Mitä tekisit jos pudottaisit vahingossa täyden kuukupin yleisen vessan lattialle?
Kommentit (28)
Ottaisin vastuun omasta mokastani niin kuin aikuinen nainen, eli poistuisin wc-kopista, sanoisin jonottajille että sinne ei voi mennä sotkun takia.
Tämän jälkeen ottaisin kiinteistön siivouksesta vastaavaan tahoon yhteyttä ( tai infoon, vartijaan tms joka saa siivoukseen yhteyden ), kertoisin asiasta ja pahoittelisin vahinkoani.
Näin toimin muidenkin kaatuvien nesteiden kanssa.
T: Entinen siivooja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän kaikki tee samalla tavalla eli pese kupin huolellisesti ja laita sen joko laukkuun tai takaisin sisään, jos ei ole muuta suojaa mukana, eikä ole kovin pöpökammoinen.
Minä pudotin kerran vahingossa hieman ottaneena kupin ruotsinlaivan hytin pönttöön. En voinut sitä siellä keittää, joten pesin sen hyvin ja laitoin takaisin, eikä siitä mitään ongelmaa sitten koitunut.
Lattia tietysti pyyhitään. Normaalit ihmiset siivoavat jälkensä.
Millä pyyhit? Mulla kerran putosi kotona kylppärin lattialle, kyllä siinä silti aika pitkään sai siivota vaikka ihan suihkulla pystyi huuhtelemaan.
No on minullakin runsaita kuukautisia ollut tässä esivaihdevuosivaiheessa, mutta eiköhän sitä nyt käsipaperilla saisi homman hoidettua kuitenkin.
Pitää vissiin koputtaa puuta, kun en oo koskaan pudottanut kuppia tai edes juuri sotkenut sillä yleisessä vessassa. Kotona kyllä. Mulla on aika runsas vuoto alkupäivinä, joten kuppi on oikeasti täynnä ja sitä pitää tyhjentää usein. Jos olen kylässä, rullaan vessan/kylppärin maton varmuuden vuoksi sivuun ennen operaatiota...
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vastuun omasta mokastani niin kuin aikuinen nainen, eli poistuisin wc-kopista, sanoisin jonottajille että sinne ei voi mennä sotkun takia.
Tämän jälkeen ottaisin kiinteistön siivouksesta vastaavaan tahoon yhteyttä ( tai infoon, vartijaan tms joka saa siivoukseen yhteyden ), kertoisin asiasta ja pahoittelisin vahinkoani.
Tämä mun vastaus ja Zoidberg - tanssi ainoita järkeviä vastauksia koko ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pyyhkisin veret pois lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pyyhkisin veret pois lattialta.
Jaa, et sitten noudattaisi ohjeistusta?
Minut on ainakin koulutettu niin, että veri on biohazard, eli että pelkkä pyyhkiminen ei riitä vaan täytyy myös desinfioida. Käytetyt pyyhkeet eli kertakäyttöiset, täytyy myös hävittää erikseen eikä heittää yleiseen roskikseen.
Tiedät toki itse onko sulla veriteitse tarttuvia tauteja, mutta muut eivät sitä tiedä. Siksi toivon, että jokainen verellään sotkeva ottaisi yhteyttä ammattisiivoojaan joilla on välineet ja aineet hoitaa julkinen tila taas käyttökuntoon vahingon satuttua.
Lisäksi, hän saattaa saada siitä palkkaan likaisen työn lisän.
Pelkällä paperilla pyyhkiminen ei muutenkaan toimi, koska sulla ei ole hanskoja, ja kosket siellä sen pyyhkimisen jälkeen esim. Ovenkahvaan. Jos siellä on lattiakaakelit, niin saumoihin voi jäädä sitä verta...
Sitten se leviää ihmisten kengissä kaikkialle.
Huonoja toimitilahuoltajia nykyään näköjään, tai sitten olet niin vanha, ettet ole saanut kunnon koulutusta. Se ei toki ole sinun vikasi.
Toivon, että ihmiset uskaltaisivat reilusti kertoa vahingosta, että ammattilaiset pääsisivät hoitamaan tilanteen hygieenisesti kun se on heidän työnsä. Kukaan ei vahingosta suutu, eikä se ole noloa.
Vahinkoja voi sattua kaikille.
T: Entinen siivooja numero 1.
Ilmoitan, että vessassa murhattiin joku.
Joo niissä kanakopeissa ei välttis oo käsipaperia eikä roskista
En todellakaan mene siihen käsienpesuosastolle ja ramppaa siinä välissä siivoamassa kopin lattiaa..