieltä ja heitti ne mulle niin sanoi vain että "ei nää sentään maitotuotteita ole"🤣 No se oli sellaista nuoruuden intoa ja huumoria. Ja ennenkaikkea seksin täyteisiä päiviä kunnes alkoi normaali arki. Vaimon koulut, uran alku, lapset ja nyt kohta on talot ja sun muut maksettu niin ei voi enään kuin muistella ja miettiä kuinka monta kondomia kuukaudessa tarvitsee. Ehkä kolme🤔 ikää meillä vielä ole viitäkymppiäkään. Nyt kun tätä muistelin niin täytyypä ostaa yks paketti vanhentumaan, voin sitten parinvuoden päästä uusia tuon viikonmittaisen kondomien käytön. Jos satuttaisi vielä hääpäivään, lapsetkin varmaan jo omillaan silloin. Ois aikaa peuhata😁

Vierailija
93/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan käsitys miesten tyhmyydestä johtuu siitä, että hän ei ole tapaillut naisia. Minä olen mies ja on kokemusta toisesta näkökulmasta. Reilusti yli 90 prosenttia naisista kulkee ilman kondomeja ja luottaa siihen, että mieheltä ne pitää löytyä. 

Minun kokemukseni ovat aivan samansuuntaiset. Kaikista seksikumppaneistani - kaikki siis naisia - vain yhdellä oli kondomeja. Tasan tarkkaan. Naimme myös niiden kanssa. Lisäksi toinen partneri sanoi, jotta hänellä on yksi (!) kondomi kysyttyäni vaivihkaa. Sitä en kyllä koskaan nähnyt. Enkä tarvinnut, naimme aina minun kondomeillani. Mutta onneksi kaikki naiset eivät ole yhtä takapajuisia. Olen havainnut ohimennen useammalla naispuolisella tutulla kondomeja. Kyse on yhä enemmän hyvinvoinnista. Terveys toki tärkeä asia sekin.

Vierailija
94/114 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen ilman seksiä jos pitää kortsua käyttää. Koskaan ei ole mitään tautia tullut.

Kyllä miehen pitää saada tyhjentää kassit syvälle pilluun ilman mitään kumisukkaa. 

Vierailija
95/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenien naisten kanssa naineena aika moni näistä halusi ilman kumia.Minulla on aina mukana omat kumit mutta totta kai panin paljaalla kun niin halusivat.Näillä oli kuitenkin jo lapsia niin ei sitä pelkoa ollut.Taudit joo...

Vierailija
96/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuoden yhdyntäkokemuksella voin sanoa että yhden ainoan kerran on kumia oltu vailla. Ei ollut, ei pantu sitten siinä tilanteessa. Ja aamulla lusikoidessa pantiin sitten kuitenkin paljaalla. 

Vierailija
97/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja kumin kanssa,varatuiden kanssa aina paljaalla. Vahingon sattuessa oma ukkonsa vastaa seurauksista

Vierailija
98/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kortsuja

Vierailija
99/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä nainen olikin varautunut. Ihmetteli vain, miksi miehet eivät olleet.

Ehkäpä mies oli lähtenyt töiden jälkeen oluelle. Tavannut kaverin ja siinä oli kulunut yksi ja toinenkin olut. Alunperin tarkoitus oli ottaa se yksi olut ja lähteä kotiin. Moniko oikeasti kantaa kortsua mukanaan 24/7? Jos niille ei ole käyttöä niin pilalle menevät riippuen missä niitä säilyttää ja miten usein ne vaihtuvat uusiin.

Vierailija
100/114 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä taas lukee niin ei voi ihmetellä tyhmien miesten määrää. Ei ihme, että taudit leviää. Totta kai itsestään ja naisesta huolehtiva mies pitää mukanaan itselle sopivia kumeja ja myös käyttää niitä. Mutta jos mies on niin itsekäs ja omahyväinen ja yksinkertainen, ettei osaa edes ennakoida, saati halua käyttää kumeja tai jos on  onneton lerppakulli kumin kanssa, ei nainen tee hänellä muutenkaan mitään. Ei hänestä olisi kumminkaan parisuhteeseen ja naiselle mitään hyötyä, joten kannattaa heivata runkkari heti pihalle. Jo perustelu,,ettei osannut varautua kumin kanssa, kertoo naiselle, ettei ole naista arvostava ja naisten haluama pelimies, eli naiselle tyhjä arpa. Seuraava... 

Minulla, kuten muillakin herrasmiehillä oli säännöllisesti uusittu kumi mukana 40 vuotta, jos sattuisi heikko hetki ja joku pommittava seireeni onnistumaan valloituksessa. Koska vain täys id.iootti kantaa tauteja kotiin vaimolle. Sen nyt jotenkin y

Entä jos tarkoitus ei ollut tavata ketään naista? Käydä vain pikaisesti yhdellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi