Minkänäköistä naista miehet kuvaavat useimmiten kauniiksi?
Kommentit (8)
itsevarmaa, huumorintajuista. Ulkonäön ei sillon tarvi olla ms universum tasoakaan.
Ei se oikeasti ole hiusten pituudesta kiinni. Mulla on hyvä muodokas kroppa ja hyvä kasvojen luusto.
Olen hoikka ja mulla on hyvä luusto kasvoissa. Lyhyt tukkakin löytyy eikä se näytä häiritsevän.
Itseäni on kehuttu monesti kauniiksi (ehkä liiankin useasti)
en kylläkään myönnä olevani luonnonkaunis, vaan ainoastaan meikkaamalla minut saa kauniiksi.
Itsevarmuus on varmasti tärkeä tekijä. Myös se kroppa on oltava suht hyvä, itse en ole mikään laiheliini vaan normaalilla painoindeksillä oleva ja mahasta, pepusta ja reisistä löytyy ylimääräistä mutta en kuitenkaan ole mikään ns. lihava. mutta pehmeää lihaa siis löytyy ja tämä näyttää useimpia miehiä miellyttävän enemmän kuin mikään luuranko.
Mutta yhteenvetona; sopivan muotoinen, sopivat rinnat (ei liian isot eikä pienet)
hyvä tyylitaju, itsevarmuus, huolliteltu ulkonäkö (ei mitään tukiais tyylistä) Ja kyllä ne hiukset on naisen kruunu, joten monet ihastuu pitkähiuksisiin mutta sellaiselle jolle sopii hyvin lyhyet hiukset, siis harvalla on sellainen luusto että lyhyet hiukset näyttää hyvältä mutta sellaisella jolla on niin avot.
-pitkät ja mielellään oikein paksut tai kiharat hiukset
-ei liian lyhyt eikä liian pitkä hongankolistaja
-muodokas vartalo eli pylly ja rinnat kauniit (ei kuitenkaan ylipainoinen)
-vaatetus vartalonmyötäinen esim. hyvin lyhyt hame ja tiukka yläosa
-kasvot voivat olla oikeastaan mitä vain, kunhan eivät selkeästi rumat
Olen huomannut, että miehille on usein tärkeämpää, että naisella on kaunis vartalo ja sen mukainen pukeutuminen kuin täydellisen kauniit kasvot.
Olen huomannut, että miehille on usein tärkeämpää, että naisella on kaunis vartalo ja sen mukainen pukeutuminen kuin täydellisen kauniit kasvot.
Aika ristiin menevät nämä mielipiteet :D nimittäin mun mielestä:
-kauniit ja miellyttävät kasvot ovat tärkeet miehille
-normaalipaino, hoikahko. EI läski EIKÄ luuviulu
-erottuva vyötärö, muodokas takapuoli, kiinteät tai isohkot rinnat
-huoliteltu olemus eli meikkiä, hiukset laitettu tai paksut ja pitkät
Minua on taajaan kehuttu kauniiksi ja mitä olen:
-erittäin lyhyttukkainen
- 172cm
-muodokas tavallaan: rinnat c, vatsaakin on, mutta pyllyä ei
- vaatetus yleensä farkut+paita
-kasvoissa suuret silmät, pitkät ripset, "slaavilaiset" poskipäät, paksut huulet, erottuvat kulmakarvat
-rotusääret eli ei lyhyet ja paksut vaan uljaat
MUTTA olen myös
-paljon naurava
-kevyesti flirttaava
-ryhdikäs
-eloisa ja äänekäs
hoikka, tiimalasi vartalo, kohtuullisen kokoiset rinnat, kauniit sirot kasvot ja miellyttävä persoona vielä kaupanpäälle.