Laitetaanko tekoripsiin ripsiväriä?
Kun ne pitää laittaa " puhtaisiin" silmiin, niin laitetaanko myös tekoripsiin ripsaria samalla kun omiin... hankala kai se muuten on laittaa?
Kommentit (6)
Mulla on semmoset " kokonaiset" ripset, siis ei yksittäisiä tupsuja vaan sellainen " nauha" , siitä ei varmaan voi irroitella yksittäisiä...?
Joskus 10v sitten olen tällaisia viimeksi käyttänyt ja ihan täydestä meni. Mitenhän mä nyt sen ripsarin laittaisin sitten...
ap
Keskity sen sijaan piirtämään siveltimellä siisti rajausviiva kiinnitysteipin päälle tai viereen.
Kyllä siitä varmasti tulee ihan hyvä lopputulos, jos
A.) Taivutat ripset
B.) Levitä liimaa isrtoripsen reunaan. ODOTA hetki, ennen kuin laitat irttarit omien ripsein tyveen.
C.) Laita lopuksi varovasti ripsiväri.
Uskoisin, että olet iltamenoihin irttarit laittamassa, niin se on ihan fine, jos lopputulos on ns. näyttävä.
Jos ripset näyttää " kokkareisilta" , niin yritä avata ripsari " paakkuja" varovasti nuppineulalla. Siis TOSI varovasti, ettet pistä silmään!
Hyvät niistä ripsistä tulee!
PS. Katso aluksi, että ripset ovat omiin silmiisi sopivat. Jos ovat liian pitkät, lyhennä kynsisaksilla.
3
Vierailija:
Mulla on semmoset " kokonaiset" ripset, siis ei yksittäisiä tupsuja vaan sellainen " nauha" , siitä ei varmaan voi irroitella yksittäisiä...?
Joskus 10v sitten olen tällaisia viimeksi käyttänyt ja ihan täydestä meni. Mitenhän mä nyt sen ripsarin laittaisin sitten...
ap
Mulla on vain kajalia eli ei mitään nestemäistä rajauskynää. Ja luomiväriä ajattelin laittaa ainakin...
Kiitos hyvistä vinkeistä! :)
ap
Laita irtoripset varovasti, aloita silmän ulkonurkasta. Kiinnittä niin lähelle luonnollista ripsien rajaa, kuin mahdolllista (törkeän näköistä, jos menee luomelle!).
Kun ulkonurkka on kiinni, paina sisänurkka kiinni.
Laita tämän jälkeen ohuesti luomiväriä ripsien reunaan. Peittää hyvin irtoripsien rajan.
Tämän jälkeen voit tehdä rajauksen kynällä, ja sen päälle vielä lisätä luomiväriä. Kaunis, häivytetty rajaus. Suurentaa silmää.
Älä laita silmiä hetkeen kiinni, ettei luomi liimaannu alas kiini!
Ja sorry, korjaus edelliseen tekstiini:
Laita ensin irtoripset, kerros tai kaksi ripsiväriä ja sitten vasta ripsien taivutus! Taivutus tässä vaiheessa estää ripsiä " roikkumasta" ja kiinnittää ne paikoilleen.
3
Minä laitan yleensä pari krs ripsaria (ensin tosi ripsien taivutus). Ja sitten lopuksi muutaman yksittäisen " irtoripsen" . Luonnollinen lopputulos.