Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kroonisesti tukossa olevat korvat

Vierailija
06.12.2024 |

Onko mahdollista? Välillä paukahtaa jompikumpi auki ja kuulen äänet tosi hyvin. Sitten taas lukkoon ja olen ikään kuin umpiossa. Onko tämä mahdollista? Tai kai on kun sen itse koen. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvoturvotusta? Kokeile kortisonisuihketta nenään vaikka 1 kk ajan. Auttaa vähentämään turvotusta.

Vierailija
2/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista. Mulle kävi lentokoneessakin noin, aika voimakkaasti vielä ja kipukin oli jäytävä. Kyllä tuo on ihan normaalia. 

Onko flunssan oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita se nenä kiinni sormilla ja sitten puhallat niin että se paine avaa ne korvat. Niinhän tehdään lentokoneessakin. Vaatii vähän ensin harjoittelua.

Vierailija
4/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita se nenä kiinni sormilla ja sitten puhallat niin että se paine avaa ne korvat. Niinhän tehdään lentokoneessakin. Vaatii vähän ensin harjoittelua.

Ei kannata kovin voimakkaasti tehdä. Ei lentokoneessa tuollaista tehdä mutta muistelen että lapsena flunssassa olen koittanut.

Vierailija
5/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime kesänä varmasti kuukauden verran. Ei ollut flunssaa eikä mitään muuta oireita. Ensin avautui aamulla hetkeksi, kun olin nukkunut toisella kyljellä eli tukkoinen korva ylös. Sitten lopulta avautui itsestään, kun olin jo lääkäriaikaa varaamassa.