Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä viikolla alkoholia juovia ihmisiä

Vierailija
03.12.2024 |

Öö ei sitä niin juoda?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla väsynyt seuraavana päivänä niin mikäs siinä.

Sit viikonloppuna vähän reilumpi satsi.

Vierailija
2/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä juovia ihmisiä. Että nyt pakko ottaa vähän tämänkin asian kunniaksi ja sitten seuraavana päivänä itketään 5 vuotta sitten veivinsä heittänyttä marsua ja muutenkin aivokemiat ihan sekaisin krapuloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ymmärrä kaikkea muutakaan, joten älä huoli.

Mielummin kävin ystäväni kanssa eilen parilla drinkillä, kun tänään meillä molemmilla vapaapäivä, kuin että olisin lähtenyt viikonloppuna, jolloin on töitä.

Vierailija
4/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä lainkaan ihmisiä jotka juo alkoholia...

Vierailija
5/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.

Vierailija
6/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä jotka jatkuvasti - vieläpä muka tosissaan - ihmettelevät toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.

Vierailija
7/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ajele kännissä, pitäähän sitä päästä johonkin

Vierailija
8/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on milloin juo. Itse olen aina viikonloput pitkään töissä, eli maanantaina on kiva poksauttaa. Tietääkseni aika monet baarityöntekijät tekevät niin. 

Vierailija
9/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

apllä melko paha nuppi vika jos kuvittelee että muiden tekemiset jotenkin vaikuttaa hänen yksitoikkoiseen elämään. liekö sama joka valittaa naisten lihavuudesta. kyllä ruipelon akateemisen vanhanpiian kannattaa ostaa sauvaansa uudet patterit.

Vierailija
10/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, ööö, ootko juonut vettä lenkkimakkaran kanssa?

Vierailija
11/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lomalla ja oon juonut alkomahoolia joka päivä viime torstaista saakka ja ymmärrän oikeinkin hyvin itseäni ja muita täällä lomailevia.

Vierailija
12/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten kestän töissä selvinpäin. Tänäänkin varmaan 50 kertaa sanoin itsekseni miksi hitossa mä olen täällä? Mikä ihmisen tekee näin ahneeksi, että tämmöstä pitää tehdä? Hommat hoituisi paljon rennommin pienessä pöhnässä, eikä kotona muistaisi edes käyneensä töissä.

Vierailija
13/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ymmärtänyt että trollisi on kulunut ja moneen kertaan käytetty.

Vierailija
14/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joillekin niin mahdotonta ymmärtää, että kaikilla ei ole samanlainen viikkorytmi ja viikonloppu ei ole yhtä kuin vapaapäivät. Sama kuin toisille on mahdotonta ymmärtää että kaikki eivät työskentele aamusta iltapäivään, vaan on kaikenlaisia rytmejä ja hyvä niin. Eikä juominen myöskään tarkoita automaattisesti humalahakuista juomista eikä siten välttämättä vaadi edes vapaapäiviä. Toisilla pienikin määrä vaikuttaa heti uneen, toiset kestää paremmin.

Vierailija
15/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki pöhnät on parhaimmat pöhnät

Vierailija
16/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka päivä illallisen kanssa lasin viiniä. Onko se jotenkin outoa? Koskaan en juo sen enempää.

Vierailija
17/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sitten varmaan myöskään ymmärrä, että olen joskus aloittanut juomaan klo 3 jälkeen aamulla, kun olen tullut 4 päivän ja 14 tuntisten vuorojen jälkeen töistä. Ap.n mielestä silloin on tietenkin pitänyt jo nukkua vähintään 6 tuntia. 

Vierailija
18/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva laitella ruokaa ja siemailla viiniä, eläkkeellä on aina vapaapäivä. Toki ei viiniä joka päivä, mutta se rentouttaa varsinkin näin pimeän aikaan. 

Vierailija
19/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, ööö, ootko juonut vettä lenkkimakkaran kanssa?

Lenkkinmakkaran kanssa kuuluu juoda rasvatonta maitoa.

Ap.

Vierailija
20/33 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein viikonloppuisin töissä myöhään eikä aamuyöllä kotiin tultua jaksa juoda alkoholia, korkeintaan teetä. Töissä ei saa olla humalassa tai tulee meno kortistoon. Arkena olen vapaalla ja silloin voin ottaa pari annosta alkoholia. Eri kaveri- ja harrasteporukoiden kanssa ollaan käyty nyt marras-joulukuussa syömässä ravintolassa arki-iltaisin jolloin ollaan tilattu viiniä ruokajuomaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan