Tatu ja Patu boikottiin!
Kommentit (28)
Mitäs pahaa Tatu ja Patu ovat tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Jo riittää woketus!
Eikä riitä, aina se on hyväksi. Valitse hyvä aihe ja järkevä tiimi. Äänet on saatava kuuluville! Aika tavalla kaikessa on sitä hyvää jos se vain nähtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo riittää woketus!
Eikä riitä, aina se on hyväksi. Valitse hyvä aihe ja järkevä tiimi. Äänet on saatava kuuluville! Aika tavalla kaikessa on sitä hyvää jos se vain nähtäisiin.
#uusmoderni #järkeväälyllinentoiminta #hyvänedistäminen #jumalanasialla #kiitosjeesus
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa Tatu ja Patu ovat tehneet?
kirjoista poistetaan liha tulevista painoksista, Neljä kirjaa on jo siivottu eläinperäisestä ruuasta.
Aika typerää, koulutetut ihmiset tekevät noin! Lihat ja neekelit saisivat olle vsnhoissa teoksissa ja lapsille sanoa että näin hölmösti ennen ihmiset sanoivat ja suhtautuivat toisiin - ajattelemattomasti - nyt tehdään samaa kuin Natsa-Saksa ja Venäjä että hävitetään kielletyt asiat kulttuurihistoriasta.
tää touhu menee ihan päättömäksi, mitä paskaa seuraavaksi. Kellä nyt oli turvaton olo liha sanasta.
Ihan menee älyttömäksi esim nyt tämä Tatu ja Patu kirjojen muuttaminen, ei saa lihaa mainita ym. Mitä nämä tämän tyypin ihmiset ajattelee vai ajatteleeko mitään. Ihminen on itse lihaa, yritetäänkö nyt ihmisestäkin tehdä jo vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan menee älyttömäksi esim nyt tämä Tatu ja Patu kirjojen muuttaminen, ei saa lihaa mainita ym. Mitä nämä tämän tyypin ihmiset ajattelee vai ajatteleeko mitään. Ihminen on itse lihaa, yritetäänkö nyt ihmisestäkin tehdä jo vihanneksia.
Ihmistä ei kuitenkaan vangita, tapeta ja syödä.
Eikö? Maailmassa tapahtuu sitä koko ajan.
Tunnen pari perhettä jotka on kuin suoraan Tatustajapatusta. Aika järkyttävää seurata mutta toisaalta myös hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei kuitenkaan vangita, tapeta ja syödä.
Harvemmin syödään mutta muuten menee vihkoon.
Minkään ideologian tuputtaminen lapsille on mielestäni oksettavaa toimintaa. Punavihreillä tämä tällainen on valitettavan yleistä. Hierotaan sitä omaa "totuutta" toisten naamaan...
T.a.t.u & P.a.t.u oli venäläisiä bändejä. Eka lesb toka gya
Olen samaa mieltä. Tatu ja Patu roskikseen. Tekijät ovat seonneet liiasta kasvisten syönnistä.