YK:n yleiskokous vaatii Palestiinan valtion perustamista
YK:n yleiskokous kehotti tiistaina Israelia vetäytymään miehittämiltään palestiinalaisalueilta ja vaati Palestiinan valtion perustamista.
Äänin 157-8 läpi menneessä päätöslauselmassa yleiskokous ilmaisi horjumattoman tukensa kahden valtion ratkaisulle, joka on linjassa kansainvälisen oikeuden kanssa.
Suomi äänesti valtavirran mukana, kun taas muun muassa Israel, Yhdysvallat ja Unkari äänestivät päätöslauselmaa vastaan.
Kokous kutsui koolle ensi kesäkuulle kansainvälisen konferenssin, jonka tarkoituksena on edistää kahden valtion mallin ratkaisua Israelin ja Palestiinan välille.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi äänesti puolesta?
Koska petteri haluaa vasurihallitukseen(kin). Ilmeisesti petteristä tuli kokoomuksen kekkonen ja tuo luulee ettei puolue selviä ilman ikuista puoluejohtajaansa.
Se on ollut Suomen linja jo kymmeniä vuosia! Te lapsijuntit ette vain ole sitäkään tienneet.
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei tule jakaa!
Mitä Israelia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei tule jakaa!
Mitä Israelia?
Et ollut paikalla koulun maantiedon tunnilla?
Minkä helvetin takia kaikessa pitää nykyään antaa heikommalle osapuolelle sympatiat ja avut?
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei tule jakaa!
Aamen
YK on menettänyt täysin auktoriteettinsä. Järjestö on lakkautettava ja tilalle on ryhdyttävä suunnittelemaan jotain uutta.
Hyvä Suomi! Alas yhdysvallat ja isr💩el!
Kansainvälinen oikeuden kanssa? Ja paskat. Vaatiiko yk muslimimailta kansanvälistä oikeutta. Naurettavaa kärpäsen pörinää koko porukalta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia kaikessa pitää nykyään antaa heikommalle osapuolelle sympatiat ja avut?
Sitä sanotaan sivistykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei tule jakaa!
Mitä Israelia?
Ei Israelia ole ollut tuhansiin vuosiin. Nuo nykyiset jutskut eivät ole israelilaisia. Jerusalem piirrettiin ja tempplei tuhottiin jo 66-70jkr. Loppu tuli silloin. Noilla nykyisillä ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa, vaan ovat käärmeen siementä.
Lue Raamattua. Hesekiel 39.
Kun minä tuon heidät takaisin kansojen keskeltä ja kokoan heidät vihollismaista, niin tällä, minkä heille teen, minä osoitan pyhyyteni kaikkien kansojen nähden. Ja israelilaiset tietävät, että minä olen Herra, heidän Jumalansa, sillä niin kuin minä vein heidät pakkosiirtolaisuuteen vieraiden kansojen keskelle, niin minä myös kokoan heidät taas omaan maahansa, yhtäkään unohtamatta. Enää en kätke heiltä kasvojani, vaan vuodatan henkeni Israelin heimon ylle. Näin sanoo Herra Jumala.
Eihän se kahden valtion malli ole ennenkään paleille kelvannut, joten miksi nyt kelpaisi? Kaksi vai kolmeko kertaa sitä on jo yritetty tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälinen oikeuden kanssa? Ja paskat. Vaatiiko yk muslimimailta kansanvälistä oikeutta. Naurettavaa kärpäsen pörinää koko porukalta.
Tämähän se. YK on kärsinyt huomattavan arvovaltatappion tämän israelvastaisuuden ja suoranaisen terrorin tukemisen (unrwa) myötä.
Sellainen pikku huomautus että pellestiina ei tule ikinä olemaan "vapaa" HÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei tule jakaa!
Mitä Israelia?
Ei Israelia ole ollut tuhansiin vuosiin. Nuo nykyiset jutskut eivät ole israelilaisia. Jerusalem piirrettiin ja tempplei tuhottiin jo 66-70jkr. Loppu tuli silloin. Noilla nykyisillä ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa, vaan ovat käärmeen siementä.
Lue Raamattua. Hesekiel 39.
Kun minä tuon heidät takaisin kansojen keskeltä ja kokoan heidät vihollismaista, niin tällä, minkä heille teen, minä osoitan pyhyyteni kaikkien kansojen nähden. Ja israelilaiset tietävät, että minä olen Herra, heidän Jumalansa, sillä niin kuin minä vein heidät pakkosiirtolaisuuteen viera
Ne tulivat takaisin jo ennen Jeesuksen aikaa. Apostolit puhuivat selvästi Israelin heimojen olleen tulleen takaisin. Lue Josefus Flavius, Tacitus, Suetonius jne. Jeesus tuli takaisin jo. Juudaismi ja vaha testamentillisuus loppui. Ei kukaan pääse taivaaseen vaan menee helvettiin, jos ei uudestisynny ja usko Kristukseen. Juutalaiset menevät helvettiin koska eivät usko Kristukseen. Tuo mitä sinä jauhat, on jo futuristista Raamatun tulkintaa, missä ei ole mitään järkeä, vaan se on väärä oppi. Jos tuet juutalaisuutta, olet Kristusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. YK on kärsinyt huomattavan arvovaltatappion tämän israelvastaisuuden ja suoranaisen terrorin tukemisen (unrwa) myötä.
Israel ansaitsee kaiken vihan :) se persläpisaastavaltio tullaan jyräämään maantasalle ;) Sekös jenkkejä ja pikkusiionisteja kiukuttaa :)
Suunnitelma etenee kuin putlerin kolmen päivän erikoisoperaatio 👍👍
Ja hinnaksi tulee 50 miljardia josta suoni maksaa varmasti vähintään 10%