Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi, oliko Orpo ja entinen presidentti, siis Niinistö? Tiedän ettei Halonen osallistunut.
Ei, Orpo ei ollut entinen presidentti. Orpo on ihan vain Suomen pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Presidentin kanslia julkaissut kuvia
Hyvä kuva presidenttiparista
https://live.staticflickr.com/65535/54187607995_42aee155f3_h.jpg
Presidenttipari lastensa kanssa
https://live.staticflickr.com/65535/54187433723_1fcc510a4b_h.jpg
Koko perheellä samanlaiset hampaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nalle taitaa tienata enemmän ku muut yhteensä
Tienatkoon mutta miks helvetissä se ei ollut tavisten kättelyjonossa?
Sillä on se arvokas kunniamerkki. Sen merkin omistajat kättelee porukassa siinä loppupuolella. Kuten esim Ollila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Se oli juurikin sellaista mitä Stubbilta oli odotettavissa. Pahinta oli kuitenkin se miten Stubb "keskusteli" veteraanien ja lottien kanssa.
Puhui selkeesti ja arvostaen veteraaneja, Sale piilokettuili heille jota kaikki ei huomaa. Alex puhui kuin isovanhemmille joka iän puolesta voisi olla mahdollista, ei ollut ylimielinen.
Juuri niin. Presidentti Stubb oli erittäin kohtelias ja kohteli veteraaneja ja lottia suurella kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
"Paska" on ilmeisesti vuoden 2024 itsenäisyyspäivän teema. Ensin Anssi Kela laulaa, kuinka ei tiedä mistään paskaakaan ja sitten Sara Siipola kertoo olevansa paskana.
Seuraavaksi varmaan Klamydian Sä kaunehin oot.
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksanen voisi vähitellen päivittää tyylinsä. Rastamassat näyttää jo väsyneiltä, mutta jos hän itse tykkää niin mikäs siinä.
Mä luulen, ettei ikinä. Kun hän ottaa pois peruukkinsa, riisuu rillinsä ja pyyhkii pois överimeikit, pistää päälle tavisvaatteet, hän saa rauhassa ja häiritsemättä kävellä kadulla ilman että häntä tunnistettaisiin. Kätevää!
Sama jollain Lenitalla aikoinaan. Hänellä oli se voimakas look, joka oli helppo riisua pois ja kävellä sitten kaupungilla muinanaisina ilman häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei juku, paskana biisiä linnassa
Kämpissä noi jatkot on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisi tuo Tapio jo settinsä. Kamalaa.
Loppu oli suorastaan irvokasta. Juha Tapio mylvii epävireisesti eläköööööön.
Harmi ettei sitä suomi on rasistinen maa- räppiä ei esitetty.
Isaak Eliot näyttää ihan Eliot Pagelta.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sippola suoraan suihkusta hiukset märkänä, pyyhe kainaloiden alle kiedottuna.
Yrittää oll joku wannabe Loreen, mutta huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain asioissa voisi vaalia perinteitä. Jos ei itsenäisyyspäivän linnan juhlissa, niin missä? Kokonaisuus on teennäisen rento Juha-Tapio konsertti yökerhossa. Olen pettynyt.
"Jokainen presidentti on muokannut juhlia omalla kaudellaan. Tämä tahtoo monella unohtua, jos 12 vuoden välein vaihtuu presidentti."
Puhu vain omasta puolestasi. Ei tahdo minulla unohtua, olen senverran monta vaihdosta nähnyt. Jokainen muokkaa juhlia, mutta mikä fiilis siitä tulee? Ei näin arvokasta juhlaa alentavaa ole koskaan ollut.
Kuka on tuo nainen valkoisessa tyllimekossa haastattelussa Isaac Ellotin kanssa,?
Kamalat juhlat tänä vuonna. Sekavat, hikiset, heti jotain bilemeininkiä.
Kun kaikki juhlat pakotetaan nykyisin bilemuottiin, niin onko pakko koskea arvokkaisiin Linnan juhliin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Marin on tullut? Pääsin vasta nyt kattomaan.
Häh? Eihän Marin enää ole politiikassa eikä edes Suomessa.
Iltalehden mukaan tuli kuiteskin ja vissiin meni jo.
Tuli ja meni, siinä ryhmässä, johon asemansa puolesta kuului. Kaikki entiset pääministerit oli kutsuttu, kuten ennenkin. He tulivat virka-aikansa mukaisessa järjestyksessä, Marin siis viimeisenä.
Tässäkin ketjussa tehdään taas selväksi, miten ruma asu Marinilla oli ja miten "huomiohuorasi" tulemalla juhliin yksin. Jos hänellä olisi ollut värikäs avonainen hörhelöglitteriasu ja kampaajamies olisi ollut mukana, olisi hänet haukuttu "huomiohuoraksi" ja narsistiksi. Mikään ei suomalaisille kelpaa. Nyt kannattaa jättää Marin rauhaan koska hän ei selvästikään Suomessa halua huomiota. Ei anna myöskään haastatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ELLEN SVINHUFVUDIN KAKKU ON JÄTETTY POIS?!
Koska Satosen Arska murtautui ruokakomeroon ja pisteli Ellen-kakut poskeensa salaa etupeltoon.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi ollut Euroviisuvoittaja jos olisi päässyt Suomen edustajaksi.
KAMALA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nalle taitaa tienata enemmän ku muut yhteensä
Tienatkoon mutta miks helvetissä se ei ollut tavisten kättelyjonossa?
Koska Nalle on jonkin mitaliritarikunnan suurvisiiri tms ja sellaiset menevät protokollassa VIP-puolelle.
Koska Arto laulaa ja tanssii?
Ensi vuonna on varmaan Frederik. Eikö se Kela kertakaikkiaan saa tehtyä enää mitään uusia kappaleita? Mieluummin kuuntelen koko illan Valse Tristeä kuin vanhoja poppirenkutuksia.
Vieraiden joukossa oli valtava määrä aivan tavallisia kansalaisia.