Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika minussa voi olla?? Painoindeksi on 25 ja naaprurin rouva kauhisteli hississä miten laiha olen.

Vierailija
04.12.2024 |

Joo ei ollut asiallista, mutta eniten tämä kolahti, koska tunnen itsekin oloni välillä epämielyttävän hoikaksi. Kuitenkin painon mukaan olen melkein ylipainossa.

En todellakaan liiku eli kyse ei ole lihaksesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon ruumiin rakenteesta, missä painossa näyttää ulospäin erityisen hoikaksi. 10 kg painoerolla voi sisaruksia luulla saman painoisiksi.

Vyötärön omistaminen hoikentaa tanakkaakin vartaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoindeksi on 24, mutta minulla iso osa painosta on jaloissa ja hartioissa. Vaikka en käy salilla, luonnostaan on aina ollut niin. Olen 43 v. perheenäiti ja keskivartaloon ei kerry juurikaan rasvaa vaan kylkiluut näkyvät edelleen. Mies aina kauhistelee niitä ja muistuttelee syömisestä.

Saan muiltakin läheisiltä välillä laihuuskommentteja. Luulen, että se johtuu siitä, että ihmiset katsovat lähinnä mahan kokoa jos arvioivat toisen lihavuutta tai laihuutta. Eivät kiinnitä huomiota siihen, että kaikkialta muualta olen tasaisen tukeva.

Vierailija
24/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rouva välttämättä kauhistellut, vaan jos rouva on itse pulleampaa sorttia, niin hoikaksi sanominen saattaa olla joko tahaton tai vilpitön kehukin.

Lihavien silmissä normipainoinen näyttää usein hoikalta tai laihalta.

se on varmaan sama että hoikan/normipainoisen silmissä ylipainoiselta rupeaa näyttämään jo aika aikaisessa vaiheessa, eli siellä bmi 25-26.

Vierailija
25/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaankin kasvoista hoikka, ja siihen päälle mahdollisesti vielä pitkä ja/ tai kapeavyötäröinen. Näillä seteillä monet 30 BMI naisetkin voi näyttää jos nyt ei enää suoranaisesti hoikilta niin ainakin selvästi normaalipainoisilta.

Vierailija
26/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuudesta huomautellaan minusta ikävämpään sävyyn. Olen siis ollut molempia, hyvin laiha ja nyt pulska. Ja muista, vain juntit huomauttelee. Se EI ole kanssa ihmisen tehtävä, max lääkärin voi jossain tilanteessa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän