En ymmärrä viikolla alkoholia juovia ihmisiä
Kommentit (33)
En ymmärrä juovia ihmisiä. Että nyt pakko ottaa vähän tämänkin asian kunniaksi ja sitten seuraavana päivänä itketään 5 vuotta sitten veivinsä heittänyttä marsua ja muutenkin aivokemiat ihan sekaisin krapuloissa.
Et varmaan ymmärrä kaikkea muutakaan, joten älä huoli.
Mielummin kävin ystäväni kanssa eilen parilla drinkillä, kun tänään meillä molemmilla vapaapäivä, kuin että olisin lähtenyt viikonloppuna, jolloin on töitä.
Minä en ymmärrä lainkaan ihmisiä jotka juo alkoholia...
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka jatkuvasti - vieläpä muka tosissaan - ihmettelevät toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ajele kännissä, pitäähän sitä päästä johonkin
Sama kai se on milloin juo. Itse olen aina viikonloput pitkään töissä, eli maanantaina on kiva poksauttaa. Tietääkseni aika monet baarityöntekijät tekevät niin.
apllä melko paha nuppi vika jos kuvittelee että muiden tekemiset jotenkin vaikuttaa hänen yksitoikkoiseen elämään. liekö sama joka valittaa naisten lihavuudesta. kyllä ruipelon akateemisen vanhanpiian kannattaa ostaa sauvaansa uudet patterit.
Ööö, ööö, ootko juonut vettä lenkkimakkaran kanssa?
Mä oon lomalla ja oon juonut alkomahoolia joka päivä viime torstaista saakka ja ymmärrän oikeinkin hyvin itseäni ja muita täällä lomailevia.
Mä en ymmärrä miten kestän töissä selvinpäin. Tänäänkin varmaan 50 kertaa sanoin itsekseni miksi hitossa mä olen täällä? Mikä ihmisen tekee näin ahneeksi, että tämmöstä pitää tehdä? Hommat hoituisi paljon rennommin pienessä pöhnässä, eikä kotona muistaisi edes käyneensä töissä.
Et sitten ymmärtänyt että trollisi on kulunut ja moneen kertaan käytetty.
Se on joillekin niin mahdotonta ymmärtää, että kaikilla ei ole samanlainen viikkorytmi ja viikonloppu ei ole yhtä kuin vapaapäivät. Sama kuin toisille on mahdotonta ymmärtää että kaikki eivät työskentele aamusta iltapäivään, vaan on kaikenlaisia rytmejä ja hyvä niin. Eikä juominen myöskään tarkoita automaattisesti humalahakuista juomista eikä siten välttämättä vaadi edes vapaapäiviä. Toisilla pienikin määrä vaikuttaa heti uneen, toiset kestää paremmin.
Juon joka päivä illallisen kanssa lasin viiniä. Onko se jotenkin outoa? Koskaan en juo sen enempää.
Ap ei sitten varmaan myöskään ymmärrä, että olen joskus aloittanut juomaan klo 3 jälkeen aamulla, kun olen tullut 4 päivän ja 14 tuntisten vuorojen jälkeen töistä. Ap.n mielestä silloin on tietenkin pitänyt jo nukkua vähintään 6 tuntia.
Kiva laitella ruokaa ja siemailla viiniä, eläkkeellä on aina vapaapäivä. Toki ei viiniä joka päivä, mutta se rentouttaa varsinkin näin pimeän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, ööö, ootko juonut vettä lenkkimakkaran kanssa?
Lenkkinmakkaran kanssa kuuluu juoda rasvatonta maitoa.
Ap.
Olen usein viikonloppuisin töissä myöhään eikä aamuyöllä kotiin tultua jaksa juoda alkoholia, korkeintaan teetä. Töissä ei saa olla humalassa tai tulee meno kortistoon. Arkena olen vapaalla ja silloin voin ottaa pari annosta alkoholia. Eri kaveri- ja harrasteporukoiden kanssa ollaan käyty nyt marras-joulukuussa syömässä ravintolassa arki-iltaisin jolloin ollaan tilattu viiniä ruokajuomaksi.
Jos haluaa olla väsynyt seuraavana päivänä niin mikäs siinä.
Sit viikonloppuna vähän reilumpi satsi.