Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumieli hakusessa.

Vierailija
03.12.2024 |

Ei tee mieli joulun herkkuja. Ei tortut, piparit, riisipuuro, suklaat vaan kiinnosta. Hyvää tässä se että rahat säästyy ja ei lihoa. Ehkä uus vuosi seuraava juhlan paikka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo kertaakaan ollu ja vituttaa nuo jouluttajat joiden mielestä mun pitäis osallistua.

Vierailija
2/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joululiemet vielä hakematta. Tosin jos nyt haen niin ne on juotu ennen huomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin itsekin.

Vierailija
4/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama..masentaa.

Vierailija
5/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä moista krääsäjuhlaa viitsitä viettää meilläkään. toki kinkku ja laatikot raahataan mettämökille. sinne ei tule häiriötekijöitä, kun on kantovesi eikä sähköä ole lähimainkaan. voi sitä ihanaa rauhaa. pariviikkoa siellä taas kuluu. sitten voisi talvi jo alkaakin.

Vierailija
6/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pidät enempi juopottelu juhlasta, kuten Uudesta Vuodesta, silloin maistuu limetti ?

Vierailija
7/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan oo kertaakaan ollu ja vituttaa nuo jouluttajat joiden mielestä mun pitäis osallistua.

Miksi sinun pitäisi osallistua, voit mennä vaikka baariin, ravintolaan, porttolaan tai ihan mihin vaan, etkö keksi mitään kun pitää täällä valittaa kuinka olet laiska vätys ?

Vierailija
8/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun saa aloittaa valmistelut jo nyt, kaikenlaista kivaa ja positiivista on luvassa. Sain uuden hyvinpalkatun työn, saan lapset Kanadasta luokseni, mies järjestää kanssani heille ison yllätyksen, koska käyvät Suomessa vain 1-2 kertaa vuodessa. Rakastan joulua kun saan oikein pitkän kaavan mukaan suunnitella ja Kanadasta saan lapset ja lapsenlapset luokseni. Lunta saisi myös olla, se kruunaisi kaiken !

Vierailija
9/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kateissa on joulumieli. 3 v. sitten ja viime vuonna kuoli perheejäsen juuri ennen joulua, ja todennäköisesti tämä tuleva joulu jää parantumatonta syöpää sairastavan äitini viimeiseksi. Ei ole ollut aikaa eikä kiinnostusta pahemmin valmistella. Ainoastaan lahjat on aika pitkälti tilattu, ja teinin kanssa käydään vielä Helsingissä ostamassa lahjat hänen pienille serkuilleen ja isovanhemmilleen. Siitä saan ehkä vähän joulumieltä, koska tiedän miten hän tykkää päästä kaupungille kiertelemään ja katselemaan, kun itse asumme pienellä paikkakunnalla. Talo on kaaoksessa ja etukuistilla taitaa olla vielä halloween-koristeet. Onneksi jouluruoista meillä ei tykkää kukaan, riittää kun on lohta, perunalaatikkoa, saaristolaisleipää ja suklaata. Ei kyllä ole ruokahaluakaan kaikkien murheiden keskellä.

Vierailija
10/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kateissa on joulumieli. 3 v. sitten ja viime vuonna kuoli perheejäsen juuri ennen joulua, ja todennäköisesti tämä tuleva joulu jää parantumatonta syöpää sairastavan äitini viimeiseksi. Ei ole ollut aikaa eikä kiinnostusta pahemmin valmistella. Ainoastaan lahjat on aika pitkälti tilattu, ja teinin kanssa käydään vielä Helsingissä ostamassa lahjat hänen pienille serkuilleen ja isovanhemmilleen. Siitä saan ehkä vähän joulumieltä, koska tiedän miten hän tykkää päästä kaupungille kiertelemään ja katselemaan, kun itse asumme pienellä paikkakunnalla. Talo on kaaoksessa ja etukuistilla taitaa olla vielä halloween-koristeet. Onneksi jouluruoista meillä ei tykkää kukaan, riittää kun on lohta, perunalaatikkoa, saaristolaisleipää ja suklaata. Ei kyllä ole ruokahaluakaan kaikkien murheiden keskellä.

Voimia sulle! Itselläkin ollut joulu jota ennen läheinen menehtyi, siitä jäänyt pieni pysyvä suru joka jouluun.

Vierailija
11/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan joulumieli ruoasta tule koska en tykkää perinteisistä joululaatikoista yms. Onneksi olen yksineläjä ja voin syödä lemppari ruokiani ja tehdä muutenkin mitä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän