Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa seurustelevat ihmiset

Vierailija
05.12.2024 |

Tai ei oikeastaan seurustelevat, vaan seurustelun aloittavat. Ystävä, jonka kanssa olemme viettäneet useasti viikossa aikaa, aloittaa seurustelun, ja unohtaa minut täysin. Ei edes kohteliaisuudesta voi nähdä parin viikon välein, vaikka ennen halusi nähdä päivittäin 

Sitten menee muutama kuukausi, suhde päättyy eroon tai muuten vaan tasoittuu ja tulee arkisemmaksi. Ja sitten nämä samat ihmiset kiukuttelee, kun minulla ei enää olekaan aikaa nähdä päivittäin, vaan olen hankkinut elämääni muita ystävyyssuhteita

Ymmärrän kyllä alkuhuuman, mutta en ymmärrä tuollaista hyvän ystävän unohtamista täysin, ja sitten uhriutumista, kun minä en olekaan koko aikaa odottanut, koska hänellä olisi taas aikaa minulle

Tämä käynyt nyt kolme kertaa, ja alkaa jo hieman turhauttavaan :D Toki jotkut kaverit haluaa silti nähdä, vaikka parisuhteen aloittaisi. Eikai siinä kumppanissa pidä 24/7 olla kiinni, tunnin viikosta pystyy varmasti myös olemaan ystävien kanssa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleva ihminen on heikkoluontoinen. Ne kannattaa jättää kuin nallit kalliolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme