Sohvalla nukkuminen, ilman lakanoita
Olen ihan hiilenä siitä, että kun tönin kuorsaavaa miestä, hän siirtyy sohvalle nukkumaan. Ottaa peiton ja tyynyn mukaansa. Ei sohvalle! Ei ilman lakanoita!! Mies hikoileekin niin paljon, että sohva on kohta piloilla. Ja minä olen se joka sitä koskaan pesee. Yläkerrassa on esikoisen tyhjilleen jäänyt huone, menköön sinne. Kerran suutuin oikeen kunnolla kun miehen kaveri oli jäänyt yöksi ja nukkui sohvalla. Koristetyyny tyynynä ja torkkupeitto peittona, jippii
Kommentit (25)
Meillä oli käytössä irrotettava sohvanpäällinen kangassohvan suojana.
Helppoa kuin heinänteko pyöräyttää pesukoneessa puhtaaksi.
"Mies hikoileekin niin paljon, että sohva on kohta piloilla."
Sillä lihavalla sikapossulla on varmaan uniapnea ja/tai sepelvaltimo tukkeutumaisillaan.
Mulla on pestävä petauspatja aina sohvalla kun on aran värinen ettei nuhraannu.
Nyt järki käteen ja nukutte jatkossa eri huoneissa. Sullehan tulee univaje tuota menoa, kun suostut heräämään toisen kuorsaamiseen. Ajattele nyt omaa terveyttäsikin.
Minulle tuttava sanoi, että nytkö te jo eri huoneissa nukutte? Piti ihan omituisena sitä, vaikka tiesi, että puoliso kuorsaa yöt läpeensä enkä voi siinä nukkua, vaan herään tosi monta kertaa yössä.
Sanoin tuolle ihmettelijälle, että pitäisikö minun siis vain kärsiä siitä, että en saa nukkua öitä? Tyyppi ei vastannut mitään.
Kyllä omaa hyvinvointia ja terveyttä pitää ajatella.
Meidän sohva on pepun hajuinen!🤗