Espanjassa matkustaneet! Mikä on/oli parasta?
Kommentit (28)
Siellä oli lämmintä ei juuri mitään nähtävää. Rannat oli hyviä ja ruoka melko hyvää mutta espanjalaiset on hiljaisia eikä ne puhu englantia. Tylsä maa se on mutta sinne mennään lähinnä auringon takia.
"espanjalaiset on hiljaisia "
Wtf :D
Mallorcan saari! Tukikohtana Palman kaupunki (Barcelonan tyyppinen mutta pienempi ja kotoisampi), josta voi tehdä päiväretkiä ympäri saarta. Niin patikointia, rantoja kuin nähtävyyksiä (esim. huikeita tippukiviluolastoja)
Lämpö on parasta. Kanarialla on talvellakin se +30 kun täällä on -30.
Kävelin Camino de Santiagon. Mahtava elämys. Ei normaalisti tule käveltyä päivittäin kymmeniä kilometrejä vesisateessa kurassa ja lehmänpaskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, halpa alkoholi kai. 3 kertaa olen käynyt, mutta ei siellä oikein ole viihtynyt. Thaimaaseen lähden jos viihtyä on tarkoitus.
Minä taas lähden Ahvenanmaaseen viihtymään.
Minä lähden Ruotsiseen.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan!
Madrid on mukava kaupunki, paljon nähtävää, helppo liikkua ja hahmottaa turistina. Kesällä varmasti hirvittävän kuuma, mutta syksyllä ja keväällä toimii. Barcelonasta en tykännyt, liikaa bilettäviä turisteja.
Espanjassa on paljon kivoja kaupunkeja ja kyliä. Pyreneitten vuoristossa olen käynyt patikoimassa. Aurinkorannikkoll kävin viimeksi 1990-luvulla ja sinne ei tee mieli lähteä.
Sanna Marin on iisebelin hu oran sateenkaarilesp ottaren lapsi ja jatkaa samaa isäkapinaansa demoneissaan