Haluaisin kovasti hauvan mutta poikaystävä ei innostu.
Oon koittanu taivutella että hankittas yhessä hauva, mutta mies ei halua sitä. Sanoo että on kova vastuu ja on pitkään elämässä. Haluan että saadaan perhelisäystä. Oltaisiin pikku perhe minä,mies ja koira.🤗 Mitä tehdä kun hauvakuume on kova
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hassu ilmiö tuo että nuoripari hankkii koiran harjoitteluvauvaksi.
Ja sitten saavan koiralle allergisen lapsen ja näin se eläinten rääkkäys etenee.
Me ostettiin koira heti kun oltiin menty naimisiin. Häälahjarahoilla, itse asiassa.
Se oli todellakin perheenjäsen alusta asti, eikä muuksi muuttunut muutamaa vuotta myöhemmin, kun saimme kaksoset. Se oli loistava vauvavahti ja muutenkin ihana lasten kanssa. Kun lapset olivat 3 vuotta, koiramme sai pentuja. Se oli ihanaa aikaa, eikä vähiten lapsille. Yksi pennuista jätettiin meille.
Lasten hieman kasvettua meille tuli kolmas koira. Pari vuotta sen jälkeen se kolmas koira sai pennut. Kotiin jäi niistä pennuista kaksi... Eli meillä oli viisi koiraa 😄
Elämäni parhaita vuosia! Koirista ja lapsista on toisilleen hurjasti iloa. Onnekkaita on ne lapset, jotka saavat kasvaa koiran kanssa.
Lemmikit, erityisesti koirat, vähentävät lasten allergioita.
Et ole tarpeeksi kypsä koiranomistajaksi, jos käytät sanaa hauva. Vain pienet lapset puhuu hauvoista.
En halua hankkia vauvaa mutta hauva on melkein sama kuin vauvan hankinta. Pikku palleroinen🤗
Ap
Vaihda poikaystävää..saat hauvan ja vauvan
Jotain rajaa näihin nyt. 23 tuntia vuorokaudessa??? Lopeta, tuo on ihan älytöntä liioittelua, samoin kuin se että kaikki luopuvat koirasta vauvan tullessa.