Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiennykkää et lapsilisät tuli tänää!!!!! eix niitten pitäny tulla vasta ma?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava kun tuli tänään. v.loppuna pääsee shoppaileen! =)

Vierailija
2/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ostella 5o kaikkee turhaa ja lopuilla mennää baariin vetää pää täyteen ja jättää toi 3,5 v jannicca yksin nukkuu, kai se pärjää jos mutsi puol vuorokautta jossain luuhaa??

Vittu mä inhoan näitä lapsilisät tuli jeeeee juttuja, jos olette niin rahapulassa, menkää edes osa-aika töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tili niin paljon miinuksella, että tais mennä lapsilisät siinä.

Vierailija
4/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi olla aina vähintään 2000 ¿ tilillä, jos pieniä lapsia. Minä itse pidän kiinni tuosta.

Vierailija
5/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan kokopäivätöissä, kuten myös mieheni ja odotellaan täydelliseen tarpeeseen lapsilisiä. Voin antaa tilinumeroni, niin voit siirtää ylimääräiset rahasi minulle, ettei munkaan tarvi enää lapsilisiä odotella.

Vierailija
6/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lapsilisät ovat ainoa tulonlähde. Kaikki menee ruokaan.

Vierailija
7/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

136 egee on yksinhuoltajalle ihan hemmetin tärkee raha

Vierailija
8/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö sitten täysien koulupäivien ohella käydä töissä ja pitää lapsi tarhassa koko ajan?! Eiköhän se ole tärkeintä että tullaan toimeen ja ehditään myös olla yhdessä pojan kanssa, vaikka odoteltaisiinkin lapsilisäpäivää.

Vierailija
9/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanteeni on niin hyvä ettei lapsilisiin ole tarvinnut koskea 11 vuoteeen.

Vierailija
10/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ei ole heidän lapsilleen mitään hyötyä, kun vanhemmat kuluttavat rahat samantien.

Vierailija
11/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niistä ei ole heidän lapsilleen mitään hyötyä, kun vanhemmat kuluttavat rahat samantien.

Nekö pitäisi jemmata jonnekin korkeakorkoiselle tilille ja pitää lapset nälässä ja kikkanoissa + risoissa vaatteissa? Lapsilisät on tarkoitettu lasten elinkustannuksiin lapsuuden aikana, ei jemmattavaksi jonnekin rahastoon hamaan tulevaisuuteen asti.

Kaikki ne, joilla lapsilisät menevät säästöön, voisivat lisistä kyllä luopuakin, koska ilmiselvästihän heidän lapsillaan ei tarvetta lapsilisille ole.

Vierailija
12/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytty, mamma ja pappa kaiken hoitanut, tai sit 18veenä tavannu miehen ja päässy opiskeleen ja töihin, saanu säästettyy jne. Mutkun kadulta lähdet nouseen ylöspäin ja saat pari lasta yksin, nii ei siinä kuule tonneja tilillä majaile. Tilillä on rahaa et se riittää laskuihin, ruokaan, lääkkeisiin ja säännöllisiin vaatemenoihin ja viihdytyksiin ( lapset kylpylään, uimaan, jädelle, leffaan jne ) Voin lyyä vetoo on oon onnellisempi ku moni muu" rikas" !

t: äite 22v

Vierailija
13/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienipalkkainen (tällähetkellä työtön), siitä pienestä palkasta olen säästänyt pahan päivän varalle. Eikä mulla todellakan ollut hajuakaan että minä päivänä lapsilisät tulee, vaikka mun tilille tulevatkin, se siirtyy kuitenkin kuun viimeinen päivä lapsen tilille säästöön. vituttaa tuommoset, jotka tulee heti vihjaileen kultalusikoista, jos sattuu menemään suht hyvin/ on saanut tilille jotain säästöön. Toiset vaan elää eri tavalla tätä elämää.. Hyväksykää se !

Vierailija
14/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, mies saikin nyt ne ensimmäiset lapsilisät yksinhuoltaja korotuksen kanssa...olikos tuo nyt yhdyssana...

Vierailija
15/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on jo ne kaksi lasta noin nuorena? Miten nämä lapset estävät sinua opiskelemasta itsellesi ammattia tai menemästä vaikka kaupan kassalla pariksi illaksi viikossa?

En minäkään ole kultalusikka suussa syntynyt, vaan olen tuikitavallisesta perheestä. Tein kuitenkin kovasti töitä päästäkseni opiskelemaan, hankin korkeakoulututkinnon ja työkokemusta - ja sitten sain ilokseni myös lapsen! Minun järjestykseni ei missään nimessä ole ainoa oikea tapa tehdä asioita, mutta kovasti tahtoa ja sisua pitää olla, jos haluaa elämänsä sellaiseen tasapainoon, ettei tarvitse olla riippuvainen naurettavasta 100¿ lapsilisästä!

Ihanaa, jos olet onnellinen! Minäkin olen, ja myös helpottunut siitä, että voin ostaa lapselleni ja itselleni ihan mitä haluan ja koska haluan - oli kyse sitten

Vierailija
16/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että voin maksaa 1300¿ lääkärikulut tai 500¿ käsilaukun siltä seisomalta. Onnelliseksi raha ei tee, mutta käytännön elämää se kyllä helpottaa!

Jos tosiaan ole noussut " kadulta" , kuten itse asian ilmaisit, lienet jo hyvää vauhtia menossa ylöspäin. Usko siis itseesi ja anna itsellesi vielä monta mahdollisuutta onnistua!

Vierailija
17/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästelkää ketkä pystyy. Meillä kuusi lasta, iso asuntolaina. Kyllä se reilu 800 euroa menee ihan elämiseen. Ja vitsi kun jonkun pitää tehdä ne pieni palkkaiset duunitkin, esim hoitaa niidenkin lapset jotka tienaa. Eli ei näillä palkoilla paljon säästellä.

Vierailija
18/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kh-tuella kotona ja mies maksaa kaikki menot tällä hetkellä. olis kiva edes kerran kuussa käydä vaikka pizzalla lasten kanssa taikka uimassa taikka leffassa.

meillä lapsilisät ovat lasten tarpeita varten, niillä ostetaan tarvittavat urkkavälineet,leffaliput,kengät,harrastusmenot jne.

mua kans vituttaa noi kultalusikka perseessä kirjoittajat...joillekkin oikeesti toi lisä on iso raha.

Vierailija
19/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINKÄ IHMEEN TAKIA te niitä tukia sitten otatte vastaan ja keräätte, jos niillä ette mitään tee??!! Turha ainakaan on sitten työttömille mennä paasaamaan, että taatanan pummit.

Tuet pois sellaisia tarvitsemattomilta!

Vierailija
20/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valintani tehnyt lapsista, en halunnut aborttia tehdä. Sun mielestä niin olisi kai pitänyt tehdä, että olisin voinut hankkia itselleni jonkun typerän korkeakoulutodistuksen, jolla ei oikeasti ole mitään virkaa.

Suuttukaa ja kirkukaa, jos haluutte.

t: äite 22v

ps. mielummi lapsilisien odottaja ja kahen pirpanan mamma, kun 500euron laukkuja ostava pinnallinen täti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän