Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Aiotko katsoa Linnan juhlat? M28
Stream alkaa 18:45. Selostajina Jussi-Pekka Rantanen, Milla Madetoja ja Ari Hakahuhta.
https://areena.yle.fi/1-72263579
M28
Mistä tykkäät eniten linnan juhlissa, ap?
Kohti Linnan juhlia, osa 1
Tulossa pe 6.12. klo 15.00
Alma Hätönen ja Sean Ricks johdattelevat itsenäisyyspäivän juhlatunnelmiin yhdessä mielenkiintoisten vieraiden ja Samuli Putron sekä Emman ja Matildan musiikin parissa. Kurkistamme kiireisen vaatesuunnittelijan työhuoneelle, ihastelemme revontulia ja pohdimme suomalaisia ruokailutapoja. Keskustelemme myös siitä, miten lukeminen ja kirjat voivat rikastuttaa lasten maailmaa.
Kohti Linnan juhlia, osa 2
Tulossa pe 6.12. klo 18.11
Itsenäisyyspäivän vietto jatkuu Kohti Linnan juhlia -ohjelman parissa. Vierailemme Espoon Otaniemessä historiallisissa tanssiaisissa. Näyttelijät Ulla Tapaninen ja Taisto Oksanen kertovat, miten he vaalivat ystävyyttään. Ohjelman päätteeksi kuullaan Heikki Rannan uusi sävellys kansallislaulun tyyliin. Ohjelman juontavat Alma Hätönen ja Sean Ricks.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tyylikkäistä puvuista, pukeudun itsekkin omaksi ilokseni asiaan kuuluvasti. M28
Vierailija kirjoitti:
Mitäs persut tykkää Stubbin tummahipiäisestä vävypaakusta ja mamuvaimosta?
Eli sinä itse, persu. Muut moisesta tuskin mölisisivät, paitsi myös putinistiääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kutsunut kaiken maailman vappupimiöitä ja aurikanasia. Taitaa mennä liikaviihteellisyyden puolelle, mutta sen näköiset juhlat kuin on isäntäkin... En tykkää.
En myöskään tykkää Stubbista. Kanasesta tykkään enemmän, koska hän on käynyt auttamassa tavantalliaisia.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kutsunut kaiken maailman vappupimiöitä ja aurikanasia. Taitaa mennä liikaviihteellisyyden puolelle, mutta sen näköiset juhlat kuin on isäntäkin... En tykkää.
Myös Olli Halonen ja Linnea Leino kutsuttu.
Innes-Stubb on oikeasti aika ikävä työtoveri, ei mukava ihminen lainkaan. Jos nyt oikein veikkaan, niin siellä on linnan juhlissa hänellä entinen kollega samasta toimistosta kansanedustajan avecina.
Minä toivon, että Pirkko Mannola ei menisi linnan juhliin Göranin koronan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tyylikkäistä puvuista, pukeudun itsekkin omaksi ilokseni asiaan kuuluvasti. M28
Tuo on ilo kuulla! Muoti aina vaihtelee, mutta tyyli on ikuista!
Vierailija kirjoitti:
Innes-Stubb on oikeasti aika ikävä työtoveri, ei mukava ihminen lainkaan. Jos nyt oikein veikkaan, niin siellä on linnan juhlissa hänellä entinen kollega samasta toimistosta kansanedustajan avecina.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että Pirkko Mannola ei menisi linnan juhliin Göranin koronan vuoksi.
Pirkko sairasti itse jokin aika sitten koronan. Miksi ei menisi?
Ken on heistä kaikkein kaunein, Riikka tietenkin on!
Ken on heistä kaikkein komein, Mestari tietenkin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On altistunut, ja kyseessä voi olla uusi, erilainen variantti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on vain avec eikä kutsunsaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin testattava ovella!
On se kumma kun ei tiedoteta oikeen missään että koronaa on liikkeellä. Suomi on kumma maa. Vanhat saa sairastua ihan vapaasti. Ikävää kun Göran ei pääse juhliin. Mannola voi mielestäni aivan hyvin osallistua.
Linkki: https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-d9N7Bon47
M28