Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Oon paskanaaaa
*105-vuotias Kalle Peräseinäjoelta katsoo tv:tä sairaalavuoteeltaan*
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi ollut Euroviisuvoittaja jos olisi päässyt Suomen edustajaksi.
Et voi olla tosissasi.
Kyllä suomen musiikkityyli on masentavaa ja sen annetaan näkyä myös juhlissa
Vierailija kirjoitti:
Montako kiloa tuolla Siipolalla on meikkiä naamassa?
3,87 noin nopeasti laskettuna.
Mulla meni ohi, oliko Orpo ja entinen presidentti, siis Niinistö? Tiedän ettei Halonen osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
nalle taitaa tienata enemmän ku muut yhteensä
Tienatkoon mutta miks helvetissä se ei ollut tavisten kättelyjonossa?
Oliko persujen Puistollakin joku Tatajana puoliso? Eli venäläinen?
Kattelin jotenkin.. No ei nyt hymyssä suin toivottanut hyvää itsenäisyyspäivää.
No ei kai se sitten ministerinä lepertele tietojaan..
"Paska" on ilmeisesti vuoden 2024 itsenäisyyspäivän teema. Ensin Anssi Kela laulaa, kuinka ei tiedä mistään paskaakaan ja sitten Sara Siipola kertoo olevansa paskana.
Linnan bileet oli vähän kuin Tylypahkan Yule Ball. Rokattiin iltapuvut päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mettikin on juhlavieraana. Mielenkiinnolla odotan pysyvätkö palstalaiset ruodussa.
Ja yhtä ylimielinen kuin ennenkin. Yöks.
Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen että sen tissit on tosi alhaalla. Miksei se käytä semmosia liivejä jotka nostaa ne samalle korkeudelle kun muillakin? En voi ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Ei juku, paskana biisiä linnassa
Eikö nämä ole jatkot Kämpissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei juku, paskana biisiä linnassa
Kämpistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suzanne takelteli puheissaan, voi kun Jenni olisi vielä juhlien emäntänä.
No Jennin puhe oli kyllä aina kovan ja leuhkan kuuloista. Kuulosti enemmän stadilaiselta kuin stadilainen itsessään.
Jenni on kolkko ja tympeä. Luulee itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon paskanaaaa
*105-vuotias Kalle Peräseinäjoelta katsoo tv:tä sairaalavuoteeltaan*
Tuskinpa Kalle näitä jatkoja katselee. Nämä on nuorison juttu. Kalle kävi jo unille, jotta jaksaa olla klo 6 keittämässä aamukaffea.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Se oli juurikin sellaista mitä Stubbilta oli odotettavissa. Pahinta oli kuitenkin se miten Stubb "keskusteli" veteraanien ja lottien kanssa.
Puhui selkeesti ja arvostaen veteraaneja, Sale piilokettuili heille jota kaikki ei huomaa. Alex puhui kuin isovanhemmille joka iän puolesta voisi olla mahdollista, ei ollut ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan arvokkuutta juhliin ja jotenkin näistä sitä puuttuu, vaikka puitteet on hienot. Itsenäisyys on niin arvokasta. Itsenäisyyspäivän paraati on ihana perinne. Siitä tulee isänmaallinen olo. Näistä juhlista ei. Veteraanit ja lotat myös takaisin linnaan. Lisäksi Juha Tapion keikka linnassa ei vakuuttanut ollenkaan.
Miksi haluat pakottaa 100-vuotiaat ihmiset tuonne helvetinmoiseen tungokseen ja kuumuuteen?
Osahan heistä olisi halunnut ja toivoi kutsua. Nyt heidät oli siivottu sivuun.
Äläpä laita sanoja muiden suuhun. Se, että sinua harmittaa, kun tuli muutoksia, ei tarkoita, että veteraanit haluaisivat tuonne tungokseen päällisteltäviksi. Erillinen juhla oli heille juuri sopiva ja kunnioittava ratkaisu.
Mä luinkin tuon lehdestä eli ei tarvitse laittaa sanoja kenenkään suuhun. Stubbin kanslia valehteli.
Mun mielestä juhlissa oli jotenkin kevyt ja iloinen tunnelma. En tiedä oliko se Stubbien rento olemus ja hymyily sekä tunnelmallinen valaistus, mikä ei ollut niin kova kuin ennen. Ehkä.
Eikös Rodeo esiinny vielä jatkoilla, joten pitääpä tsekata Anna Puun masu.
Missä ihmeen linnassa???