Laitoin kinkkukiusauksen uuniin
Ja kohta on tämän mörskän lämmitys. Niin se taas tämä päivä etenee.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Janssoninkiusaus on parempaa
Olen kalalle allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kalalle allerginen.
Ja näin ulkopuolisena huomautan, että kuka nyt aina samaa kiusausta syö. Itse tykkään molemmista.
Miksi sä tähän aikaan kokkaat? Eikös äijä ole töissä ja poika koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä tähän aikaan kokkaat? Eikös äijä ole töissä ja poika koulussa?
Saa kai sitä kokata silloin kun haluaa.
Onko tuo olevinaan sitä terveellistä kotiruokaa?
Siasta tehdyt ruuat, ei kiitos. Ennemmin kermaperunat ja vaikka kirjolohta. Tai lohikiusaus.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin teidän muiden mielestä. Mua pitää aina päästä jostain näpäytyämään. On kuitenkin kotiruokaa ja salaattia on lisäksi.
Vasut täynnä ou jee 🥳 lapsilla jo nälkä 👵🏻👴🏻
Epäilemättä herkullista. Ap ei erinomaisena kokkina käytä mitään valmiita kinkkusuikaleita tai pakastettuja peruna-sipulisekoituksia vaan tekee artisaanisuorituksia Aruban tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä herkullista. Ap ei erinomaisena kokkina käytä mitään valmiita kinkkusuikaleita tai pakastettuja peruna-sipulisekoituksia vaan tekee artisaanisuorituksia Aruban tapaan.
En ole ap, mutta pakko todeta, että itse tehdyistä perunaviipaleista-tai tikuista tehty kiusaus on aivan toista kuin pakasteversiosta tehty.
Suosittelen!
Ja kiitos, ap, tästä sainkin idean tehdä lohikiusausta (kalatiskiltä lohifilepala josta oman maun mukaisia paloja vuokaan) vkonloppuna, ehtaan kermaan ja tilliä puntti mukaan 😋
kiva päivä sulla. tee pannukakku uuniin,tulee ihana tuoksu ja kivaa kahville. pönttöuuniako lämmität,eli kiva idyllinen,kylmä mutta kiva koti ..
Vierailija kirjoitti:
silloin tällöin voiita paistamiseen,muusiin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin teidän muiden mielestä. Mua pitää aina päästä jostain näpäytyämään. On kuitenkin kotiruokaa ja salaattia on lisäksi.
ihanaa on ja jatka vaan. noista mölleistä tarvi välittää. tänne asti jo hyvä tuoksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta pakko todeta, että itse tehdyistä perunaviipaleista-tai tikuista tehty kiusaus on aivan toista kuin pakasteversiosta tehty.
Suosittelen!
Ja kiitos, ap, tästä sainkin idean tehdä lohikiusausta (kalatiskiltä lohifilepala josta oman maun mukaisia paloja vuokaan) vkonloppuna, ehtaan kermaan ja tilliä puntti mukaan 😋
just noin. mulla jää tilli pois kaikesta
Mä tein lanttulaatikkoa. Ne uunissa. Töissä olen, onneksi hiljainen päivä. Voi etätöiden ohessa puuhastella.