Mitkä ovat teillä syitä lopettaa uuteen tuttavaan/kaveriin/ystäväehdokkaaseen tutustuminen/yhteydenpito?
Itselläni ovat piikittely ja kiusaaminen. Sellaista jos huomaan, en halua olla tekemisissä. En tarvitse lähipiiriini feikkifrendejä, jotka välillä ovat oikein kivoja ja sitten yhtäkkiä puskista puukottavat selkään ja tahallaan pyrkivät pahoittamaan mielen. Mieluummin vaikka yksin!
Turhan monilla tuntuu olevan kuvitelma, että "ystävyydessä" tällaista vain pitäisi sietää.
Kommentit (24)
Jos osoittautuu persuksi. Onneksi tämä käy yleensä selväksi aika pian.
Tutustuin alun perin netin kautta ihmiseen joka vaikutti ihan mukavalta joo mutta oli pitkäaikaistyötön ja koukussa huumausaineeseen. Minä opiskelin siinä vaiheessa ja koin vaan että ehkä meillä ei ole tarpeeksi yhteistä. En halunnut liikkua enää wt-piireissä kuten lapsuudessani koska siellä on mielestäni liikaa ilkeilyä makuuni ja jotenkin ajattelin että tämä ihminen hengaa sellaisissa piireissä yhä ja voi vetää alas jotenkin.
Jos aistin, että henkilö on minulle kateellinen, eikä halua minulle hyvää. Oireilee kaikenlaisena kilpailemisena mm. Kaikenlainen pahansuopaisuus.
Lahjominen. Too much. En pidä ihmisistä jotka yrittää ostaa tai alistaa toisia rahalla