Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri eronnut mies haluaisi olla fwb

Vierailija
04.12.2024 |

Tapasin miehen ja selvisi että hän on juuri eronnut (6kk) ja minun mielestä aivan vaiheessa siinä prosessissa. Hänellä on kavereita, ystäviäkin, on töitä ja lapsia, mutta kaikesta näkee vahvasti, että on paha olla. Itse oon ollut sinkkuna jo useita vuosia. Ollaan juteltu jonkin verran kaikesta ja minun mielestä hän on ns. hyvä mies, mutta tosiaan ihan vaiheessa, enkä oikein saa hänestä mitään otetta. 

Kysymys kuuluu, kannattaako jatkaa tapailua kavereina? Tapailu on enemmänkin lähekkäin oloa, keskustelua ja seksiä (aina kun hän sitä jaksaa, koska on välillä niin kaljoissaan, ettei pysty). Hän ei esim halua suudella, eikä osaa sanoa tulevasta yhtään mitään, ymmärrettävästi, enkä sitä vaadikaan. Enkä näekään meillä tulevaisuutta. Olen monta kertaa räpistellyt itseni irti, koska en halua olla tällaisessa suhteessa, joka ei johda mihinkään. Se vie energiaa ja aikaa tapailla muita potentiaalisia miehiä. Tunnen olevani äitihahmo joka lohduttaa ja tukee. Ja tunnen että minun kiltteyttä ja empaattista puolta käytetään hyväksi. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, ei missään nimessä. Mies on alkoholisoitunut hedonisti ja jättänyt lastensa äidin, sekä käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen. Ei missään nimessä jatkoon

Vierailija
2/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko-ongelma ja erikin vielä setvimättä niin ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Kysymys kuuluu, kannattaako jatkaa tapailua kavereina?" "...en halua olla tällaisessa suhteessa, joka ei johda mihinkään"

Vastasit itse kysymykseesi. Ei kannata jatkaa.

Vierailija
4/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa jos itse etsit oikeaa parisuhdetta. Kuten sanoit, tuollainen säätäminen vie vain energiaa ja aikaa oikean kumppanin etsimiseltä.

Jos taas tuollainen kaljanhuuruinen hengailu ja satunnainen seksi kiinnostaa, niin mikä jottei.

Vierailija
5/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas voisi sanoa että lue ap tuo oma tekstisi ihan ajatuksella. Mitä sanoisit jos vaikka joku kaverisi laittaisi sinulle tuollaisen viestin?

Vierailija
6/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole suhteessa omilla ehdoillasi. Jos ne ei miehelle kelpaa, niin se on heippa! Mikä tässä on niin vaikeaa? Et ole löytänyt mitään kultakimpaletta, joka on luvan peitossa eli pesemällä lähtisi. 

Vierailija
7/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, ei missään nimessä. Mies on alkoholisoitunut hedonisti ja jättänyt lastensa äidin, sekä käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen. Ei missään nimessä jatkoon

En ymmärrä minkä takia ap vielä tälle antaakin, kun on useita raittiita miehiä joilla elämä kunnossa, jotka eivät edes treffeille pääse

Vierailija
8/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole suhteessa omilla ehdoillasi. Jos ne ei miehelle kelpaa, niin se on heippa! Mikä tässä on niin vaikeaa? Et ole löytänyt mitään kultakimpaletta, joka on luvan peitossa eli pesemällä lähtisi. 

*lian

Vierailija
9/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hoivavaisto sinulle siitä rassukasta heräsi, kuuntele nyt itse itseäsi ja mieti vähän. Sinä haluat parisuhteen, mutta uhraat itseäsi jonkun terapeutiksi ja astinlaudaksi.

Ehdottaisin terapiaa sinulle, jos tuollainen on toistuva kuvio elämässäsi. 

Vierailija
10/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun elämäntilanteeseen sopii harrastaa satunnaista seksiä alkkiksen kanssa, niin jatka vain.

Vierailija
11/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun elämäntilanteeseen sopii harrastaa satunnaista seksiä alkkiksen kanssa, niin jatka vain.

Kaljanjuominen ei vielä tee kenestäkään alkoholistia.

Vierailija
12/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä ns. kemiaa oli alusta asti. Kaikkien kanssa ei ole minkäänlaista kemiaa. On paljon yhteisiä asioita ja mielenkiinnon kohteita, hyvää huumoria. Ja parin vuoden päästä tilanne voisi olla hyvinkin eri, jos hän selvittää asiansa kuntoon ja lopettaa alkon. Mutten jää sitä odottamaan, repäisen itseni irti. Voi olla että menetän hyvän miehen, mutten voi odottaa ja katsoa tuota toimintaa paria vuotta. 

Ap

Vierailija
13/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä ns. kemiaa oli alusta asti. Kaikkien kanssa ei ole minkäänlaista kemiaa. On paljon yhteisiä asioita ja mielenkiinnon kohteita, hyvää huumoria. Ja parin vuoden päästä tilanne voisi olla hyvinkin eri, jos hän selvittää asiansa kuntoon ja lopettaa alkon. Mutten jää sitä odottamaan, repäisen itseni irti. Voi olla että menetän hyvän miehen, mutten voi odottaa ja katsoa tuota toimintaa paria vuotta. 

Ap

Ehdottomasti teet noin. Vaikea kunnioittaa tuollaista ihmistä sitten myöhemminkään parisuhteessa, jos roikut tuon laastarivaiheen läpi, jossa mies käyttää sinua omaan helpotukseensa. 

Vierailija
14/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hänet jätettiin ja vaimo lähti toisen matkaan, nähtävästi alkon takia. Ei hän minua käytä mihinkään, mutta terapeutiksi en jaksa ryhtyä. Ja uskon, että ns. hyvätkin miehet "kostaa" pahassa olossaan ja tässä tilanteessa muille naisille mitä exä teki. Enkä halua joutua sen kohteeksi ja sijaiskärsijäksi. 

Vierailija
15/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut alkoholistimies, siinäpä vasta saalis.

Not

Vierailija
16/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko jutella ammattilaisen kanssa traumoistasi ja miesvihan tuntemuksistasi?

Vierailija
17/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tekee jos kaljaa juova henkilö on mies.

Vierailija
18/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monesta tekee.

On ehkä ok vetää eron jälkeen pikku lärvit lääkintämielessä, mutta jos juopottelu jatkuu kuukausia, niin kyllähän se johtaa holistiksi.

Tässä tapauksessa eron syykin oli ilmeisesti tissuttelu. Varmaan jatkunut jo pitkään. Sitä katselee vain toinen saman moinen. 

Vierailija
19/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta tuollaisia mieslapsia valitettavasti riittää. Luiskaan heti niin jopa Tinderistä voi löytää täyspäisen miehen, tosin nykyään se on varmasti vaikeampaa kuin 7 vuotta sitten kun omani löysin

Vierailija
20/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisit suht raittiin ja kunnollisen miehen vakavaan suhteeseen? Pelkäänpä pahoin, että olet miehelle vain laastari, kun vaimo kerran jättänyt. Liiallinen tissuttelu on todellakin red flag, jos jatkunut jo pitkään, todennäköisesti vain lisääntyy. Kannattaa pitää silmänsä auki potentiaalisempien kumppaneiden varalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme