Pakastepizzoista tykkäävät saa ilmoittautua!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen Salami-Ndujapizza
Täysin ylihypetetty.
Vierailija kirjoitti:
En ole elämässäni hyvää kaupan pakastepitsaa syönyt.
Paras pakasteesta otettu pitsa on ollut itse tekemä perinteinen suomalainen jauhelihapitsa, jota on jäänyt yli ja pakastanut sitten.
Niin minäkin luulin. Meillä on kiertoilmaton uuni, joten aina niistä meni reunat koviksi, jos halusi täytteen kypsyvän. Sitten meille hommattiin fryeri. Pizzaa piti vähän palastella, että sai sen hyvin koriin. Tulos oli todella hyvä, eli nyt viitsii ostaa noita pakastepizzoja useamminkin.
Ristoranten pizza vegetale, mutta siten että päälle salamia. Ai että.
Lidl Inferno, ja kun se lopetettiin niin lopetin pakastepitsojen oston kokonaan, teen ne itse ja on porempia.
Itse pidän siitä Grandiosan Big Onesta. Tosin siihen tulee laitettua sipulia ja tonnikalaa lisäksi.
Ihan hyviä ovat. Saahan jokainen tehdä vaikka itse, tai hakea pizzeriasta, mutta hinta-laatu suhde ei ole sen kummempi.
Mikä vaan halpa pakaste kasvislämä pohjaksi. Päälle paistaa valmiiseen lättyyn pannulla rutkasti kebappia, mietoa chiliä ja vähän jauhelihaa. Reilusti lisää juustoa. Vielä pikku tovi uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa moskaa kaikki, mutta siirtää hieman nälkää.
Moskaa on jotku ylihintaset seljankukka-tyrni-viherpiiperrys -moska smoothiet. Uittu mitä hifistelyä. Kertapieru ja taas nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ristorante mozzarella pesto salami on hyvää nam
Joo tuota tulee ostettua tai sitten pelkkä mozzarella.
Vierailija kirjoitti:
En syö enää ku hinnat nousseet yli 5€.
Lidlistä irtoo alle femman kolmen lätyn boksi. Sitten itse tuunaamaan.
Aprikoosi-juusto, valmistajaa en muista, mutta taivaallisen hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen Salami-Ndujapizza
Tämä on kyllä paras njuda- tuote jonka olen kokenut mutta parhaimmillaankin jopa liha ystävälle aika lihasta tuo njuda. Jonkinlainen maksamakkaran lihasta ja suolasta tehty versio. En pidä, kuin lihasta ja suolasta tehtyä hilloa. Lihassa parasta olla lihan rakenne ja tuntuma
Coop pizza jossa salamia ja paprikaa. Juustolla ja pippurisekoituksella tuunaten.
Backenin Pepperoni
Parempi kuin Fizzan automaatti- pakastepitzat. Fizzojen pohja hieman karu, muromainen, Backen onnistunut paremmin säilyttämään pohjan pitzamaisuuden. Molemmissa Fizzassa ja Backenissa pohjaa aluksi paistettu ja täytteet aseteltu päälle, pohjan varsinainen paistaminen ei jää kotiuuniin, vain lämpäyttäminen
Vierailija kirjoitti:
Aprikoosi-juusto, valmistajaa en muista, mutta taivaallisen hyvää.
Grandiosa simply delicious, 3 juustoa ja aprikoosi. Siihen vaan on tungettu kaiken pilaavaa homejuustoa, eli mp.
Saman sarjan kinkku-pesto on ihan ookoo, pestokastike taitaa olla mun lempiruoka. ;-)
Vierailija kirjoitti:
En ole elämässäni hyvää kaupan pakastepitsaa syönyt.
Paras pakasteesta otettu pitsa on ollut itse tekemä perinteinen suomalainen jauhelihapitsa, jota on jäänyt yli ja pakastanut sitten.
Jos näet vaivan tehdä pizzan itse, niin miksi ihmeessä siihen pitää laittaa halpaa teruasjätettä? En ole ikinä nähnyt enkä kuullut mistään perinteisestä suomalaisesta jauhelihapizzasta.
Mistä kaupoista niitä saa? Ihan uusi merkki mulle.