Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onko sulla kortsuja?"

Vierailija
06.12.2024 |

Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.

Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:

"Syötkö sä pillereitä"

Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:

"Onko sulla kortsuja"

No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.

Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa....

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lompakossa ollut sama kortsu jo vuodesta 2005 asti, koska olen vastuullinen mies.

Vierailija
2/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastat yhdenillan juttuja, niin eiköhän vastuu ehkäisyssä ole myös sinulla? Tietoisesti löhde hakemaan seuraa ilman varustautumista.. onnea vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää harrastaa noita juttuja.

Vierailija
4/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miehet ei kanna mukanaan naisten kondomeja jos naiset kantaa mukanaan miesten kondomeja?

Vierailija
5/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tapa sttää miestä siitä, että itse on löhtee hakemaan seksiseuraa ja mies vain ehkä viettää aikaansa baarissa eikä ole ajatellut seksiä Kun tämä tietoisen valinnan tehnyt nainen löhestyy miestä, joka ei ole varautunut yhdenillan juttuun, niin se onkin miehen vika

Enemmänkin pitäisi kiittää noita miehiä, että kysyvät ehkäisystä. 

Vierailija
6/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi. Sama paketti on edelleen käyttämättä, jonka ostin itselleni, kun täytin 18 vuonna 1977. Lienevätkö käyttökelpoisia, jos tosi tarve tulisi yllättäen?

Vierailija
7/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin minä kumipussin naisen sisään survaisisin kuin oman heppini päälle jotta edes jotain tuntisi pökkiessä

Vierailija
8/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon ei tee mieli että kumia käyttäisi, oikea seksin tappaja. Osaan ottaa ajoissa ulos.

Vierailija
9/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän miehet ei kanna mukanaan naisten kondomeja jos naiset kantaa mukanaan miesten kondomeja?

Miksi pitäisi kantaa?

ymmärrät varmaan eron siinä, että onnviettämässä iltaa ilman aietta seksiin, ja toinen on viettämässä iltaa hakemalla seksiä. Kummallakohan se vastuu on hilehtia ensisijaisesti ehkäisystä? Sillä joka yllätetään vai se joka hakee?

Vierailija
10/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.

Vierailija
11/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on edes tilaa kortsuille lompakossa nykyään eikä välttämättä edes ajatella niin pitkälle. Oletus kai on, että sillä toisella on jos tarttee

Vierailija
12/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä nainen olikin varautunut. Ihmetteli vain, miksi miehet eivät olleet.

Vierailija
13/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole painostamista seksiin, että kantaa kumia mukanaan tapaamiseen?

Pitäisikö vastuullisen miehen sitten esitellä sitä kumiaan illan päätteeksi, että "tämä menee kohta vanhaksi, jää käyttämättä jos en nyt saa". 

Parempi, että nainen hoitaa kumin, jos mies on saamassa. Miehelle saamiset tulee yllätyksenä, nainen saa aina halutessaan.

Vierailija
14/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että naisella on peppureikä niin se kauhein eli raskauden mahdollisuus on poissa.

Ei häiritse sukupuolitaudit?

Vierailija
15/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 55v nainen, eihän tämän ikäiset mummot mitään riettautta harrasta.

Seksit jäivät yli 15-vuotta sitten.

Vierailija
16/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kaverilta jutun että oli vaan persiiseen veivattu kun ei sattunut kortsuja olemaan kummallakaan. Ällöä hyi

Vierailija
17/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei tykkää kumista

Vierailija
18/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta puhkipoljettujen kyläpyörien ongelmat.

Vierailija
19/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen ilman seksiä jos pitää kortsua käyttää. Koskaan ei ole mitään tautia tullut.

Vierailija
20/114 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä kortsuja on käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan