Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuminen on kuulemma vaarallista ja samoin seisominen. Mitäs nyt sitten?

Vierailija
03.12.2024 |

Istuminen on kuulemma kauhean vaarallista terveydelle ja samoin ilmeisesti on seisomisen kanssa. Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että tässä pitäisi kävellä tai juosta tai muuten liikkua koko ajan aina heräämisestä nukkumaanmenoon, kun kerran kaikki paikallaanolo on niin kauhean epäterveellistä ja vaarallista. (Kas kun ei sentään nukkumista ole julistettu vaaralliseksi, kun siinä sentään maataan useita tunteja)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen päätetöitä nykyään nelinkontin tai kyykyssä. Sitä ei ole vielä todettu terveydelle vaaralliseksi. 

Vierailija
2/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nukkuminenkin on nyt vaarallista. Ainakin , jos näkee tietyntyyppistä unta! Siitä oli lööppi tänpäivän iltapvlehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisesta tulee makuuhaavoja ja tasapaino-ongelmia. Mites olisi uiminen? 

Vierailija
4/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no minä voisin sitten makoilla vaikka kyljelläni, kun muut asennot on niin vaarallisia.

Vierailija
5/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo usein, onko se vaarallista.

Vierailija
6/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan sohvalla.

Vierailija
7/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä toimistolla sikiöasennossa. HR-puolen työntekijät kuulemma haluaisi jutella mun kanssa.

Vierailija
8/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tehdä duunia turvallisesti kylkiasennossa maaten? Tekisin töitä pääseisonnalla, mutta siinä on vaikea naputella tietokonetta - nyt jos koskaan tarvitaan asiantuntijoiden vinkkejä työhyvinvointiin!

Vierailija
9/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi, että sai seisomatyöstä jo 25 vuotiaana kamalat suonikohjut. Tämä on ollut mielessäni lapsesta asti. Ymmärrän toki, että niin ei käy kaikille, mutta kyllä se on mielessä ollut. 

N.52. 

Vierailija
10/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seisominen on vaarallista?

Vierailija
11/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vaarallista on elämä eikä siitä taida edes selvitä hengissä..entä jos vaikka riippuisi puolapuissa pää alaspäin, sitten vaikka olisi spagaatissa ja osan aikaa kelluisi vedessä vapaasti..

Vierailija
12/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä toimistolla sikiöasennossa. HR-puolen työntekijät kuulemma haluaisi jutella mun kanssa.

- Ihana HR teillä, pitää hyvää huolta työntekijöistä. Joko on näkynyt valkotakkisia? Pääset piipaa-ajelulle!

Vierailija
13/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaaminen jää jäljelle.

Vierailija
14/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan työkseni autoa. Miten homma hoituu muuten kuin istumalla? Joskus menee 12h kerralla.

Vierailija
15/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divaanilla maaten hommat hoituu!

Vierailija
16/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa ja kaikkea kohtuudella. Pitkäaikainen istuminen on haitallista, samoin pitkäaikainen seisominen. Ratkaisuna siis se, että vaihtelee työasentoa. Välillä istuu, välillä löhöää, välillä seisoo, välillä kävelee (jos mahdollista).

Fysioterapeutin vinkki parhaaseen työasentoon: "se seuraava". Eli vaihda asentoa välillä, älä jumitu paikallesi.

Vierailija
17/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne unohtaa aina mainita että kyseinen henkilö on ylipainoinen ja usein vielä 2 tyypin diabeetus.

Lihan syöntikin on pahasta kun ensin paistat ne lihat mustaksi teollisuusöljyssä ja lisäät vähän nitriittejä.

Vierailija
18/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen elämäkin on vaarallista. Kukaan ei ole jäänyt henkiin, jos pitkään elää. 

Vierailija
19/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin teki mieli vetäytyä sikiöasentoon toimistossa näpytellessäni. 

Vierailija
20/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pn se kummaa kun ei saa enää edes seistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan