Miehiä joilla periaatteena se että nainen tekee aloitteen?
Onko sellaisia? Täällä palstalla kun ilmeisesti on naisia joilla ihan periaatteena on että nainen ei saa/voi tehdä aloitetta niin löytyykö myös tällaisia miehiä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ellei mies kuulu ihan siihen 0,01 % kärkeen miehistä, niin tuon periaatteen omaava mies on taatusti loppuelämänsä yksin.
Ja kun se on vielä "out of spite" eli passiivisaggressiivinen tantrum, eikä joku aito järkeily ja ajatus, niin heikkoa on
Vierailija kirjoitti:
Naiset valkkaa, ei miehet. Miesten kannattaa olla aktiivisia.
Miten niin? Miksi nähdä lainkaan vaivaa kun nainen on se joka valitsee vaivannäöstä riippumatta.
Minä en ole koskaan tehnyt, enkä tee, aloitteita. Pallo on naisilla, toisinaan potkivat minullekin.
Minä. Odotan edelleen naista, joka tulee ja sanoo, että nyt lähtee poikuus!
Vierailija kirjoitti:
Aikani aikoinaan itse yritin aloitteineni ja lapasta tuli joka kerta, nyt kun ei enää asia voisi vähempää kiinnostaa niin olen huomannut että naiset suorastaan tarrautuu kiinni. Ihme touhua.
Itse naisena vihaan ja inhoan liian päällekäyvää käytöstä ja moni mies ei osaa muuta. Varsinkin miesaloilla työskentelevät ovat aivan liian hyökkääviä
Aloitteellinen saa olla, mutta ei päällekäyvä tai hyökkäävä. Tällainen käytös on oikea turvallisuusriski naiselle. Ja jos ei osaa lukea tilanteita ja kehonkieltä, että koska on sopivaa ja miten lähestyä, niin parempi ettei tee sitä ollenkaan, vaan odottaa naisen aloitetta. Jos on systemaattisesti läsnä, nainenkin kyllä lopulta tekee sen
Poislukien ihan psykoimmat tapaukset, jotka nimenomaan vaativat mieheltä aggressiivisuutta. Näiden jutut ovat kyllä niin tärähtäneitä, että mieskin saa olla melko tärähtänyt, että sellaiseen ihastuu
Minä en tee naisille aloitteita irl enkä juurikaan online. Pukeudun hyvin, käyn parturissa säännöllisesti ja parta on trimmattu. Pari harrastustani kiehtoo naisten mieliä ja työpaikalla naiset muistavat kysyä mitä niissä on tapahtunut.
Tällä hetkellä nettideittailen. Siellä olen huomannut, että naisille ei kannata lähettää viestiä vaikka olisi kuinka tutustunut toisen profiiliin. Niihin ei tule vastausta.
Kun on monessa palvelussa, niin aina ajoittain joku tykkää tai laittaa viestiä. Näistä tilanteista pääsee paljon helpommin treffeille, mutta kärsivällisyyttä tällainen verkkokalastus vaatii.
Joo, mutta on jo tullut selväksi että mielummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ellei mies kuulu ihan siihen 0,01 % kärkeen miehistä, niin tuon periaatteen omaava mies on taatusti loppuelämänsä yksin.
Mun mies oli tällainen, naimisissa ollaan. Oli ystävällinen ja vaikutti kiinnostuneelta, mutta minä sain/jouduin tekemään ratkaisevan aloitteen. Oli kyllä ollut suhteissa ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut että vähän pimahtaneet naiset on aktiivisia aloitteineen. Suoraan sanottuna kaikenlaisia hulluja tullut vastaan
Saman huomannut miehissä. Kajahtaneet, päihderiippuvaiset ja no m am ut tekee aloitteita aktiivisesti, normaalit miehet ei ikinä.
Eikö olekin mukava tunne kun kokee olevansa sellainen joka kelpaa vain kaikenmaailman pipipäille?
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi käytännössä sosiaalinen ítsemúrha.
Jos nainen päättää tehdä aloitteen niin hän tekee sen aina itseään parempitasoiselle miehelle.
Eli käytännössä jos pulleat tai vanhat tai yksinhuoltajat kiinnostaa...
Kokeile Bumblea, saatat yllättyä.
Mun periaatteena on pysytellä erossa naisista. Mitään hyvää ei niistä seuraa. MGTOW.
Minä naisena olen päätynyt vaikka tähän viimeiseen ja parhaaseen suhteeseen niin että mies tuli (harrastuksessa) mulle juttelemaan muutaman kerran aloitteellisesti ja kumpikin hymyiltiin kiinnostuneena siinä, etäisesti siis vasta sillon toisemme tiedettiin.
Varsinaisen ehdotuksen tapaamiseen kahdestaan tein minä mutta siinä kohtaa mies oli jo niin selkeästi häärinyt siinä ympärilläni että siitä jo ulkopuoliset harrastuskaverit kuittailivat. Oltiin molemmat tosi kiinnostuneita ja se tilanne sellainen että ei sitä voinut ohittaa mutta en tiedä millon hän olisi mitään sanonut tai ehdottanut. Kyllä se mulle jäi. Nyt ollaan 3 vuotta oltu yhdessä ja en onnellisempi ja tyytyväisempi voisi olla. Mies on nuorempi ja komea niin ottajia hänellä varmasti myös olisi samoin kuin itsellä. Kummallekin silti aina ollut haaste löytää sitä itselle sopivaa puolisoa ennen tätä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuollaista periaatetta, mutta voit arvata montako kertaa olen ollut yksin yökerhossa ja baarissa ja miettinyt kuinka paljon helpompaa olisi kutsua minut porukkaan kuin odottaa minun hurmaavan koko porukan. Naisethan ovat aina porukoissa.
Tai kun naisia kiinnostaa niin harva mies, niin eihän mies voi tietää olevansa se mies, jos nainen ei sitä osoita. Se on yhtä lailla naisenkin menetys.
Katseet yms. eivät lopulta tarkoita mitään.
On käytännössä mahdotonta iskeä naista yöelämässä ilman wingmania. Naiset liikkuvat aina porukassa ja sitä sopivaa hetkeä aloittaa keskustelu vaikeaa tai mahdotonta löytää. Vaikka deittisovelluksia haukutaan, niin silti ne ovat helpompia mitä yöelämä.
Kyllä nykyään voi saada syytteen ahdistelusta ja vaikka mistä. On parempi odottaa että nainen tekee aloitteen.
Varmaan aika hiljaista on deittien osalta jos vaadit naisen laittavan suhteessa housut jalkaan ja sinä laitat mekon. Vaikka leikkisit transnaista, et voi koskaan kuitenkaan synnyttää ja imettää, ja jos et ota suhteessa miehen roolia, olet käytännössä vainnä loinen naisessa