"Onko sulla kortsuja?"
Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.
Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:
"Syötkö sä pillereitä"
Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:
"Onko sulla kortsuja"
No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.
Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa....
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tapa sttää miestä siitä, että itse on löhtee hakemaan seksiseuraa ja mies vain ehkä viettää aikaansa baarissa eikä ole ajatellut seksiä Kun tämä tietoisen valinnan tehnyt nainen löhestyy miestä, joka ei ole varautunut yhdenillan juttuun, niin se onkin miehen vika
Enemmänkin pitäisi kiittää noita miehiä, että kysyvät ehkäisystä.
Voi yhyy!!
Vierailija kirjoitti:
"No kun en mä oikein pidä." Miehet 50+.
Ei ota enää eteen, tunto mennyt.
Mistä tämmönen stereotypia? Ite käytän aina kumia eikä naiset oo koskaan ihmetelleet että olisin poikkeus.
Minulla on tukkupakkaus kortsuja kaapin perällä. Ne ovat kylläkin potentiaalista tyttöystävää varten, en viitsi tuhlata niitä tuntemattomiin.
Harvoin niitä mukana kantaa, kotoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi. Sama paketti on edelleen käyttämättä, jonka ostin itselleni, kun täytin 18 vuonna 1977. Lienevätkö käyttökelpoisia, jos tosi tarve tulisi yllättäen?
mut tollaisia reppanoita on paljon suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tukkupakkaus kortsuja kaapin perällä. Ne ovat kylläkin potentiaalista tyttöystävää varten, en viitsi tuhlata niitä tuntemattomiin.
Katoha niistä päiväys. Voi tulla kiire käyttää ennenko menevät vanhoiksi.
Vierailija kirjoitti:
On mun omasta kokemuspiiristä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.
Ei häiritse sukupuolitaudit?
Eräs mies totesi kerran että taudit hoituu lääkkeillä
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmää harrastaa noita juttuja.
Kertoo jotain länsimaisista ihmisistä 🤮🤢
Jos ne naisen ostamat kortsut eivät ole oikean kokoisia siihen tarjolla olevaan miehiseen ulokkeeseen, mies masentuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämmönen stereotypia? Ite käytän aina kumia eikä naiset oo koskaan ihmetelleet että olisin poikkeus.
Kysy niiltä miehiltä, jotka on sanoneet mulle noin.
Sitten ei voi etukäteen tietää, onko sillä miehellä 5- vai 20-senttinen. Putoava kortsu ei suojaa. Joten olisi kuva, että peniksen omistaja itse hommaisi sukelluspuvun.
Ei oikeasti maksa edes vaivaa tuo pöljien kanssa vehtaaminen. Rupeaisin lesboksi jos pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.
Kuka maksaa ne??
Ei mullakaan ole ikinä kondomeja enkä sellaista vaadi. Eipä ole koskaan mitään tautia ollut ja nykyään käytän vain vakipanoja niin eipä jännitä.
N42
Ei koske vain nykymiehiä ettei ole kumeja mukana. Itselläni oli jo 20 vuotta sitten omat kortsut aina mukana kun miehillä ei muka ollut. Samat kysymykset ehkäisystä ja kortsuttomuudesta jo silloin ja kun itse sanoin että mulla on niin näki jo naamasta miten äijät pettyi. Tuntu ettei ne osaa sitä edes päälle laittaa kun hirveetä räpeltämistä sitten kun sen kumin otti esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa ne??
Työssäkäyvät
Ehkä sulla on vaan vääriä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on vaan vääriä miehiä.
En ole ap, eikä ole mikään iso otanta minulla, enkä edes harrastanut baaripanoja. Mutta sanon vain, että tämä oli silti todellinen ongelma silloin, kun etsin parisuhdetta. Jotenkin olen kyllä ajatellut, että nykyään nuoret olisivat fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa ne??
Työssäkäyvät
Ja testissä käyvät tartunnan saaneet. Onko se oikein?