Kumoi teillä siirtyy makkarista pois kun toisen kuorsaus häiritsee?
Kommentit (26)
Minä yleensä koska en saa nukuttua toisen kuorsauksen takia.
Kuorsauksesta pääsee eroon muutamassa päivässä kun lopettaa tulehdusta yllättävän ruuan syömisen.
Aloita eliminaatiodietti, syö vain rasvaista lihaa niin kauan, että et enää kuorsaa. Jatka eläinpainotteisesti ilman sokeria, viljaa ja siemenöljyjä, niin kuorsaus pysyy poissa.
Apteekit myy itse muotoiltavia kuorsauskiskoja. Suosittelen kokeilemaan. Paranee se unen laatu kuorsaajalla merkittävästi. Tuntuu oudolta muutaman päivän, mut ku tottuu, niin en enää luovu. Esim. Nukkumatti
Vierailija kirjoitti:
Ja minne?
Vierailija kirjoitti:
Kuorsauksesta pääsee eroon muutamassa päivässä kun lopettaa tulehdusta yllättävän ruuan syömisen.
Aloita eliminaatiodietti, syö vain rasvaista lihaa niin kauan, että et enää kuorsaa. Jatka eläinpainotteisesti ilman sokeria, viljaa ja siemenöljyjä, niin kuorsaus pysyy poissa.
Tätä ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Ja alkaa pörinä ja korina takapäästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minne?
Minä siirryin toiseen makkariin.
Lähtee se, johon mun kyynärpää osuu.
Se siirtyy joka valvoo. Jätetään kotitehtäväksi päätellä, onko kyseessä kuorsaaja vai se toinen.
Järjestettäis molemmille omat makuuhuoneet, ettei kummankaan tarvitse yöllä pomppia paikasta toiseen. Molemmat nukkuu paremmin öisin ja on päivisin paremmalla tuulella kun on levännyt kunnolla.
Kuorsauksesta pääsee eroon, kun lähtee bilettämään vaikka Ibizalle tai Lontooseen, niin kun palaa, on kuorsaus poistunut. Tai jos et omista kämppääsi, löydät omaisuutesi pakattuna kuorsauksen toimesta. Ja eikun vuokraamaan omaa kuorsausvapaata boxia.
Minä tietysti (nainen); miksi mä sikiunessa pörisevää miestä alan ravistella hereille, kun itse olen jo. Menen vierashuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Se siirtyy joka valvoo. Jätetään kotitehtäväksi päätellä, onko kyseessä kuorsaaja vai se toinen.
Meillä lähtee se kuorsaaja, joka valvottaa huushollin omistajaa. Jos ilmaiseksi loisii, on tiettyjä velvoitteita olla edes huomaavainen.
Yksin olemisessa on paljon hyviä puolia. En enää koskaan suostuisi heräilemään toisen kuorsaukseen.