Tietääkö puolisosi että käytät maksullista seuraa
ja onko se hänelle ok? Etenkin kun häntä ei ole kiinnostanut seksi aikoihin?
Hänessä on paljon hyvää. Hän on lempeä ja ymmärtäväinen. Hän on mainiota keskusteluseuraa. Hän nauraa ihanan raikuvasti puujalkavitseilleni.
Juttelimme mm. joulun sukuloinneista ja muistamisesta lapsen opettajalle lukukauden päätteeksi. Vain muutama tunti ennen sitä olin käynyt dippaamassa kullini ilotytön mehuissa. Tykkäsin helvetisti, mutta en sentäs ottanut puheenaiheeksi puolison kanssa, että arvaapa hani missä kävin tänään. Vaikea arvata että riittäisikö ymmärryksensä, vaikka molemmat tiedämme hyvin tilanteen. Tänään siis ostin ensimmäistä kertaa seksiä.
Käyhän rouvakin hierojalla, kun miehensä ei hiero. Käyhän mies parturissakin, jos vaimonsa ei leikkaa tämän tukkaa Saatte vapaasti haukkua, jos käytin ontuvia vertauksia.
Kommentit (7)
Mitä tuo nyt haittaa jos vähän ilottelee. Ja tytöt tykkää kun saa rahaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nyt haittaa jos vähän ilottelee. Ja tytöt tykkää kun saa rahaa
Tai pojat...
Tietää! Kerran siitä tuli iso meteli kun jäin kiinni.
Sanoin sille, että jos et kerran itse ole minulle pillu auki silloin kun minä sitä haluan ja tekee mieli ja on seksin aika, niin silloin minä nusasen muita, koska minä haluan, että minun spermani liikkuu jatkuvasti.
Katsoi tympeänä mutta hyväksyy asian.
Ihan on ämm*än oma vika!
Tietää, mutta en käytä, kun löytyy ilmaistakin seuraa. Sovittu että kolme kertaa vuonna 2024 voi käydä kokeilemassa miltä ne muut kuin oma puoliso tuntuu.
Ihan kivoja fantasioiden täyttämis kokemuksia ovat olleet. En tiedä miten ja missä vaimo on omat "korttinsa" käyttänyt, jos edes on. Sovittiin että nämä käynnit tehdään salassa muualla kuin kotona ja niin etteivät ne haittaa keskenäistä suhdettamme. Seksi vaimon kanssa on sujunut edelleen yhtä hyvin kuin aiemminkin, joten ainakaan itseeni nuo kolme sallittua "syrjähyppyä" eivät juurikaan ole vaikuttaneet. Ehkä päin vastoin ns. vakinainnista nauttii enemmän, kun tietää että nuo yhden yön jutut on vähän raskaita.
M47
Vierailija kirjoitti:
Mikset hiero rouvaa? Vois lohjeta pillua kun käsittelisit ja koskettelisit. Näkisit vähän vaivaa rouvasi pillun eteen.
Noissa sun vertauskuvissa on vähän se vika että rouva voi kertoa käyneensä hierojalla ja mies puolestaan käyneensä parturissa. Kuitenkaan et voinut kertoa rouvallesi käyneesi huorissa, joten ei ole oikein vertailukelpoisia asioita keskenään.
Jos käy parturissa, niin yleensä hiukset lyhenee! Mitä tapahtuu, jos käy maksullisella?
Vierailija kirjoitti:
Tietää! Kerran siitä tuli iso meteli kun jäin kiinni.
Sanoin sille, että jos et kerran itse ole minulle pillu auki silloin kun minä sitä haluan ja tekee mieli ja on seksin aika, niin silloin minä nusasen muita, koska minä haluan, että minun spermani liikkuu jatkuvasti.
Katsoi tympeänä mutta hyväksyy asian.
Ihan on ämm*än oma vika!
Älä jaksa rääpäle uhota! Runkkaile vaan siellä vessassa salaa, ettei vaimo vaan suutu!
Mikset hiero rouvaa? Vois lohjeta pillua kun käsittelisit ja koskettelisit. Näkisit vähän vaivaa rouvasi pillun eteen.
Noissa sun vertauskuvissa on vähän se vika että rouva voi kertoa käyneensä hierojalla ja mies puolestaan käyneensä parturissa. Kuitenkaan et voinut kertoa rouvallesi käyneesi huorissa, joten ei ole oikein vertailukelpoisia asioita keskenään.