Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat

Vierailija
23.02.2007 |

Voisitteko adoptoida suomalaisen vastasyntyneen jos vaihtoehtona olisi että tämän äiti tekisi abortin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ensin perustella tätä?

Vierailija
2/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi saisi elämän, äiti tietoisuuden että tehnyt jonkun pariskunnan tosi onnelliseksi ja lapsettomat (hoidoista huolimatta) kauan kaipaamansa lapsen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsi saisi elämän, äiti tietoisuuden että tehnyt jonkun pariskunnan tosi onnelliseksi ja lapsettomat (hoidoista huolimatta) kauan kaipaamansa lapsen[/i

Mikset esitä tätä kysymystä henkilöille, joilla ei ole ongelmia hedelmällisyyden kanssa?

4

Vierailija
4/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositaan lapsettomia.

Vierailija
5/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole lapsia vaikka täällä pyörinkin, pidän lapsista mutta en halua itselleni yhtään. Lapset eivät ole kaikkien naisten unelma.

Vierailija
6/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hehän saavat itse haluamansa lapset. Miksi lapsettomaksi lopuniäksi tuomitut eivät voisi ottaa adoptiolasta jos kuitenkin on kova kaipuu olla vanhempi??

Vierailija
7/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin hehän saavat itse haluamansa lapset. Miksi lapsettomaksi lopuniäksi tuomitut eivät voisi ottaa adoptiolasta jos kuitenkin on kova kaipuu olla vanhempi??

Jos argumenttisi kantava voima on pelastaa lapsi abortilta, niin eikö pitäisi olla yhdentekevää, onko adoptoiva hedelmätön vai hedelmällinen?

Vierailija
8/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuori tyttäreni on raskaana ja miettii aborttia.

Vierailija
9/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan menisi adoptiojonon kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme