Mun poika suoritti armeijan! Oon hänestä ylpeä!
Kommentit (33)
Toivottavasti poikasi pääsee pian Naton kautta taistelemaan ja käyttämään oppejaan puolustaessaan hyvän akselia pahan akselia vastaan. Maailma tarvitsee sotureita että paha saadaan kukistettua pois maailmasta.
Sitä varten pitää vuodattaa paljon verta ja ihmishenkiä. Meillä on paljon viisaita vanhoja johtajia, jotka empimättä ohjaavat nuoria taisteluihin pahaa vastaan.
Miksi ylpeillä tuosta? Armeijan on käynyt suurin osa suomalaisista miehistä. Vai onko niin, että sinun poikasi kohdalla se on jokin erityissaavutus hänen kykyjensä suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poikasi pääsee pian Naton kautta taistelemaan ja käyttämään oppejaan puolustaessaan hyvän akselia pahan akselia vastaan. Maailma tarvitsee sotureita että paha saadaan kukistettua pois maailmasta.
Sitä varten pitää vuodattaa paljon verta ja ihmishenkiä. Meillä on paljon viisaita vanhoja johtajia, jotka empimättä ohjaavat nuoria taisteluihin pahaa vastaan.
Kyllä saisi jo veren vuodatus ja ihmishenkien menetys loppua. Kamala ajatella, että pannaan nuoret pojat tappamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika kävi vieläpä rukin. Mitäs siihen sanotte :);)?
Toiset ampuu aseella ja sun polkas kehrää jotain lankaa?
Olin puolivuotta armeijassa.
Mitään en oppinut muuta kuin tekemään vähimmän mahdollisen. Jos ei ole ennen ampunut, sen oppii päivässä, marssimaan 10 minuutissa, ja mautonta ruokaa tekemään ihan luonnostaan.
Turha paikka.
Ja nohevimmat saavat korpin natsat.
Poikasi joutuu sotaan, ihan oikeesti:) Tilanne on sinulla kauheudessaan täysin absurdi:)
Hänen jäänteensä mahtuvat mingrippipussiin Venäjän tykistökeskityksen jälkeen. Taistelut itä-Suomessa tulevat olemaan todella verisiä.
Meillä armeijassa Karjalan prikaatissa kouluttaja arvioi, että Suomi antautuu kahdessa viikossa.
Minun molemmat pojat saaneet vapautuksen ja olen siitä tyytyväinen. Ovat varareservissä eli vasta viimeisten joukossa lähetetään tapettaviksi tai saavat turvallisempia tehtäviä.
Paljon onnea! Poikasi on hyvää tykinruokaa ry55älle.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa se, että taisteluja ei tarvittaisi missään jos 70 vuotias seniiliukko ei olisi ottanut koko Venäjän kansaa suuruudenhullujen ja sairaiden ajatustensa panttivangiksi ja aloittanut sotaa rauhallisen ja itsenäisen naapurivaltionsa kanssa. Kukaan muu ei halua sotaa, paitsi tämä latvasta laho hyypiö.
MINÄ en ole ylpeä sinusta, sinun pojastasi enkä tästä idioottimaisesta aloituksesta. Päinvastoin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa se, että taisteluja ei tarvittaisi missään jos 70 vuotias seniiliukko ei olisi ottanut koko Venäjän kansaa suuruudenhullujen ja sairaiden ajatustensa panttivangiksi ja aloittanut sotaa rauhallisen ja itsenäisen naapurivaltionsa kanssa. Kukaan muu ei halua sotaa, paitsi tämä latvasta laho hyypiö.
Miksi valehtelet itsellesi?:) Sota on koko kansan sota. Jenkit ovat hyökänneet itsenäisiin valtioihin ympäri maailmaa vuosikymmeniä. Venäjän kansa haluaa tuhota Ukrainan valtion ja sen jälkeen laajentaa imperiumia lisää. Tuulipukukansa Suomessa huutaa nolosti puuttini sitä puuttini tätä:)
Jenkit halusivat sodan puskiessaan Ukrainaa Natoonsa.
Onnittelut, hän oli varmaan Suomen ainoa armeijan käynyt mies/nainen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota on täysin luonnollista ja pieleen menneen ulkopolitiikan jatke. Jenkit ajoivat Ukrainaan laittoman vallankumouksen, jossa maan laillinen johtaja ajettiin maanpakoon, ei ollut sotia hänen aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi joutuu sotaan, ihan oikeesti:) Tilanne on sinulla kauheudessaan täysin absurdi:)
Hänen jäänteensä mahtuvat mingrippipussiin Venäjän tykistökeskityksen jälkeen. Taistelut itä-Suomessa tulevat olemaan todella verisiä.
Meillä armeijassa Karjalan prikaatissa kouluttaja arvioi, että Suomi antautuu kahdessa viikossa.
Mutsis mahtuu minigrippipussiin.
Ei tuo vielä mikään ylpeyden aihe ole. Tärkeää on se kaikki muu, mikä tulee myöhemmässä vaiheessa. Hyvä tutkinto, hyvä työpaikka, urakehitys, hyvä palkka, sijoitukset, oikein valittu puoliso, arvonsa pitävä koti... Niistä voi olla sitten ihan oikeasti ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Joo vuonna kivi ja keppi, jos silloinkaan on sanonut. Taidat olla trolli. Lopeta tuo.
Mun poika kävi vieläpä rukin. Mitäs siihen sanotte :);)?