Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi laihtua niin ettei laihduta?

Vierailija
03.12.2024 |

Jotkut kun laihtuu kymmeniä kiloja ilman laihdutusta 🤔

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kun puoliso sairastui syöpään ja menehtyi nopeasti, paino putosi myös nopeasti. Mutta en suosittele.

Vierailija
2/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö paljon mitään niin laihdut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri pois. 

Vierailija
4/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin, kun korkea kolesteroli huomattiin. Vähensin tämän seurauksena tyydyttyneitä rasvoja. Esim. leivän päältä oivariini ja juusto vaihtui avokadoon. Herkkuja vähensin melko paljon, mutta edelleen herkuttelen. Piilosokerit myös minimiin, eikä mitään jälkiruokia arken. Lisäksi vähän lisäsin liikuntaa. Laihduin 62 kilosta 52 kiloon näin yli kolmekymppisenä. Syön kuitenkin isoja aterioita monta kertaa päivässä edelleen.

Vierailija
5/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos. Mitkään lyhyet laihdutuskuurit, jossa varta vasten laihdutetaan, eivät tepsi koska heti kun sen kuurin lopettaa ja palaa normaaliin, sieltä se läski tulee heti takaisin ja korkojen kera!

Vierailija
6/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 100-prosenttisesti toimivan vinkin: sokeri ja vehnä pois, tilalle vähintään suositusten mukainen määrä kuitua. Takaan että laihdut.

Vierailija
7/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen vajaatoiminnalla - aloitetaan lääkitys, paino usein putoaa (varsinkin jos on lihonut kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi)

Vierailija
8/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa laihtua ilman mitään elämäntapamuutoksia, on syynä yleensä joku sairaus: syöpä, diabetes, kilpirauhasen liikatoiminta tms.

Vierailija
9/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös elämäntapa muutoksen kannalla. Kun karsit turhat asiat elämästäsi pois jotka kuormittaa sinua ja alat tekemään itsellesi hyvää niin hyvinvointi paranee, mieli paranee, tulee enemmän energiaa ja laihdut. 

Vierailija
10/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut, kun on niin vähän rahaa eikä raaski syödä juuri mitään.

Vierailija
11/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti yksi iso ateria päivässä.

Vierailija
12/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäämällä kulutusta niin paljon, että on jatkuva kalorivaje, vaikka ei ole vähentänyt syömistä. Esimerkiksi liikunnalla.

Vierailija
13/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapamuutos. Mitkään lyhyet laihdutuskuurit, jossa varta vasten laihdutetaan, eivät tepsi koska heti kun sen kuurin lopettaa ja palaa normaaliin, sieltä se läski tulee heti takaisin ja korkojen kera!

Tämä. Olen itse laihtunut 25 kiloa ilman, että missään vaiheessa laihdutin. Aloin vaan syödä terveellisemmin, jätin pois lisätyn sokerin, vähensin rasvan lutraamista, lisäsin kasviksia ja marjoja reilusti ruokavalioon ja aloin käydä salilla.

Muutos oli alkuun hidasta ja noin puolen vuoden jälkeen kilot alkoivat sulaa kuin itsekseen. 

Vierailija
14/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu laihtui rajusti kun jäi leskeksi. 

Vierailija
15/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeliaisuus, tyhjän naposteluajan täyttäminen liikunnalla, puuhastelulla, mukavalla tekemisellä.

Saat aikaan jotain (käsitöitä, palapelejä, jne.) ja säästät rahaa, kun turhat kalorit (mässyt) jäävät kauppaan.

Vierailija
16/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa laihtua ilman mitään elämäntapamuutoksia, on syynä yleensä joku sairaus: syöpä, diabetes, kilpirauhasen liikatoiminta tms.

Minulla todettiin taannoin esidiabetes. Ruokavaliomuutoksella ja liikunnalla olen sitä yrittänyt hillitä, jottei varsinainen db puhkeaisi. En millään jaksa syödä niin paljoa sellaista ruokaa, jota voin syödä ilman että glukoosi heittelee laidasta laitaan, että paino pysyisi ennallaan. Ja tämähän ei ole hyvä asia, koska olen aina ollut varsin hoikka. Nyt alan pikku hiljaa muistuttaa luurankoa.

Vierailija
17/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opettelin syömään hitaammin. Kylläisyyden tunteen kolkutellessa lopetan syömisen. Alkuunsa otti aikaa totutella pienentyneeseen annoskokoon, mutta nykyään ei juurikaan jää lautaseltakaan tulevaa hävikkiä. Painoa on pudonnut noin 15 kiloa tekemättä sen isompia muutoksia ruokakorin sisältöön.

M 50

Vierailija
18/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi, miten laihduttamalla muka voi laihtua? Kaikki 1000 kalorin pikadieetit missä rajoitetaan sitä ja tota ovat ihan paskaa. Tulee vaan kaikki ja reippaasti yli takas, kun siitä repsahtaa

Mutta vastaus: Muuttamalla elämäntapoja

Itse laihduin lisäämällä reilusti kasviksia ruokavalioon (ei tehnyt enää mieli herkkuja, kun vatsa oli täynnä kasviksista, eikä kasviksista tule ahdistusta että olisi syönyt liikaa)

Vierailija
19/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto ja vhh. Eli periaatteessa normaali syöminen. Sokeria en ole syönyt 30 vuoteen 

Vierailija
20/27 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 2 kuukaudessa noin 20 kg jatkuvan pahoinvoinnin ja migreenien vuoksi. Syynä oli yksi käytössä ollut lääke. Ei pystynyt vain syömään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi