Mun poika suoritti armeijan! Oon hänestä ylpeä!
Kommentit (33)
Mun tyttäreni kävi armeijan vuosia sitten- helppoa oli hänelle se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poikasi pääsee pian Naton kautta taistelemaan ja käyttämään oppejaan puolustaessaan hyvän akselia pahan akselia vastaan. Maailma tarvitsee sotureita että paha saadaan kukistettua pois maailmasta.
Sitä varten pitää vuodattaa paljon verta ja ihmishenkiä. Meillä on paljon viisaita vanhoja johtajia, jotka empimättä ohjaavat nuoria taisteluihin pahaa vastaan.
Kyllä saisi jo veren vuodatus ja ihmishenkien menetys loppua. Kamala ajatella, että pannaan nuoret pojat tappamaan toisiaan.
Tuollaisen nuorten miesten agressiivisen tapattamisen aloittamiseen tuntuvat olevan innokkaita etenkin kaikenlaiset diktatoriset sananvapauden tukahduttavat valtiomafiaklikit.
Erikoinen aika havahtua tilanteeseen. 255 kotiutui melkein 3 kk sitten ja 347 joutuu melkein jouluun asti odottamaan.
Hyvä ja sitten seuraavaksi paperit menemään osoitteessa eroa-armeijasta.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poikasi pääsee pian Naton kautta taistelemaan ja käyttämään oppejaan puolustaessaan hyvän akselia pahan akselia vastaan. Maailma tarvitsee sotureita että paha saadaan kukistettua pois maailmasta.
Sitä varten pitää vuodattaa paljon verta ja ihmishenkiä. Meillä on paljon viisaita vanhoja johtajia, jotka empimättä ohjaavat nuoria taisteluihin pahaa vastaan.
Pitää muistaa se, että taisteluja ei tarvittaisi missään jos 70 vuotias seniiliukko ei olisi ottanut koko Venäjän kansaa suuruudenhullujen ja sairaiden ajatustensa panttivangiksi ja aloittanut sotaa rauhallisen ja itsenäisen naapurivaltionsa kanssa. Kukaan muu ei halua sotaa, paitsi tämä latvasta laho hyypiö.
Miksi valehtelet itsellesi?:) Sota on koko kansan sota. Jenkit ovat hyökänneet itsenäisiin valtioihin ympäri maailmaa vuo
Taidat olla siellä Kremlin toimistossa harjoittelija? Hyi hyi sinua. Ei Venäjästä saa sanoa mitään negatiivista ettei Putin suutu. Kannattaa varoa ikkunoita nyt lähiaikoina :)
No senhän suorittaa suurin osa ikäluokasta. Normihomma. Nykyisin arkea monille naisillekin.
Minäkin olen ylpeä: pojistani, jotka kävivät intin, sekä itsestäni myös. Intti käyty ja samalla RUK
Hienoa! Suomi tarvitsee tykinruokaa joten hyvä että sitä vielä löytyy.
No, ei se taida valtava poikkeus olla. Suurempi osa pojista käy armeijan kuin lukion!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa se, että taisteluja ei tarvittaisi missään jos 70 vuotias seniiliukko ei olisi ottanut koko Venäjän kansaa suuruudenhullujen ja sairaiden ajatustensa panttivangiksi ja aloittanut sotaa rauhallisen ja itsenäisen naapurivaltionsa kanssa. Kukaan muu ei halua sotaa, paitsi tämä latvasta laho hyypiö.
Miksi valehtelet itsellesi?:) Sota on koko kansan sota. Jenkit ovat hyökänneet itsenäisiin valtioihin ympäri maailmaa vuo
Ei kuule ole nolompaa kuin selitellä parhain päin palkollisena sekä kotimaassa että kaukomailla Putinin tekemää hyökkäyssotaa, kansanmurhaa ja raiskailuja. Minua ainakin hävettäisi, mutta toiset ovat rahasta valmiita myymään vaikka oma äitinsä.
Kannattaa olla ylpeä! Onnistumisen kokemus hänelle myös!