Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiennykkää et lapsilisät tuli tänää!!!!! eix niitten pitäny tulla vasta ma?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen rahasto tuottaa niin paljon, että lapsilisärahoilla saa asunnon pk-seudulta? Ja kuinka paljon tuottoa on ollut?

Vierailija
42/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juttu Iltalehdessä:

100e/kk/17v

Sukanvarteen 20 400,-, tavalliselle tilille 20 700,-, Kasvutilille 24 300,-, Yhdistelmärahastoon 33 500,-, Osakerahastoon 43 000,-, Suoraan osakkeisiin 45 000,-.

Täytyy ottaa huomioon sijoittamiseen liittyvä riski sekä verot voitosta.

Eli ei vielä yhdellä lapsella asuntoa osteta ainakaan pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tytär ja mä säästän rahat matkoihin. Eli kerran vuodessa käydään jossain ulkomailla ja mun mielest siit on enempi hyötyä kun että keräisin niitä rahoja 17 vuotta. Kuka sitä tietää missä sillon edes enään ollaan. Huonon palkan vuoksi en pysty muuten lastani viemään avartamaan maailmankuvaansa. Näin on varmasti enemmän hyötyä, kun kotona 17 vuotta istuen ja rahaa keräten.

Vierailija
44/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksanut meidän molmepien ruuan ja laskut sillä kuudella sadalla. Mies samalla summalla maksanu asuntoa. Ei meillä hirveesti nuitten menojen lisäksi ollut muita menoja kuussa, joskus aina jotain yllätyksiä tuli.

Kysymys kuuluu siis, että oisko mun pitänyt käyttää koko palkkani (netto 1100¿) asuntoon, ruokaan ja laskuihin ja ELÄTTÄÄ miestäni, että mies ois saanu koko palkkansa laittaa säästöön ?

Viiden sadan laukkuja ei oo osteltu vaikka vara ois semmonen hankkia.

Vierailija
45/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat lapsille elämyksiä, etkä pelkkiä Hese-aterioita :-)

Vierailija
46/46 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minimissään 20 400euroa, kuinkahan monta autoa ja asuntoa meinaatte sillä rahalla saada?

Jos yh- korotuksella niin 27 744euroa, sillä saa tällähetkellä ehkäpä toyota corollan 1.6 tai 1.8 koneella ja kolmen vuoden takuulla. Asunnon hinnat tuskin laskeevat, joten teiltä puuttuu vielä reilut 100 000e.

Pitäsköhä meijän köyhien lahjottaa teille lapsilisät, ni saatte säästettyy enemmän?

Ei kai nyt kukaan niitä tilillä pidä. Rahat laitetaan rahastoihin ja osakkeisiin. Pankki tekee sen puolestani. Et arvaa kuinka paljon rahastojen ja osakkeiden arvo onkaan noussut vuosien saatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän