Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä joilla periaatteena se että nainen tekee aloitteen?

Vierailija
03.12.2024 |

Onko sellaisia? Täällä palstalla kun ilmeisesti on naisia joilla ihan periaatteena on että nainen ei saa/voi tehdä aloitetta niin  löytyykö myös tällaisia miehiä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies kuulu ihan siihen 0,01 % kärkeen miehistä, niin tuon periaatteen omaava mies on taatusti loppuelämänsä yksin.

Vierailija
2/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arkuus = periaate, varmasti sellaisia on täällä paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin olen melko ujo.

-ikisinkku

Vierailija
4/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään periaate ole mutta olen aika ujo niin niin se on kohdallani aina mennyt. Tai no enemmänhän se menee niin että vuorotellen hitaasti eskaloidaan

Vierailija
5/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mies saa olla kyllä ihan yksin. 

Vierailija
6/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole yksikään mies tai nainen niin typerä, että antaa onnensa mennä ohi periaatteidensa takia.

Vierailija
7/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se turvallisempaa niinpäin. Ainakin joku idioottivarma signaali pitää naiselta tulla ensin.

Vierailija
8/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valkkaa, ei miehet. Miesten kannattaa olla aktiivisia.

Vierailija
9/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani aikoinaan itse yritin aloitteineni ja lapasta tuli joka kerta, nyt kun ei enää asia voisi vähempää kiinnostaa niin olen huomannut että naiset suorastaan tarrautuu kiinni. Ihme touhua.

Vierailija
10/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta viimeisin seurustelusuhde alkoi koska nainen teki aloitteen. Itse siinä mielessä ehkä onnekaskin että naiset hakeutuvat lähelleni niin helpompi ottaa kontaktia. Mutta sitähän ne naiset haluaa, ei kait ne muuten iholle tulisi. Mutta itse ainakin olen otettu jos nainen uskaltaa näyttää kiinnostuksensa.

Vierailija
11/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut että vähän pimahtaneet naiset on aktiivisia aloitteineen. Suoraan sanottuna kaikenlaisia hulluja tullut vastaan

Vierailija
12/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itseäni säälittävänä vonkaajana. Olen aina antanut naisten tehdä aloitteen. Toki naista olisi varmaan elämän aikana saanut enemmän, jos koko aika olisi ns. haku päällä.

Vierailija
13/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen mies. Kahdesti olen joutunut torjumaan naisen aloitteen. Muuten olen saanut elää elämäni rauhassa. Nyt olen hieman nahti 70-vuotias.

Vierailija
14/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista periaatetta, mutta voit arvata montako kertaa olen ollut yksin yökerhossa ja baarissa ja miettinyt kuinka paljon helpompaa olisi kutsua minut porukkaan kuin odottaa minun hurmaavan koko porukan. Naisethan ovat aina porukoissa. 

Tai kun naisia kiinnostaa niin harva mies, niin eihän mies voi tietää olevansa se mies, jos nainen ei sitä osoita. Se on yhtä lailla naisenkin menetys.

Katseet yms. eivät lopulta tarkoita mitään. 

Vierailija
15/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ihan kaikille tilanteen mukaan tai olenpa puhumatta. Mitään "jäätä" ei tarvitse edes murtaa koska jäätä ei edes ole. Naisen ei tarvitse tehdä aloitetta. Juttelen tai en, ja kutsun saman tien mukaan tai enpä kutsukaan. Ihan miten tilanteen luen. 

M

Vierailija
16/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut että vähän pimahtaneet naiset on aktiivisia aloitteineen. Suoraan sanottuna kaikenlaisia hulluja tullut vastaan

Saman huomannut miehissä. Kajahtaneet, päihderiippuvaiset ja no m am ut tekee aloitteita aktiivisesti, normaalit miehet ei ikinä.

Vierailija
17/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jutellaan kaikkialla. Jopa yöllä puistossa pimeällä. Säteilen varmaan jotain kotoisaa energiaa kun kaikki tulevat juttelemaan minulle. 

Vierailija
18/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Olen elämäni aika tehnyt ehkä kaksi aloitetta mutta saanut naisilta varmaan kymmeniä aloitteita milloin mihinkin. En ymmärrä miksi tämä on jokin ongelma. Joillekin tehdään aloitteita ja jotkut tekevät aloitteita.

Vierailija
19/36 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa. Olen elämäni aika tehnyt ehkä kaksi aloitetta mutta saanut naisilta varmaan kymmeniä aloitteita milloin mihinkin. En ymmärrä miksi tämä on jokin ongelma. Joillekin tehdään aloitteita ja jotkut tekevät aloitteita.

Sama. Käänteinen lähestymiskäyrä, enemmän lähestytty. Pitkällä miehellä elämä helppoa.

Vierailija
20/36 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi käytännössä sosiaalinen ítsemúrha.

Jos nainen päättää tehdä aloitteen niin hän tekee sen aina itseään parempitasoiselle miehelle.

Eli käytännössä jos pulleat tai vanhat tai yksinhuoltajat kiinnostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi