Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Onko sulla kortsuja?"

Vierailija
06.12.2024 |

Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.

Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:

"Syötkö sä pillereitä"

Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:

"Onko sulla kortsuja"

No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.

Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa....

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen vain varattuja. Voi hyvillä mielin mennä paljaalla, koska riski taudeille on hyvin pieni. Jos nainen tulee paksuksi, on elättäjäkin lapselle jo valmiiksi. 👍

Vierailija
62/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen vain varattuja. Voi hyvillä mielin mennä paljaalla, koska riski taudeille on hyvin pieni. Jos nainen tulee paksuksi, on elättäjäkin lapselle jo valmiiksi. 👍

Ja sitku saat taudin niin se on voivoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kumi runkatessaki ettei tulis tauteja

Niinpä, voit saada syyliä sormiisi.

Vierailija
64/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi. Sama paketti on edelleen käyttämättä, jonka ostin itselleni, kun täytin 18 vuonna 1977. Lienevätkö käyttökelpoisia, jos tosi tarve tulisi yllättäen?

silloin ennenvanhaan tehtiin kestäviä kumeja. nykyiset hapertuu 10 vuodessa

Vierailija
65/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap olet kevytkenkäinen suttura, niin älä valita, vaan pidä vaan jatkossakin niitä spädäreitä lipastossa!

Vierailija
66/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin nähdään? Mulla on kortsuja kyllä, vaikka en niistä pidäkään. M40

Vierailija
67/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen seksitreffeille, niin totta kai otan mukaan kondomeja. Tai treffeistä on vahva odotus sekstailujatkoista. Mutta mikäli olen spontaanisti radalla vailla suuria odotuksia, niin en kanna mukana. Koska kaikilla vastuullisilla toimijoilla on kotona kondomeja, minulla myös. Tämän voi hyvin myös kertoa sopivana hetkenä. Pohdimme kerran naisen kanssa: sinun vai minun luokse? Sanoin: nain mieluiten suosikkikondomieni kanssa, mutta muutkin käyvät oikein hyvin. Tulimme meille.

Vierailija
68/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä.

Nyt 2400 naista takana ja aina lasken spermat pillun pohjaan 

Vierailija
69/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kortsua jopa vauva palstalle kirjoittaessa ettei tartu mitään.

Vierailija
70/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin 70 luvulla piti olla kortsuja mukana koska niitä myytiin vain harvoissa kaupoissa ja aukioloajat olivat mitä olivat. Toki mm. lavoilla ja ravintoloissa järjestysmiehiltä ja narikanhoitajilta oli mahdollista niitä ostaa, mutta hinta oli kovempi kuin kaupoissa. R-kiska alkoi myymään kortsuja (näkyvästi) joskus 1975 tienolla. Siten 80 luvun alussa tulivat kortsuautomaatit miestenhuusseihin tanssipaikoilla, ravintoloissa, asemilla, huoltarella, yms, käsittääkseni niiden nopeaa yleistymistä vauhditti AIDS epidemia joka käynnistyi/tajuttiin Suomessa 1981. Nyt on jo vuosikymmenten ajan ollut kortsuja myynnissä noin alle 100m päässä melkein mistä tahansa mitaten, melkeinpä mihin aikaan vuorokautta tahansa.

Minulla silti on nykyäänkin kortsuja aina mukana, jos ei taskussa olevassa kortsukotelossa, niin autossa. Kortsukotelot olivat varsin yleisiä 70 luvulla, ja ovat edelleen tarpeellisia, sillä taskussa, ilman kovakuorista suojaa, ne saattavat vioittua (tai ainakin rypyssä/rutussa oleva yksittäispakkaus antaa pelottavan epäluotettavan vaikutuksen). Minulla on yksi kullasta ja useampi hopeasta valmistettu kortsukotelo.

Vierailija
71/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelin tyttöystävän ( nykyisen vaimon) kanssa emme harrastaneet seksiä ennen avioliittoa. Hän oli, omien sanojensa mukaan, neitsyt ja kieltäytyi seksistä. Huomasin silti että kirjoituspöydän laatikossa oli kortsuja.

Jokin asia ei nyt täsmää.

Vierailija
72/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskassa on 5.

Vierailija
73/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 55v nainen, eihän tämän ikäiset mummot mitään riettautta harrasta.

Seksit jäivät yli 15-vuotta sitten.

Mä olen kohta 57 ja kyllä minä harrastan seksiä. Ja kyllä! Olen myös mummo. Miksi mummot eivät muka voisi harrastaa seksiä? Toki kondomi on tärkeä, vaikka raskaaksi ei enää voikaan tulla. Toiveena olisi löytää joku jonka kanssa voisi pidempään tapailla ja jättää kumi pois.

Vierailija
74/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kondomeja mukana tilanteissa joissa ehkä voisi kohdata jonkun kivan naisen ja asiat etenisi nopeasti mutta mieluummin tutustun ensin rauhassa ja siinäkin kondomi seksissä aina alussa ja jos nainen haluaa jatkossakin mennä sillä jos ei käytä muuta ehkäisyä jne. niin sitten mennään ei haittaa minua.

Vierailija
75/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä . Saa sitten vappuna puhaltaa niistä ilmapalloja. 

Vierailija
76/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.

Ei häiritse sukupuolitaudit?

Eräs mies totesi kerran että taudit hoituu lääkkeillä

Sinistä liimaa ei välttämättä tarvitse sutia syyliin kuin jokunen kuukausi, mutta kaikilta ei parane sekään koskaan. Herpes sen sijaan on ikuinen ystävä.

Vierailija
77/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, vähät siis välittäisit mahdollisesta omasta lapsestasi. Miehet ovat sikoja.

Vierailija
78/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ap olet kevytkenkäinen suttura, niin älä valita, vaan pidä vaan jatkossakin niitä spädäreitä lipastossa!

Tyypillinen paskiasimies.

Vierailija
79/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen seksitreffeille, niin

...lehmätkin lentäisivät.

Vierailija
80/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.

Ei häiritse sukupuolitaudit?

No niitä on ihan turha nykyään enää peljätä, riittävän tehokkaat lääkkeet löytyvät