Kroonisesti tukossa olevat korvat
Onko mahdollista? Välillä paukahtaa jompikumpi auki ja kuulen äänet tosi hyvin. Sitten taas lukkoon ja olen ikään kuin umpiossa. Onko tämä mahdollista? Tai kai on kun sen itse koen.
Kommentit (5)
On se mahdollista. Mulle kävi lentokoneessakin noin, aika voimakkaasti vielä ja kipukin oli jäytävä. Kyllä tuo on ihan normaalia.
Onko flunssan oireita?
No laita se nenä kiinni sormilla ja sitten puhallat niin että se paine avaa ne korvat. Niinhän tehdään lentokoneessakin. Vaatii vähän ensin harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
No laita se nenä kiinni sormilla ja sitten puhallat niin että se paine avaa ne korvat. Niinhän tehdään lentokoneessakin. Vaatii vähän ensin harjoittelua.
Ei kannata kovin voimakkaasti tehdä. Ei lentokoneessa tuollaista tehdä mutta muistelen että lapsena flunssassa olen koittanut.
Minulla oli viime kesänä varmasti kuukauden verran. Ei ollut flunssaa eikä mitään muuta oireita. Ensin avautui aamulla hetkeksi, kun olin nukkunut toisella kyljellä eli tukkoinen korva ylös. Sitten lopulta avautui itsestään, kun olin jo lääkäriaikaa varaamassa.
Limakalvoturvotusta? Kokeile kortisonisuihketta nenään vaikka 1 kk ajan. Auttaa vähentämään turvotusta.