Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka vähän väliä ihastuvat (mielessään) eri miehiin?

Vierailija
03.12.2024 |

Mä oon teinistä asti ollut sellainen, että ihastun jatkuvasti eri miehiin. Miehen ei tarvitse olla edes mitenkään erikoinen, että ihastun. Enkä siis ihastu mitenkään syvästi saati että toisin ihastumistani mitenkään ilmi, no, flirttailua lukuunottamatta.

Ja ihastun huolimatta siitä olenko vapaa vai varattu. Nytkin olen ollut jo pitkään naimisissa (ja rakastan miestäni) mutta tälläkin hetkellä olen ihastunut kolmeen kolleegaani yhtä aikaa.

Päiväunelmoin mielessäni kaikenlaista heidän kanssaan, mutta siis mitään en tee enkä kerro tietenkään ihastumisista heille tai kellekään muullekaan. 

Ja tiedän, että kuukauden päästä saatan olla jo ihastunut johonkuhun muuhun/muihin.

Tavallaan tämä on harmitonta, piristävää ja kivaa, mutta tavallaan myös rasittavaa. Olisi ihanaa kun pystyisi olemaan ihastumatta muihin, sillä välillä näin varattuna mieleen hiipii lapsellinen itsekäs ajatus, turhautuminen ja voisi kai sitä "fomo"ksikin kutsua, "miksi en voi saada kaikkia".

Mutta siis kiinnostaisi onko muita kaltaisiani naisia? Miehille tällainen ympärillä oleviin naisiin ihastuminen ja heistä fantasiointi käsittääkseni on yleisempää...? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ne lempeämmät ja rauhallisemmat miehet ikään kuin kavahtaa aloitteen tekevää naista. Kenties ovat sitten lisäksi myös konservatiivisempia ja arvostavat perinteisempiä arvoja joihin ei sitten aloitteellinen nainen ei sovi, vaikkei se aloitteen teko olisi luontevaa sille naisellekaan.

Harmi.

Niin, kun se saattaa olla miehelle ensimmäinen kerta elämässä kun nainen tekee aloitteen. Ensimmäinen ajatus on heti, että mikähän huijaus tässä on kyseessä, haluaako nainen rahaa vai puhua Jeesuksesta.

No Mene roskiin.

Vierailija
42/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lempeät miehet ole valitettavasti lämmenneet minun aloitteilleni ja kun he eivät tee itse aloitteita niin melkoinen pattitilannehan se sitten on. Yllättäen siihenkin löytyi syyllinen naisesta.

Tämä siis vastauksena tuolle joka perusteli naistennaurattajien yliedustusta live-elämässäni pelkästään heidän aktiivisuudellaan. Ja niiden mukaan en ole lähtenyt vaan ne huonot ja riittävät kokemukset on kertyneet jo ihan siinä baaritiskillä tai narikkajonossa.

Yleensä naiset odottavat, että mies tekee aloitteen.

#metoo muutti tämän. "Ei tarkoittaa ei" ilman mitään aikarajoja, joten voit pyytää naista kahville vain kerran. Siksi kannattaa odottaa hetkeen, jossa ei ole mitään tulkinnan varaa "naisen lähettämistä viesteistä". Tavallaan hyvä, että kysymys on kuin pokeripelin all-in, mutta naistenkin pitää tajuta, että toista kertaa ei pyydetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihastun miehiin todella harvoin, ja kun se on tapahtunut joskus niin tietysti se alkaa ulkonäöstä. Jos ulkonäkö / fyysinen olemus ei miellytä en ihastu ollenkaan. Parisuhteessa ollessani en edes "näe"  muita miehiä, olen mieleltäni hyvin yksiavioinen. Töissä on ihan mukavia miehiä ja kivan näköisiäkin mutta ne on minulle ihan yhden tekeviä.

Vierailija
44/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä töissä on sellanen nainen joka on perheellinen ja voi sitä lirkutusta ja kiherrystä mitä hän harrastaa miesten kanssa. Yhteen varattuun "naistennaurattajatyyppiin" liimautui heti iilimadon lailla, niin ettei miehen töistä tule mitään. Tämä nainen on hyvin lapsellisella jopa silmiin pistävällä tavalla kuin pikkutyttö joka kiehnää "iskän hyväksyntää". Hän suorastaan syttyy säteilemään tiettyjen miesten läsnäollessa.

Ja hän ei ole edes mitenkään erityisen kaunis, pikemminkin tosi tavis ja just ehkä se tytöntyllerön näköinen, eli ei mikään sellanen wau kaunis.

Jokin kehityshäiriö tuokin kai on yli kolmekymppiseltä naiselta.

Vierailija
45/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ihastut jatkuvasti. Se on jotain muuta. Ihminen ei ihastu montaa kertaa elämässään. Ja sä oot vielä kakara.

Vierailija
46/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihastun miehiin todella harvoin, ja kun se on tapahtunut joskus niin tietysti se alkaa ulkonäöstä. Jos ulkonäkö / fyysinen olemus ei miellytä en ihastu ollenkaan. Parisuhteessa ollessani en edes "näe"  muita miehiä, olen mieleltäni hyvin yksiavioinen. Töissä on ihan mukavia miehiä ja kivan näköisiäkin mutta ne on minulle ihan yhden tekeviä.

Tiedän todella rumia miehiä, joihin kaikki naiset ihastuu.

Vierailija
47/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ihastut jatkuvasti. Se on jotain muuta. Ihminen ei ihastu montaa kertaa elämässään. Ja sä oot vielä kakara.

Ei rakastu monta kertaa. Yleensä.

Jotkut eivät kyllä edes ihastu ikinä.

Vierailija
48/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tällainen 45-vuotias kakara :P

Ap

Vierailija
49/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti. Oikean elämän ihmisiin. Elän haaveitteni elämää niiden miesten kanssa. Ne ihastuvat minuun ja aletaan seurustelemaan, ja sitten me rakastutaan ja mennään naimisiin, ja saadaan perhe.

Oikeassa elämässä olen näkymätön, olen vanha, ruma ja lihava nainen. Olin myös nuorena ruma ja lihava ja näkymätön. En ole koskaan seurustellut, eikä miehet ole minua koskaan huomanneet.

Joo, ja minulla on traumatausta. Dissosiaatio-ongelma, tiedän. 

Haaveilen myös, että olen kaunis , ja menestynyt ja ihailtu. Ja minulla on ihania ystäviä ja elämä. Oikeasti olen yksinäinen, työtön, sairaslomalla ja elämäni on kurjaa ja pskaa. Oikeasti aina ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan