Millainen ihminen katsoo oikeasti itsenäisyyspäiväjuhlia televisiosta?
joku mummo 80 v? Itse kyllä pelaan sotapelejä netissä ja luen vauvafoorumia ja kuuntelen progea
Mies 53 v
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi tehdä itsenäisyyspäivän kunniaksi yhtä halvalla?
Kuunnella vaikka Sibeliusta.
No se tulee sieltä telkusta varmaan myös.
En todellakaan aio katsoa, Suomi ei ole enää itsenäinen. En muutenkaan katso telkkaa ollenkaan.
N 68v.
Suuret ikäluokat ja sitä vanhemmat ja katsovat pönötysjuhlaa.
Mä katson. Siellä on ollut muutaman kerran tuttujanikin.
N43
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan aio katsoa, Suomi ei ole enää itsenäinen. En muutenkaan katso telkkaa ollenkaan.
N 68v.
Kiukuttele vähän, jos se helpottaisi.
Itse olen aina ihmetellyt mitä järkeä on katsoa missikisoja, euroviisuja, oscar gaalaa tai linnan juhlia.
Katselen sivusilmällä, onhan siellä pukuloistoa.
Jonottaminen on meillä kansantauti. Milloinkohan pääsee taas ilmaisia ämpäreitä jonottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki katsoo. Millainen ihminen avaa toistuvasti näitä "millainen ihminen"- ketjuja?
Mikä sinua, ap, vaivaa?Ei kaikki. Minäkään en, minusta se on tylsää ja puuduttavaa mutta en silti halveksi niitä joita kiinnostaa. Mieluummin luen jotain hyvää kirjaa, katson jonkun elokuvan tai mitä nyt huvittaakaan tehdä. Me ihmiset tykätään niin erilaisista asioista ja hyvä niin.
N 53
En minäkään katso, en koskaan ole katsonut. Ei vaan kiinnosta, mutta jos jotakuta kiinnostaa, ei ole multa pois.
N 60
"Vähän tyhmä, yksinkertainen, vähäosainen.." miten tuntuu että nyt kommentoijan sanat osuvat häneen itseensä. (Enkä muuten kuulu ko ohjelman katsojiin mutta noin ilkeästi ja runasti kirjoitetusta kommentista en pidä)