Pelkäätkö nukkeja?
Olen taiteilija ja teen veistoksia sekä kaiken kokoisia nukkeja.
Osa pieniä, osa ihmisen kokoisia.
Olen hämmentynyt, koska todella monet pelkäävät näitä.
Varsinkin suuria. En osaa itse lainkaan samaistua pelkoon.
Jo lapsuudessa minulla oli useita nukkeja.
Pelkäätkö sinä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Monet kokee nuket kammottaviksi enkä yhtään ymmärrä miksi. Ei edes kauhuelokuvien nuket ole minusta kammottavia. Saati jotkut reborn nuket. Ovat varmaan jotenkin erityisherkkiä nämä ihmiset.
Outoja, ei kammottavia. Tavalliset nuket ei ole kumpaakaan.
Kaikki eivät edelleenkään pidä kaikesta tai edes ymmärrä kaikkea. Jokainen voi itse valita mitä sisältöä haluaa elämäänsä ja antaa loppujen olla rauhassa.
Tämä on tietysti totta.
Mietin vain kuinka yleisiä tämänlaiset pelot ovat.
Ap
Tätä kannattaakin miettiä. Keskustele avoimesti ihmisten kanssa ja opiskele heistä lisää. Kannattaa arvostaa itseänsä ja omaa tekemistänsä eli nähdä vaivaa kaiken työn eteen. Ole aidosti kiinnostunut siitä miten työsi vaikuttaa muihin ja pyri edustamaan itseäsi positiivisella omalla tavallasi.
"Tätä kannattaakin miettiä. Keskustele avoimesti ihmisten kanssa ja opiskele heistä lisää. Kannattaa arvostaa itseänsä ja omaa tekemistänsä eli nähdä vaivaa kaiken työn eteen. Ole aidosti kiinnostunut siitä miten työsi vaikuttaa muihin ja pyri edustamaan itseäsi positiivisella omalla tavallasi."
Näin olen toiminutkin. Ajattelin kirjoittaa asiasta tänne että saisin mahdollisimman "leikkaamattomia" kommentteja asiasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran ajattelen nukenkin vaikuttavan energiaani,etten halua pitää minkäänlaisia surullisen tai vaarallisen näköisiä nukkeja talossani.
Tai en ota sitä riskiä,että saattaisivat vaikuttaa.Haluan vain onnellisia ,iloisia tai neutraaleja asioita energiakenttääni ja siis lähiympäristööni.
Mutta minä olenkin yliempaatikko eli herkkä näille asioille.
Just tämä. Esineen pitää olla harkittu ja myös nuken, pehmon. Jos on joku creepy versio jättäisi väliin. Jos arveluttaa. Eihän sitä ota mitä tahansa patsaitakaan kotiin vaikka keräisi kiviä.
Höpö höpö, ei kannata ottaa kotiinsa mitään tai ketään josta ei pidä. Kaikki muu on liioittelua. Jos joku uskoo vieläkin näihin valheisiin niin päässä täytyy olla pahasti vialla jotakin.
Mikä sä olet muita ihmisiä haukkumaan palstalla mielisairaiksi. Ehkä sitten omassa päässäsi on vikaa kun kiusaat. Täällä saa kommentoida mitä haluaa asiallisesti. Hyväksy että sä et määrää muiden tunteita tai mitä ottavat kotiinsa. Ehkä joillakin on enemmän kokemusta kuin sulla joistakin aiheista. Elät tynnyrissä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran ajattelen nukenkin vaikuttavan energiaani,etten halua pitää minkäänlaisia surullisen tai vaarallisen näköisiä nukkeja talossani.
Tai en ota sitä riskiä,että saattaisivat vaikuttaa.Haluan vain onnellisia ,iloisia tai neutraaleja asioita energiakenttääni ja siis lähiympäristööni.
Mutta minä olenkin yliempaatikko eli herkkä näille asioille.
Just tämä. Esineen pitää olla harkittu ja myös nuken, pehmon. Jos on joku creepy versio jättäisi väliin. Jos arveluttaa. Eihän sitä ota mitä tahansa patsaitakaan kotiin vaikka keräisi kiviä.
Höpö höpö, ei kannata ottaa kotiinsa mitään tai ketään josta ei pidä. Kaikki muu on liioittelua. Jos joku uskoo vieläkin näihin valheisiin niin päässä täytyy olla pahasti vialla jota
Sinä nyt otit tämän väärin, kirjoitin tuohon neuvoksi aika monta muutakin auttavaa kommenttia. Kiitos kun sain palan huomiotasi.
"Sinä nyt otit tämän väärin, kirjoitin tuohon neuvoksi aika monta muutakin auttavaa kommenttia. Kiitos kun sain palan huomiotasi."
En tiedä kummalle vastasit. Mutta jos mulle, niin saatoin ymmärtää tosiaan väärin. Ellei ole selkeästi laitettu mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä nyt otit tämän väärin, kirjoitin tuohon neuvoksi aika monta muutakin auttavaa kommenttia. Kiitos kun sain palan huomiotasi."
En tiedä kummalle vastasit. Mutta jos mulle, niin saatoin ymmärtää tosiaan väärin. Ellei ole selkeästi laitettu mistä kyse.
Ymmärrän. Pahoittelen jos loukkasin sinua, välillä täytyy puhua sangen rohkeasti. Kiusaaminenkaan ei ole hyväksi.
Nuket ovat ihan kivoja. Millaisia nukkeja sinä teet? Mihin tarkoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla trolli tämän aloituksen tekijä.
Pelkään että pumpattava nukkeni puhkeaa,meillä on niin kiihkeät lemmenleikit.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että pumpattava nukkeni puhkeaa,meillä on niin kiihkeät lemmenleikit.
On teillä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos ne paholaisen lähettämiä ns. Evil-nukkeja.
Kuka on paholainen ja millaisia on paholaisen lähettämät nuket? Miten se lähettää ne siis?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi minuakin tietää.
Paholaisnuket lähetetään R-kioskipostina. Pahis on Lucifer ja ne nuket on sellasii ilkeesti virnistäviä.
Oma nukkemestarini sai eilen kostumaan ihan etänä. Ensikerralla hän voisi tehdä sen lähinä ja vedellä ihan toisenlaisista naruista <3.
Ehkä se tiettyjen nukkejen ihmismäisyys on jotenkin karmivaa, jos nukella on aukeavat silmät tai se puhuu se voi lisätä pelottavuutta.
Aika monessa kauhuelokuvassa on ollut niitä klassisia posliininukkeja jotka heräävät henkiin tai ovat riivattuja, oliko nukkepelko ensin vai ovatko nämä elokuvat aiheuttaneet pelkoa on sitten toinen kysymys.
Tai sitten juuri sinäkin olet. Normaalit tervejärkiset ihmiset ymmärtävät asioita.